וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבית הלבן לדירה שכורה: המקום החדש של ג'ארד ואיוונקה

הזוג הנשיאותי לא התמהמה לאחר העזיבה של הבית הלבן, והתמקם באחד מבנייני הדירות היקרים ביותר בעולם. את הפנטהאוז, שעלה 33 מיליון דולר, הם פספסו

בווידאו: טקס ההשבעה של ביידן כנשיא ה-46 של ארה"ב/צילום: רויטרס

ARTE הוא בניין מפואר בן 12 קומות המורכב מ-16 דירות אקסקלוסיביות בלבד ונחשב יצירת מופת בשוק המגורים של מיאמי, המציע חללי פנים ורמת גימור ללא דופי, כמו גם שירות ברמה הגבוהה ביותר. מאתמול הוא גם מקום המגורים של ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ.

עוד לפני שיצאו מהבית הלבן, בני הזוג הנשיאותיים לשעבר רכשו שטח בשווי 32 מיליון דולר בדרום פלורידה. כדי לעשות משם את עסקיו ולגור במדינה, קושנר החליט לשכור דירה הרחוקה כשלושה ק"מ משם - והדירה הזאת תהיה באחד מבנייני המגורים היקרים בעולם.

פנטהאוז מיאמי. ART SURFSIDE,
יגורו רק בדירה רגילה. מסכנים. Arte Surfside/ART SURFSIDE

ARTE הוא מתחם המגורים היוקרתי והנחשק ביותר בשכונת סרפסייד במיאמי ומהיוקרתיים ביותר במיאמי, שיזמה חברת הנדל"ן ספיר קורפ בראשות איש העסקים אלכס ספיר. רק לאחרונה הודיעה החברה על מכירה של הטריפלקס פנטהאוז בפרויקט תמורת 33 מיליון דולר לרוכש מניו יורק. פנטהאוז הטריפלקס המדובר הוא היהלום שבכתר בפרויקט ARTE. בשטח של למעלה מ-700 מטרים מ"ר, הפנטהאוז כולל חמישה חדרי שינה, חמישה חדרי רחצה, שני חדרי שירותים נוספים לאורחים, ועוד כ-600 מ"ר נוספים של מרפסות עם נוף פנורמי של 360 מעלות של מיאמי ביץ', האוקיאנוס האטלנטי וקו החוף של שכונת סרפסייד. הדירה כוללת גם גג פרטי ובו בריכת שחייה ומטבח חוץ מאובזר.

קושנר ואיוונקה המסכנים לא יגורו בפנטהאוז אלא בדירה "רגילה". דמי השכירות לא פורסמו, אולם מדובר בכמה עשרות אלפי דולרים לחודש.

לספיר יש קשרים עם משפחת טראמפ. אביו המנוח תמיר ספיר היה שותף של טראמפ בפרויקט טראמפ סוהו בניו יורק, שהוביל לתביעות משפטיות רבות נגדם ולהחזרים כספיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פנטהאוז מיאמי. ART SURFSIDE,
על הפנטהאוז הזה שולמו 33 מיליון דולר/ART SURFSIDE

דיירי ARTE נהנים מחבילת שירותים ייחודית בהשוואה לבתי מגורים מפוארים אחרים במיאמי. היא כוללת בריכת שחייה מקורה באורך 22 מטר, בריכת שחייה חיצונית ובריכת מדיטציה על חוף הים, מגרש טניס על גג מבנה החניון, חדר כושר משוכלל וסטודיו ליוגה, סאונה וחדר אדים ואף מסלול ייעודי לחיות מחמד ומסדרון מנוחה. מתקנים נוספים כוללים חדר משחקים לילדים, טרקלין דיירים, מטבח קייטרינג לאירוח מחוץ לבית, וחניות פרטיות עם בקרת טמפרטורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully