וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן הכול קרה? הפנטהאוז שבו גרו ג'וני דפ ואמבר הרד מוצע למכירה

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 10:10

דירת הפנטהאוז במרכז לוס אנג'לס שבה התגוררו בני הזוג בתקופת נישואיהם הקצרים והסוערים מוצעת למכירה. התוכניות של דירת שני החדרים אפילו נכללו בחומר הראיות של המשפט המתוקשר

ג'וני דפ/עדן סניגו

דירת פנטהאוז שבה התגוררו יחד ג'וני דפ ואמבר הרד בתקופת נישואיהם הסוערים מוצעת למכירה בימים אלה בלוס אנג'לס. דפ והרד עמדו עד ממש לאחרונה בלבו של משפט ציבורי מסוקר ביותר שעסק בתביעת הדיבה שהגיש דפ נגד אישתו לשעבר, שהאשימה אותו בהתעללות ובהפעלת אלימות נגדה במהלך נישואיהם. דפ ניצח בתביעה לאחר שהמושבעים קבעו שאישתו לשעבר שיקרה.

דפ והרד התגוררו בפנטהאוז הזה במהלך נישואיהם הקצרים למדי שנמשכו כ-15 חודשים, בין השנים 2015-2016. מדובר בפנטהאוז שבו חדר שינה אחד ושני חדרי רחצה בלבד אמנם, אך הם משתרעים על שטח של כ-165 מ"ר, בקומה האחרונה של בניין איסטרן קולומביה ההיסטורי במרכז לוס אנג'לס. הדירה מתהדרת בתקרה גבוהה במיוחד ובחלונות שמהם נשקף נוף העיר. בין השירותים הנוספים שמציע הבניין היוקרתי לדייריו יש גם בריכת מי מלח על הגג, דק שיזוף, ספא, גן זן ושירותי קונסיירז' מסביב לשעון.

בריכת הגג של בניין איסטרן קולומביה שבו מוצע למכירה פנטהאוז שבו שהתגוררו ג'וני דפ ואמבר הרד. Douglas Elliman Realty, אתר רשמי
יש בריכה על הגג ושעון שהוא אייקון בנוף העיר לוס אנג'לס. בניין איסטרן קולומביה/אתר רשמי, Douglas Elliman Realty
פנטהאוז בלוס אנג'לס שבו שהתגוררו ג'וני דפ ואמבר הרד מוצע למכירה. Douglas Elliman Realty, אתר רשמי
חדר שינה אחד בלבד, אבל מלא מלא ספייס. דירת הפנטהאוז שבה התגורר בעבר דפ והרד/אתר רשמי, Douglas Elliman Realty

בתוך הדירה תוכלו למצוא רצפת עץ כהה, מטבח מודרני ומאובזר וחלונות גדולים במראה תעשייתי. ואילו חדרי הרחצה מעוצבים בסגנון ארט-דקו. בשלב מסויים דפ רכש את כל 5 דירות הפנטהאוז שבקומה האחרונה של הבניין, וחיבר ביניהן בעזרת דלתות מקשרות כך שנוצרה מעין "אחוזת גג" גדולה.

בניין איסטרן קולומביה נבנה בשנת 1930 ובשעתו הוא היה אחד המבנים הגבוהים ביותר במרכז העיר, הודות להיתר מיוחד שניתן לו לחרוג ממגבלות הגובה שהיו בתוקף באותם ימים. בשל כך, במשך תקופה ארוכה ניתן היה לראות את השעון הגדול שבראש המבנה (וממוקם ממש מעל הפנטהאוז של דפ לשעבר) ממרחק רב ומאזורים רבים בעיר והוא הפך לסמל אייקוני של נוף העיר לוס אנג'לס.

ג'וני דפ עם אמבר הרד, נובמבר 2011 בלונדון. GettyImages
חלק ממעשי האלימות שבהם האשימה הרד את דפ התרחשו לכאורה בדירת הפנטהאוז. דפ והרד בימים יפים יותר/GettyImages
פנטהאוז בלוס אנג'לס שבו שהתגוררו ג'וני דפ ואמבר הרד מוצע למכירה. Douglas Elliman Realty, אתר רשמי
לוק תעשייתי בעיקרו. דירת הפנטהאוז שעומדת למכירה והיתה בעבר בבעלות ג'וני דפ/אתר רשמי, Douglas Elliman Realty

לאחר גירושיו מאמבר הרד בשנת 2016 דפ מכר את כל חמשת הפנטהאוזים שלו תמורת סכום כולל של 12.78 מיליון דולר. הפנטהאוז הספציפי שכעת מוצע שוב למכירה, נמכר אז תמורת 1.425 מיליון דולר, וכעת מבקשים תמורתו 1,756,000 דולר.

התוכניות האדריכליות של הפנטהאוז הזה אפילו הוגשו כראיה במסגרת משפט הדיבה בין בני הזוג, שהתנהל במשך מספר שבועות והסתיים לאחרונה בניצחון מוחץ של דפ, משום שזאת הדירה ששימשה כביתם של בני הזוג ובה התרחשו לכאורה חלק מהמקרים שבהם האשימה הרד את דפ. וברשימת העדים נכללו אייזק ברוך, חברו של דפ, שהעיד על אורח חייהם של בני הזוג בדירה, וכן מנהל הבניין ברנדון פטרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully