וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת המאה: טראמפ מכר את ביתו בבוורלי הילס ברווח גדול

רק לפני 3 שנים טענו עורכי דינו של טראמפ לענייני מס שהבית הכתום שבבעלותו בבוורלי הילס שווה לא יותר מ-6 מיליון דולר. כעת הוא נמכר בעסקה חשאית לתאגיד מאסיה תמורת 13.5 מיליון דולר

גיף דונלד ומלניה טראמפ. Giphy
יופי של עסקה. דונלד ומלניה טראמפ/Giphy

עסקת המאה של טראמפ, שעל פי ההבטחות שלו היתה אמורה להביא שלום למזרח התיכון, לא מסתמנת כהצלחה גדולה בינתיים, אבל נשיא ארה"ב יכול לזקוף לזכותו לפחות עסקה אחת מוצלחת - לאחרונה מכר טראמפ את ביתו בבוורלי הילס תמורת מחיר כפול מזה ששילם תמורתו.

בבעלותו של טראמפ כמה וכמה נכסים ברחבי העולם, ובעיקר בארה"ב, אך כנראה שכעת שהוא מתגורר בבית הלבן בוושינגטון, הוא זקוק להם פחות. על פי הדיווחים בארה"ב, טראמפ מכר את אחד משני הבתים שבבעלותו בלוס אנג'לס בעסקה חשאית, שהתרחשה מתחת לרדאר של שוק הנדל"ן המקומי.

מדובר בבית בסגנון טיודור בבוורלי הילס ש'ארגון טראמפ' מכר לישות עסקית עלומה בשם הילקרסט אסיה בע"מ תמורת 13.5 מיליון דולר. מדובר בסכום כפול כמעט ממה שהחברה שבבעלותו של טראמפ שילמה תמורת הנכס כשרכשה אותו בשנת 2007. על פניו, עסקה טובה מאוד, אז למה לא לפרגן?

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בביקורו בטוקיו שביפן ב-25 במאי 2019. רויטרס
יש לו סיבה טובה לחייך. טראמפ/רויטרס

אז זהו, שרק לפני מספר שנים בשנת 2016, ובשעה שסוגיית שוויו של טראמפ עמדה על הפרק סביב בחירתו לנשיא, טען עורך דינו של טראמפ לענייני מסים בפני מועצת השמאות המחוזית, ששווי הנכס הוא לא יותר מ-6 מיליון דולר. והנה, שלוש שנים לאחר מכן, מתגלה שהבית נמכר תמורת שווי יותר מכפול מכך.

פוליטיקה בצד, בעליו החדשים של הנכס קיבלו בתמורה ל-13.5 מיליון דולר בית שנבנה בשנת 1927, המשתרע על יותר מ-460 מ"ר, ובו 5 חדרי שינה ו-6 חדרי רחצה. וכמו תמיד בנדל"ן העיקר פה הוא הלוקיישן - הבית נמצא במיקום נחשק במיוחד בתוך השכונה המפורסמת, בצומת בין הרחובות שדרות סאנסט, רודאו דרייב וקאנון דרייב.

מעט מאוד פרטים אחרים התפרסמו אודות העסקה החשאית, ולכן גם מעט מאוד מהם ידועים לגבי מראהו של הנכס מבפנים, על על פי הדיווחים הוא כולל גינה בעלת גדר חיה ובה גם בריכת שחייה ובזמן שהבית היה בבעלותו של טראמפ, נצבעה חזיתו באיך לא - כתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully