וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק השכירות בת"א: 2,100 ₪ בחודש בשביל לגור במקלחת

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 12:00

מודעת שכירות שפורסמה ברשת מציעה מה שנראה כמו חדר רחצה שאליו הוכנסה מיטה זוגית בתור דירה להשכרה בדרום ת"א. כמה נמוך עוד יגיע שוק השכירות בישראל? לא ברור, אבל נמשיך לעקוב

סוגיית המגורים בישראל היא משחק סכום אפס שמעטים האנשים שיכולים לנצח בו. לקנות דירה זה כמעט בלתי אפשרי בגלל מחירי דיור שכבר הגיעו לגבהים בלתי נתפסים ורק ממשיכים לטפס. ובמקביל, גם שוק השכירות - שהוא האלטרנטיבה של מי שידו אינה משגת לקנות דירה משלו, מתייקר כל הזמן. בתוך מערך הנסיבות האכזרי הזה, הסיכויים הם לרוב נגד השוכרים. וכך יוצא שמחירי השכירות כל הזמן עולים, ואילו התמורה בעדם כל פעם מתדרדרת לתהומות חדשים.

את השיאים ההזויים ביותר שוברת תמיד תל אביב, העיר הכי מבוקשת מבחינת שכירויות וגם זו שמושכת אליה הכי הרבה צעירים עם חלומות גדולים ומשאבים מוגבלים. דוגמה נוספת שיכולה להצטרף לרשימת השיאים המפוקפקים הללו פורסמה אתמול בקבוצת הפייסבוק "דירות בישראל שמדכאות אותי", ששמה די מסביר את עצמו. מדובר בדירת חדר שהוצעה להשכרה באתר יד2 בשכונת התקווה בת"א תמורת 2,100 ₪ בחודש. על פניו נשמע בסדר, אלא שדפדוף בתמונות מעלה מסקנות אחרות.

דירה להשכרה בשכונת התקווה עם שירותים ליד המיטה. יד2, צילום מסך
דירה להשכרה בשכונת התקווה עם שירותים ליד המיטה/צילום מסך, יד2
דירה להשכרה בשכונת התקווה עם שירותים ליד המיטה. יד2, צילום מסך
לזה הם קוראים "בניין בוטיק". צילום המבנה שבו מוצעת הדירה להשכרה/צילום מסך, יד2
דירה להשכרה בשכונת התקווה עם שירותים ליד המיטה. יד2, צילום מסך
באיזה עולם זה 24 מ"ר? צילום מודעת השכירות מאתר יד2/צילום מסך, יד2

"דירת החדר" היא למעשה חדר בבית פרטי, שבמודעה מוגדר כ"בניין בוטיק" (חחחחח סחתיין על הקופי, חברים). בתוך החדר עומדת מיטה זוגית ולצדה מקלחון ואסלה - בקרבה צפופה וצמודה וללא קירות מפרידים או דלת לפרטיות. בגדול זה נראה כאילו הכניסו מיטה זוגית לתוך חדר רחצה והכריזו שמדובר בדירה. אף שהמודעה מפרטת ששטח הנכס הוא 24 מ"ר, מהתמונות נראה שמדובר בהרבה פחות (אולי חצי, והיינו לארג'ים).

עוד בוואלה!

7 מ"ר ובלי שירותים: כמה עולה לגור בדירה הכי קטנה בניו יורק?

לכתבה המלאה

"ומה עושים אם מארחים ומישהו צריך לשירותים?" תהתה בצדק (!) אחת המגיבות לפוסט שבו שותפה המודעה בקבוצת הפייסבוק. "טוב שאין מטבח, כי למי יש תאבון בכלל", כתבה מגיבה אחרת ועוד אחת ציינה כי: "אפשר לבצע עבירה פלילית, ואז מקבלים בדיוק כזה לכמה שנים ולא צריך לשלם כלום", ורמזה כי התנאים בדירה מזכירים את אלה שניתן למצוא במתקני כליאה. יש משהו בדבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully