וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספה של מוניקה ורייצ'ל מחכה לכם באיקאה

בקמפיין שיווקי מבריק הצליחה ענקית הריהוט השבדית לשחזר כמה מהסלונים המוכרים והאהובים ביותר מסדרות הטלוויזיה בעזרת מוצרים מהקטלוג שלה, והוכיחה סופית שבאמת אפשר למצוא הכל באיקאה

שחזור הסלון של מוניקה ורייצ'ל מחברים עם מוצרים של איקאה. איקאה, אתר רשמי
כל בית צריך שולחן Lack. שחזור הסלון של מוניקה ורייצ'ל מ"חברים"/אתר רשמי, איקאה

הקו המינימליסטי והמודולרי של ענקית הרהיטים והמוצרים לבית - איקאה, ידוע בוורסטיליות שלו. אין כמעט בית היום שאין בו פריטים מאיקאה ואיכשהו הרהיטים האלה שיש אצל כולם מצליחים להתאים למגוון רחב של סגנונות. כעת החברה מחדדת עוד יותר את המסר הזה שאפשר ליצור כמעט כל עיצוב ולוק בעזרת מוצריה המגוונים, בעזרת קמפיין שיווקי גאוני ששחזר את הסלונים המוכרים ביותר מסדרות טלוויזיה אהובות, בעזרת מוצרים מהקטלוג של איקאה.

בקמפיין ניתן לראות שחזורים של הסלון בדירתן השכורה של מוניקה ורייצ'ל מ"חברים", הספה שעליה נדחסים כל בני משפחת סימפסון בפתיח של הסדרה ובגזרת הסדרות העדכניות יותר - הסלון מהסדרה "Stranger Things". כשכל אחד מהם כולל גם פירוט מדוקדק של מוצרי הקטלוג שיצרו אותו.

שחזור הסלון של משפחת סימפסון עם מוצרים של איקאה. איקאה, אתר רשמי
דיוק עד לרמת העציץ. שחזור הסלון של משפחת סימפסון/אתר רשמי, איקאה

על פי הדיווח באתר השיווק והפרסום AdAge, לקח חודשים רבים לייצר את השחזורים שזכו לשם "Real Life Series", שכן יוצריו נאלצו לעבור על אלפי פריטים מקטלוג המוצרים הענף של החברה, כדי למצוא את הפריטים שיתאימו בדיוק לשחזור המראה הטלוויזיוני המוכר של כל אחד מהסלונים.

"הדבר המעניין שגילינו במהלך העבודה על הקמפיין הזה, הוא שבאמת אפשר למצוא הכל באיקאה", אמר אדוארדו מרקז מסוכנות הפרסום פובליציס שיצרה את הקמפיין עבור איקאה. "עבור כל פריט מקורי שהיינו צריכים למצוא לו תחליף תואם בקטלוג היו לנו בערך 3 אופציות לבחור מתוכן, כך שהחלק הבאמת קשה היה להחליט באיזו מהן לבחור", הוסיף.

עוד באותו נושא

קטלוג איקאה 2019 - הטוב, הרע והסתמי

לכתבה המלאה
שחזור הסלון של משפחת ברייר מהסדרה סטריינג'ר ת'ינגס עם מוצרים של איקאה. איקאה, אתר רשמי
אם זה הקטע שלכם, גם הסלון שלכם יכול להראות בדיוק כך. שחזור הסלון מסטריינג'ר ת'ינגס/אתר רשמי, איקאה

וכך נמצאה ספת Knislinge כתומה כתחליף מושלם לספה של משפחת סימפסון, שולחן Lack נכנס בטבעיות לנעליו של שולחן הקפה בסלון של מוניקה ורייצ'ל וכונניות הספרים מסדרת Billy התגלו כתאומות זהות של המדפים בבית משפחת ברייר מסטריינג'ר ת'ינגס.

אם אתם בעניין של לשחזר את אחד מהסלונים האלה גם בבית שלכם, איקאה יצרה עמוד ייעודי באתר שלה עבור סדרת "Real Life Series", שבו ניתן למצוא פירוט ולינקים לכל אחד מהמוצרים ששימשו ליצירת הסלונים המשוחזרים - עד לרמת העציץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully