וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מפחדת מלכלוך, הוא מפחד ממני": מלכת הניקיון של אינסטגרם

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 8:31

אין דבר שאורי קטרינה בת ה-28 אוהבת לעשות יותר מלנקות, אז היא החליטה לעשות משהו טוב עם התשוקה שלה לאקונומיקה ולהבריק בהתנדבות את הבתים הכי מוזנחים ומלוכלכים שיש. התוצאה מהפנטת, וכך חושבים גם מיליון וחצי העוקבים שלה

יש אנשים עם תחביבים מוזרים, ויש אנשים עם תחביבים מוזרים ולב ענק. תכירו את אורי קטרינה בת ה-28 מפינלנד. מאז שהיא היתה נערה היא פשוט אוהבת לנקות, לקרצף, לסדר ולהבריק דברים. באופן טבעי היא גם מצאה את עצמה עובדת בזה באופן מקצועי, ועד לא מזמן היתה מנהלת בחברת ניקיון. אבל לא בגלל זה היא מפורסמת. אה כן, היא מפורסמת, אפילו מאוד, ברשתות החברתיות.

לקטרינה יש יותר ממיליון וחצי עוקבים שגומעים בשקיקה את סרטוני הניקיון שלה, ויש בהם ערך מוסף הרבה מעבר לטיפים לניקוי תנור או כיור (למרות שגם את אלה תמצאו שם). מה שהופך את קטרינה למיוחדת הוא העובדה שהיא לוקחת על עצמה בהתנדבות פרוייקטי ניקיון של בתים מלוכלכים ומוזנחים ברמות הכי קשות, והופכת אותם לבוהקים מניקיון. את הפרוייקטים שלה היא בוחרת בקפידה, משום שהיא לא לוקחת אפילו אגורה בתשלום, ועוזרת רק לאנשים עם סיפורים קשים ונוגעים ללב.

הכול התחיל כאשר אלמנה שנותרה להתגורר לבדה בביתה לאחר שבעלה התאבד שלחה לה פנייה אישית בעמוד האינסטגרם שלה והתייעצה איתה לגבי מצב ההזנחה והזוהמה בביתה. האישה התוודתה שמאז מותו של בעלה היא שקעה בדיכאון קשה והתקשתה למצוא את הכוחות לטפל בעצמה ולתחזק את הבית. התמונות של ההזנחה הקשה עוררו בקטרינה התרגשות: "היא שלחה לי תמונות של הדירה שלה ופשוט התאהבתי בבלאגן. לא הרבה אחר כך הגעתי לעזור לה לנקות, והעליתי את הסרטון לאינסטגרם שלי. אחרי זה התחלתי לקבל פניות של אנשים מכל העולם שרצו את עזרתי. בגדול כל העניין הזה התחיל ממש בטעות", היא סיפרה באחד מהסטוריז שבהם ענתה על שאלות הגולשים.

אז חוץ מהאלמנה מהסיפור הראשון, קטרינה סייעה לאדם שעבר פשע אלים של פריצה לביתו וספג התעללות ממושכת, לאישה שהתקשתה להתאושש ממות ארנבת המחמד שלה אחרי 18 שנים שגידלה אותה בביתה ולשלל קשישים אגרנים. אף שיש לה עוקבים מכל רחבי העולם, היא מעולם לא לקחה פרוייקט מחוץ למולדתה פינלנד.

בסרטונים המדהימים שהיא מעלה אפשר לראות איך במצבן ההתחלתי הדירות שהיא מנקה מלאות בערימות של פסולת, חפצים מיותרים, כלים מלוכלכים ושכבות עבות של זוהמה שהצטברה על משטחים ומכשירים ביתיים. ואילו לאחר הטיפול המקצועי של קטרינה, הכל לבן ובוהק מניקיון. לא סתם המוטו שלה הוא: "אני לא מפחדת מלכלוך, הלכלוך מפחד ממני".

פעמים רבות הגולשים שואלים אותה אם היא לא נגעלת מהריח או מהמצב של הדירות שאליהן היא מגיעה ויש לה תשובה ממש טובה לזה: "האמת היא שחוש הריח שלי לא חד במיוחד, כך שאם יש משהו שאני מריחה - כנראה שמדובר בריח מאוד חזק. אני מזכירה לעצמי שאני צריכה להתמודד עם הסירחון רק לכמה שעות, בעוד שמי שמתגורר בדירה היה צריך לחיות ככה הרבה זמן. חוץ מזה המטרה שלי בסרטונים היא להראות שאין דבר כזה 'חסר תקנה' כל בלאגן אפשר לסדר וכל לכלוך אפשר לנקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully