וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 פעולות פשוטות שיגרמו לבית שלכם להיראות יוקרתי יותר

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 23:56

מעצבת פנים חושפת 10 טריקים פשוטים שאתם יכולים לעשות בלי לקרוע את הכיס הם יעניקו לבית שלכם מראה יוקרתי יותר

כך תגרמו לבית שלכם להראות יותר יקר בזכות צבע/Kristen McGowan

מעצבת הפנים קריסטן מק'גוון טוענת שאתם ממש לא צריכים לבזבז כסף כדי לגרום לבית שלכם להיראות יוקרתי יותר - ושהסוד נמצא בפרטים הקטנים. לדבריה, באמצעות מספר שינויים קלים שתוכלו לעשות בביתכם, תעניקו לו מראה יוקרתי - גם אם אתם גרים בדירת חדר וחצי. היא אמרה בסרטון ששיתפה ביוטיוב: "זה מרגש אותי שאפשר ליצור חללים מדהימים מבלי לקרוע את הכיס".

הטיפ הראשון של קריסטן עוסק בבחירת הצבע הנכון לקירות הבית. היא ממליצה להיצמד לצבע ניטרלי, כמו גוון לבן חם. לדבריה זה גם יתן לכם מקום להתנסות עם צבעים ומרקמים שונים בריהוט שלכם.

הטיפ הבא שלה עוסק בריהוט ואקססוריז. גם פה היא ממליצה שלא לקרוע את הכיס ולרכוש פריטים מיד שנייה. הסוד הוא להשתמש ב"חוק השלוש" ולבחור אביזרים בגבהים, צורות ומרקמים שונים כדי ליצור אווירה יוקרתית לשולחן הקפה או ליחידת הארונות שלכם. שימו לב שאם התקרה שלכם אינה גבוהה והחדרים קטנים - מומלץ לרכוש רהיטים קטנים יותר שיחמיאו לחלל. קריסטן מציעה גם להפסיק להניח את הרהיטים שלכם עם הגב צמוד לקיר. לדבריה, יצירת מוקד משיכה באמצעות רהיטים יגרום לחלל להיראות יוקרתי יותר. היא מוסיפה כי משחק עם הרהיטים שכבר יש לכם בסלון יכול להשפיע מאוד כשאורחים נכנסים פנימה.

כך תעניקו לבית שלכם מראה יוקרתי יותר. YouTube/Kristen McGowan, צילום מסך
מעצבת הפנים קריסטן מק'גוון מסבירה כיצד תוכלו להעניק לבית שלכם מראה יוקרתי יותר/צילום מסך, YouTube/Kristen McGowan

דרך יעילה נוספת להוסיף טאץ' יוקרתי לבית שלכם היא להשתמש בכיסויי כריות מעט קטנים יותר עבור הכריות שלכם. הם יגרמו להן להיראות נפוחות יותר במקום שטוחות ומרופטות. קריסטן ממליצה לקנות כיסויים קטנים יותר ב-5 ס"מ מהכריות עצמן.

נעבור לתאורה. תאורה היא דרך מצוינת להוסיף אווירה שיקית לבית. קריסטן מציעה להשתמש במנורות עומדות כדי להוסיף אווירה. "שימוש במנורות רצפה במקום מנורות תקרה יגרום לבית שלכם להרגיש נעים ויוקרתי", אומרת קריסטן.

אפשרות נוספת לשידרוג מראה הבית מתמקדת במטבח שלכם. קריסטן ממליצה לוודא שכל כלי האוכל שלכם תואמים, כשלטענתה סט מעורב יכול להיראות זול ומבולגן.

כך תעניקו לבית שלכם מראה יוקרתי יותר. YouTube/Kristen McGowan, צילום מסך
שימוש באביזרים בעלי גבהים, צבעים ומרקמים שונים יכול להוסיף מראה יוקרתי לשולחן הקפה שלך/צילום מסך, YouTube/Kristen McGowan

שמירה על חדר אמבטיה שיקי היא דבר פשוט, בעיקר בזכות שימוש במגבות לבנות בלבד. גם כאן תערובת של צבעים שונים עלולה לגרום לתחושת בלגן, בעוד היצמדות לצבע אחיד תגרום לחדר להיראות יוקרתי יותר. היא הוסיפה: "אם אתם רוצים לעשות דבר אחד קטן בבית שלכם כדי שהוא ייראה יוקרתי יותר - תשיגו מגבות תואמות וזה ירגיש כמו בית מלון".

קריסטן טוענת גם שלריח יש חלק גדול בהפיכת הבית שלכם ליוקרתי יותר. הדלקת נרות ריחניים היא דרך מצוינת לשדרג את סביבת המחייה שלכם.

צפו בסרטון המלא שלה:

הטיפ האחרון שלה נוגע לכל הבית. לדבריה, הדרך הפשוטה ביותר להעניק לבית שלכם תחושה יוקרתית יותר היא "לשחרר את העומס". אחסון דברים על השיש או שולחן הקפה מעניק תחושה של אי סדר. פנו אותם כדי לקבל למראה נקי ומנימליסטי יותר.

הצופים מאוד אהבו את הטיפים הפשוטים של קריסטן והבטיחו לאמץ כמה מהם. "הטיפ שלך בנוגע לכיסויי הכריות מדויק", כתבה אחת ואחר הוסיפה: "זה סרטון מעולה. אני הולכת ליישם הרבה מהטיפים שנתת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully