וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמלצה שהציתה סערה: איך לאחסן את הכוסות בארון - כלפי מעלה או מטה?

14.4.2022 / 23:52

לכולם יש את הדרך שלהם לשים את הכוסות בארון במטבח, אבל האם יש דרך נכונה? חשבון טיקטוק קבע נחרצות שיש דרך מסוימת שהיא הנכונה, אבל היו אנשים שצחקו עליו וגרמו לסערה. וגם: מה העצה של המומחית לניקיון?

הסיבה בגללה אסוא לאחסן כוסות הפוכות/bs.hidden.secrets

חשבון טיקטוק שמתמחה בטיפים וסודות שאיש לא ידע עליהם פרסם סרטון ויראלי שטען שאסור לאחסן כוסות עם הפנים כלפי מטה על המדפים או בארונות המטבח. הסרטון, שצבר יותר מ-3.5 מיליון צפיות ומעל 130 אלף לייקים, גרם למחלוקת ברשת עם הטענה שלו. על פי הסרטון, אחסון כוסות כשהן הפוכות גורם לכל משקל הכוס להיות על שפת הכוס, החלק "השביר ביותר" - ולכן "לאורך זמן סביר להניח שהכוס תישבר", נטען שם.

חלק מהצופים הסכימו עם הטענה, כשמגיב אחד כתב: "זה מגעיל לשים את החלק ששותים ממנו על המשטח שצובר אבק", עם זאת, מרבית הצופים ביקרו את הסרטון, צחקו עליו וחלקם אמרו שצריך לקנות פשוט כוסות מזכוכית חזקה יותר. "תמיד אחסנתי את הכוסות הפוכות ומעולם לא הייה לי שום בעיה", כתב אחד, כששני הוסיף: "מעולם לא נשברה לי כוס מזכוכית ב-50 שנה שאני מחזיק אותן הפוכות בארון". שלישי סיכמה: "אני תמיד מאחסנת את הכוסות הפוכות כדי למנוע מאבק להצטבר בתוך הכוס. אם הן נשברות, אני פשוט קונה חדשות".

צפו בסירטון

איך אתם שמים כוסות בארון?

פתח כלפי מעלה
פתח כלפי מטה
1450 משתתפים

אז האם יש דרך נכונה?

מומחית הקולינריה קלייר לנגן, סיפרה לאתר marthastewart.com כי אין דרך "לא נכונה" לסדר את הכוסות שלכם, והסבירה ששיטות שונות מתאימות למטבחים שונים. עם זאת, מומחית המטבח ממליצה "לאחסן ספלים שפחות משתמים בהם כשהם הפוכים כדי למנוע מהאבק להצטבר בפנים". כשמדובר בכוסות עדינות יותר לאירועים מיוחדים, כמו כוסות שמפניה או יין, היא אומרת ש"בטוח יותר לאחסן אותן בצורה ישרה עם הפתח כלפי מעלה".

לנגן הוסיפה: "אם אתם דואגים בנוגע לאבק באחסון לזמן ארוך, או שהן נמצאות על מדפים פתוחים, אחסנו את הכוסות המיוחדות והעדינות כשהן הפוכות, אבל עשו זאת בזהירות". כשמדובר בכוסות מזכוכית עבה, לנגן אומרת שעדיף לשים אותן אחת על השנייה כדי לחסוך מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully