וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחוץ הוא נראה רגיל לגמרי, מבפנים זה אחד הבתים הכי מוכרים בעולם

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 8:08

'חברים' היא אחת הסדרות הכי פופולריות ואהובות בעולם, אם גם אתם נמנים על מעריצי הסדרה - שימו לב לבית מלא ההומור הזה שמעוצב בהשראת התוכנית

בין אם אתם מעריצים מושבעים של חברים עוד מימי התהילה המקוריים של הסדרה, ובין אם רק גיליתם את הסיטקום האיקוני הזה לאחרונה בתחייה המחודשת שהוא זכה לה בנטפליקס - יכול להיות שהבית הזה הוא הלובסטר שלכם (קריצה, קריצה). הדירה של מוניקה ורייצ'ל בווילג' של מנהטן, עם הדלת והקירות הסגולים, המטבח הטורקיז והסלון מלא בפריטי הווינטג' הקיטשיים היתה ההשראה לעיצוב הבית הזה בטקסס, שעכשיו מוצע למכירה.

בית בטקסס שמוצע למכירה ונראה כמו הסט של הסדרה חברים - הסלון שנראה כמו סנטרל פרק. Zillow.com, אתר רשמי
הסלון מעוצב כמו בית הקפה השכונתי של החבורה - סנטרל פרק/אתר רשמי, Zillow.com
בית בטקסס שמוצע למכירה ונראה כמו הסט של הסדרה חברים - המטבח של מוניקה. Zillow.com, אתר רשמי
דמיינו את עצמכם מכינים פה ארוחה לחג ההודיה. המטבח של מוניקה/אתר רשמי, Zillow.com

הבית בן 3 החדרים ביוסטון מוצע למכירה תמורת 330 אלף דולר (בערך מיליון ₪), והוא כולל סלון שמעוצב כמו בית הקפה הקבוע של החברים - סנטרל פרק עם ספת קטיפה דשא מלאכותי וציור של חלון הראווה של בית הקפה על הקיר. המטבח מעוצב בול כמו המטבח של מוניקה (כזכור, דמותה היתה שפית ובילתה לא מעט במטבח) עם ארונות בלוק מעט כפרי וצבועים בגוון טורקיז בוהק בעוד הקירות סביב צבועים בסגול המחריד בדיוק כמו בסדרה. ליד המטבח ישנו קיר שעליו מצויירת המזרקה שאליה קופצים השחקנים בקליפ הפתיחה של התוכנית ומעליה הלוגו של הסדרה.

עוד בוואלה!

"אני לא מפחדת מלכלוך, הוא מפחד ממני": מלכת הניקיון של אינסטגרם

לכתבה המלאה
בית בטקסס שמוצע למכירה ונראה כמו הסט של הסדרה חברים - גרם המדרגות וציור קיר של רוס. Zillow.com, אתר רשמי
פיפי. ציור קיר של רוס מחזיק ספה וצועק Pivot! במדרגות/אתר רשמי, Zillow.com
בית בטקסס שמוצע למכירה ונראה כמו הסט של הסדרה חברים. Zillow.com, אתר רשמי
מבחוץ ממש לא רואים עליו. בית בטקסס שמעוצב כמו הסט של חברים/אתר רשמי, Zillow.com

וזה ממש לא הכול, ריפרורים ואזכורים מלאי הומור מהסדרה ניתן למצאו בכל פינה בבית הזה, שנבנה בשנת 2003. כך למשל, על הקיר של גרם המדרגות יש ציור של דמותו של רוס גלר צועק "Pivot!" (סיבוב ציר), במחווה לפרק שבו רוס, רייצ'ל וצ'נדלר מנסים (ונכשלים) להעלות ספה במעלה גרם מדרגות של בניין. ובאחד החדרים מוצב משחק כדורגל שולחן, בדיוק כמו זה שניצב בכניסה לדירתם של ג'ואי וצ'נדלר.

פרט לכל הדימויים מהסדרה, מודעת המכירה של הבית באתר Zillow מציינת עוד כמה יתרונות רלוונטיים לקונים פוטנציאליים, כמו למשל העובדה שהבית שוכן בקרבת בתי קפה וברים ויש גישה נוחה ממנו גם לתחנת הרכבת הקרובה. אבל אם אתם מעדיפים לא להתנייד בתחבורה ציבורית, יש גם חניה מקורה ובה עמדת טעינה לטסלה (שזה משהו שבטוח לא היה בדירה המקורית של החברים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully