וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים? מצא בדירה עכבישה קטלנית ומאות צאצאים

8.8.2022 / 0:12

משתמש רדיט שיתף את חבריו בהתלבטות: "לשרוף את המקום או לא?" אחרי שמצא בביתו אלמנה שחורה ומאות צאצאצים. הגולשים עודדו אותו לשרוף

עכביש הצייד (מברישן) על קיר אמבטיה/REDDIT

למדנו להתמודד עם היתושים, מסוגלים להכיל ג'וק או שניים, אבל מה הייתם עושים אילו הייתם מגלים בביתכם עכביש קטלני ומאות צאצאים? "דירות מפה לאוזן" כאן ועכשיו. משתמש רדיט שקל להצית את ביתו עם כל רכושו ולברוח, לאחר שמצא בו אלמנה שחורה קטלנית ומאות צאצאים.

משתמש הרדיט שיתף את התמונה המצמררת ושאל: "האם אני שורף את המקום או לא?". בכנות, אי אפשר להאשים אותו. העכבישה הזאת נראית כאילו היא מכשירה את צבא הצאצאים שלה למתקפה הבאה.

הפוסט צבר אלפי תגובות ממשתמשים שהזדעזעו. אחד כתב: "בית הספר שבו לימדתי נאלץ להיסגר למשך כמעט שבוע כדי להתמודד עם מתקפה של אלמנה שחורה. אני לא מלמד שם יותר". אחר הוסיף: "אני מבין שאני בר מזל שיש לי דירה נקייה ונחמדה אחרי כשאני רואה מראות כאלה". אדם נוסף סיפר: "זה מזכיר לי שחבר שלי לבש פעם סוודר מהארון שלו והבין כמה דקות לאחר מכן שיש שם קן של אלמנה שחורה. האימה".

לחצו על התמונה כדי לראות. לא לבעלי לב חלש:

מה אתם הייתם עושים?

בורחים גם בלי לארוז
מזמינים מדביר. לא צריך להילחץ
1374 משתתפים

לאלמנה השחורה יש רעל עצבי מסוכן, אולם מקרי מוות בבני אדם הם נדירים למדי, זאת בשל העובדה כי מדובר בעכביש קטן יחסית המכיל כמות ארס קטנה. בארצות הברית למשל, למעלה מ-2,000 מקרי נשיכה של אלמנה שחורה מתרחשים מדי שנה ואף אחד מהם לא מסתיים במוות.

מוקדם יותר השנה, גבר בריטי חשף כי הוא ננשך יותר מ-100 פעמים על ידי עכבישי אלמנה שפקדו את דירתו, כך דווח בחדשות BBC. ראסל דייוויס בן ה-55 נותר עם סימני נשיכה מדאיגים בכל הגוף. הוא חשב שמדובר בתגובה אלרגית לטיפול נגד אקנה שעבר, אך מהר מאוד גילה ש-12 נקבות עכבישים ו-10 זכרים חיים בדירתו. הוא טען שהמאורע השפיע על בריאותו הנפשית וכי החברה שבבעלותה הנכס סירבה לחטא את ביתו או לשלם עבור טיפוליו. דובר חברת הדיור אמר אז: "אנו מבינים עד כמה מזיקים יכולים להיות לא נעימים ולא נוחים ואנו מצטערים לשמוע שמר דייוויס סובל מהבעיה הזו. אנחנו מחויבים לפתור את הבעיה ומשוחחים עם מר דייוויס על הצעדים שצריך לנקוט כדי לתמוך בבריאותו ולהרחיק את העכבישים מביתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully