וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הפסיד מיליונים בגלל טראמפ?

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 7:32

העיתונות הכלכלית בספרד מדווחת שרונאלדו מיהר להיפטר מהדירה שרכש במגדלי טראמפ בניו יורק בעקבות ביקורת ציבורית, ומכר אותה בהפסד של מיליוני דולרים

האם כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו הפסיד 8 מיליון ליש"ט בגלל דונלד טראמפ? אתר חדשות הכלכלה הספרדי Expansion מדווח ששחקנה של מנצ'סטר יונייטד מכר דירת 9 חדרים במגדלי טראמפ בניו יורק במחיר הפסד של 5.28 מיליון ליש"ט - הרבה הרבה פחות מה-13.6 מיליון ליש"ט שהוא שילם עליה בשנת 2015.

טראמפ טאוור הוא גורד שחקים בן 58 קומות שממוקם על השדרה החמישית במנהטן, ונוסף על המטה של אימפריית העסקים של הנשיא לשעבר ודירתו הפרטית בעיר, יש בו גם דירות יוקרה ונדל"ן מסחרי. על פי הדיווחים, רונאלדו רכש את הדירה במגדל בשנת 2015, וכשנתיים לאחר מכן החל גל של מחאה ציבורית ולחצים עליו להיפטר מהדירה המרווחת (230 מ"ר), על מנת שלא לקשור את שמו בזה של טראמפ. המבקרים אפילו חיברו עצומה רשמית והעניין זכה לדיווח בוושינגטון פוסט בשעתו. היה זה כמה חודשים לתוך כהונתו של טראמפ כנשיא ארה"ב והוא הואשם בהפרת זכויות אדם על ידי מבקריו שטענו כי על רונאלדו חלה חובה "לנקוט עמדה מול מדיניותו ורעיונותיו הפשיסטיים, ולסרב לעשות עסקים עמו".

מגדל טראמפ, ניו יורק. AP
9 חדרים על השדרה החמישית במנהטן, בהפסד של 8 מיליון ליש"ט. מגדלי טראמפ/AP
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. Nathan Stirk, GettyImages
מכה קלה בכנף הנדל"נית של האימפריה שלו. רונאלדו מאוכזב/GettyImages, Nathan Stirk

עסקת המכירה הושלמה בסוף השנה שעברה, ורק כעת היא פורסמה. אם כי דובר מטעמו של רונאלדו הכחיש את הדברים ואמר כי הכדורגלן מעולם לא היה בעליה של דירה בניו יורק.

הפער בין מחיר הרכישה של רונאלדו למחיר המכירה משקף הפסד של מיליונים רבים, משהו שיכול להוות מכה קשה גם לנדל"ניסטים מנוסים, אבל במקרה של רונאלדו ששוויו מוערך בכ-370 מיליון ליש"ט, מדובר במכה קלה בכנף בלבד. הכדורגלן מחזיק בבעלותו נכסים רבים ברחבי העולם, בהם: שתי דירות יוקרה בליסבון - אחת מהן זכתה לתואר "הדירה היקרה ביותר שנמכרה אי פעם בפורטוגל", אחוזת פאר במדריד, בניין מגורים שלם בן 7 קומות באי הולדתו מדירה (שם גם מתגוררים הוריו ואחיו) ובימים אלה נבנית בקווינטה דה מריניה שבריביירה של פורטוגל אחוזת פאר עצומה עבורו ועבור משפחתו שצפויה להתרחב בעוד כחודשיים.

לרונאלדו יש 4 ילדים והוא מצפה לתאומים מזוגתו ג'ורג'ינה רודריגס, שחתמה לאחרונה על עסקה משתלמת מאוד עם נטפליקס לעונה שנייה של הסדרה שעוקבת אחר סיפור הסינדרלה שלה - 'אני ג'ורג'ינה'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully