וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו הניקיון חשפה: זו השיטה הנכונה לנקות את אסלת השירותים בלי "למרוח חיידקים"

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 0:02

חדר השירותים הוא אולי המקום שאנחנו הכי נרתעים ממנו כשאנחנו מנקים את הבית. אלא שמומחית לניקיון שיתפה סרטון שמדגים כיצד אפשר לעשות זאת בקלות וביעילות

שיטה לניקוי אסלת השירותים/TIKTOK / @BYJAMIEMICHELLE

אף אחד לא ממש אוהב לנקות, בטח שלא לנקות את השירותים והאסלה שלמען האמת, עלולים להיות די דוחים. אבל אל דאגה - מומחית לניקיון חשפה טריק פשוט שיחסוך מכם הרבה חוסר נעימות ויקצר עבורכם את המלאכה הלא נעימה.

ג'יימי מיצ'ל היא מעצבת פנים וגם גורו ניקיון עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, שם היא נוהגת לחלק הרבה טיפים בנושא. לאחרונה היא העלתה סרטון לטיקטוק עם "טיפ הניקיון הכי אהוב עליה" והסבירה כיצד לנקות נכון את האסלה מבחוץ.

צפו בטיפ שלה

"תעברו על השירותים שלכם עם מברשת חד פעמית לניקוי אבק ותברישו אותם היטב לפני שאתם משתמשים בנוזל ניקוי", אמרה מיצ'ל והסבירה ש"בדרך הזו תיפטרו קודם מכל השיער והאבק לפני שתתחילו לשפשף אותם על האסלה עם מטלית".

ג'יימי סיפרה שגם היא שנאה לנקות את השירותים בגלל הלכלוך והסירחון שיש בהם, אבל השיטה שלה שינתה את התפיסה הזו. היא חשפה שהיא נוהגת לנקות כך גם משטחים אחרים בחדר האמבטיה כמו השיש או הכיור.

התגובות שקיבלה היו לרוב נלהבות, וחלק מהמגיבים אף הציעו לעבור עם שואב אבק לאחר המברשת - אבל היו רבים שנרתעו מהשיטה שלה ואמרו שמן הסתם היא לא גרה עם בנים בבית, שכן הם נוהגים להרטיב את האסלה בזמן ההשתנה ומעבר עם מברשת יבשה על האסלה רק יסריח את המברשת ויימרח את השתן ולכן הציעו להשתמש בנייר טואלט במקום מברשת - פתרון זול בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully