וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה בכל מקום: כבר יישמתם את טרנד הסרגלים בבית שלכם?

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 16:16

הם בעלי מראה טבעי, אבל מגיעים גם מחומרים סינתטיים עמידים. הם מוסיפים עומק ומורכבות לעיצוב, בלי ליצור עומס ויזואלי ומתאימים כמעט לכל סגנון עיצובי - פשוט תלוי איך תחליטו לישם אותם. הכירו את הטרנד הלוהט של סרגלי העץ

בחודשים האחרונים סרגלי עץ החלו לצוץ בכל מקום - בפריטי נגרות, בחיפויי קירות, באריחים ובריהוט, והם מסתמנים כאחד הטרנדים הלוהטים של שנת 2022 בעיצוב. רבות נכתב על שילובו של העץ כחומר בעיצוב הבית. ואם לשפוט לפי הלך הרוח ותערוכות העיצוב המתקימות ברחבי העולם המגמה הטבעית בעיצוב הבית רק הולכת ומתחזקת.

אין הרבה חומרים שיש להם היסטוריה ארוכה כמו לעץ, וגם היום, כשעומדים לרשותנו מגוון חומרים חדישים ומתוחכמים קשה לדמיין בית בלעדיו. על אחת כמה וכמה כשהוא ממציא את עצמו כל פעם מחדש - הפעם בתצורה של סרגלי עץ.

ואין דבר שמבצר את מעמדו של טרנד יותר מאשר אימוצו על ידי חברות המיינסטרים הגדולות - המשווקות מטבחים, אריחים וכו'. "העץ הינו אחד מחומרי הגלם המזוקקים שיודעים להשתלב ולהתאים עצמם לסגנונות עיצוב מגוונים", אומרים מומחי העיצוב של חברת רגבה שהשיקה לפני שבוע קולקציית מטבחים המבוססת על מוטיב סרגלי העץ.

סלון עם קיר מחופה בסרגלי עץ. אדריכל: ארז חיט, באדיבות טולמנ'ס. עודד סמדר,
העץ שוב המציא את עצמו מחדש. סלון עם קיר מחופה בסרגלי עץ. עיצוב: ארז חיט, באדיבות טולמנ'ס/עודד סמדר
מטבח של רגבה מקולקציית סרגלי העץ 2022. רגבה,
עוצמה ארכיטקטונית שדווקא עושה 'שקט בעיניים'. מתוך קולקצית מהטבחים בעיצוב סרגלי עץ של רגבה/רגבה

סרגלי העץ מזוהים עם האדרכלות המודרנית החדשה, ומדגישים את יופיו של העץ באמצעות שימוש ברצועות עץ. היופי הוא שניתן להשתמש בסרגליי העץ בעוביים שונים, בסימטריה שונה ובצבעוניות שונה. כל אחת מהווריאציות האלו תעניק לסרגליי העץ ניחוח ואופי שונים, 'לוק אנד פיל' שונה. בכך הם מאפשרים ליצור מראה מיוחד ומעניין, שמתרחק מהמונוטוניות של העץ, כחומר.

סרגלי העץ מגיעים במגוון רחב של עצים כגון: איפא, סידר, טיק, אלון ועוד. ולאחרונה הם מגיעים בגרסה מעוצבת במראה דמוי עץ המאפשר התקנה פשוטה על גבי תשתית ישרה, באמצעות סילקון בלבד. זו גם הסיבה שהם הפכו כה אהובים על מעצבים ואדרכלים - היישום שלהם פשוט והשימושים מגוונים. הם מהווים פתרון שדרוג אופנתי, זול וידידותי לסביבה. בין אם משתמשים בהם ליצירת קיר כח, מחיצה, פרט במטבח, ריהוט סלוני או אלמנט דקורטיבי בחדר הרחצה. סרגלי העץ מושכים בקלות את תשומת הלב ומקפיצים את הפינה.

עוד בוואלה!

זמנים מודרניים: דירה לזוג שהשתבח עם השנים (ממש כמו הנדל"ן בת"א)

לכתבה המלאה
HeziBank  Alape_Terra_Oyster Matt חיפוי קיר במראה סרגלי עץ חזי בנק. חו"ל,
רואים אותם הרבה בחדרי רחצה. אריחים במראה דמוי עץ. HeziBank/חו"ל
שולחן אוכל עגול עם רגל מרכזית מחופה סרגלי עץ בהיר  vipp. הביטאט,
סרגלי עץ בהירים ודקים מתאימים בול לסגנון הסקנדינבי. שולחן של vipp להביטאט/הביטאט

אם עוד לא השתכנעתם, הנה 6 סיבות שכדאי לכם לנסות ליישם את הטרנד הזה גם אצלכם בבית:
עומק וניקיון
סרגליי העץ מעניקים מראה תלת ממדי נקי ומרשים. עוצמה ארכיטקטונית, שכמו בהפוך על הפוך נחווית דווקא כ"שקט בעיניים". השבלוניות שחוזרת על עצמה בין אם על קירות הבית או ברהיטים מעניקה לעיצוב הכללי תחושה של ניקיון חזותי.

שדרוג קל ליישום
סרגלי העץ הפכו לדרך נגישה וזולה לשדרוג הבית. עכשווי, זול וידידותי, בייחוד כאשר מגיעים במראה דמויי עץ כפלטות רחבות ובגדלים משתנים לבחירה. פלטות סרגלי העץ הפכו אלמנט דקורטיבי פופולארי במקום לצבוע מחדש את הקירות (מה שכרוך בעבודה ידנית והמתנה לייבוש), סרגלי העץ האנכיים יוצרים משחק אלגנטי של אור וצל, ויוצרים מראה מרובד ומשופר בלי מאמץ או בלאגן בבית.

מתאימים לכל סגנון
היופי בסרגלי העץ לא מסתכם רק באסתטיקה העיצובית שלהם כי אם ביכולת ההתאמה שלהם למגוון סגנונות עיצוב. סרגלי עץ בגוון בהיר מתאימים לסגנון הסקנדינבי, בעוד שעץ בגוון כהה מתאים יותר לסגנון המיד סנצ'ורי. יישום סרגלי עץ במראה עבה יותר מתאים לסגנון הכפרי בעוד שיישום סרגלי עץ דקים מתאימים יותר לסגנון המודרני.

שידת עץ כהה בסגנון מיד סנצ'ורי עם חזית בדוגמת סרגלי עץ. הביטאט,
ורסטיליים ומתאימים למגוון סגנונות עיצוביים. שידת עץ כהה בסגנון מיד סנצ'ורי/הביטאט

ידידותי לסביבה
סרגלי העץ המגיעים בגרסת דמוי עץ מהווים חלופה נהדרת ללוחות העץ המסורתיים. לאחרונה ולאור המודעות הגוברת לאיכות הסביבה, מוצעים יותר ויותר אלמנטיים דקורטיבים שנושאים תקנים ירוקים לבנייה ירוקה.

עמידות ותחזוקה
לוחות סרגלי העץ במראה דמוי עץ עשויים מחומרים סינתטיים המעניקים להם תכונות עמידות בפני עובש. זו הסיבה שרואים אותן הרבה בחדרי רחצה מעוצבים. המשטחים הללו גם נוחים לניקוי ותחזוקה, ויכולים להחזיק שנים רבות, ללא צורך בהחלפה.

בידוד
בין אם סרגלי העץ עשויים מעץ אמיתי או במראה דמוי עץ, כאשר הם מיושמים על הקיר, החלל שמחופה בסרגלי העץ נהנה מבידוד טוב יותר כך שהקור לא ממש חודר פנימה וגם החום בקיץ לא משפיע כל כך על הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully