וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם חייבים כזה: אישה חושפת פאב ענק החבוי מתחת למטבח שלה

22.12.2021 / 23:59

משתמשת טיקטוק שזוכה מבחינתנו בפרס החדר הסודי המוצלח ביותר, חשפה כי האי במטבח שלה מוביל לעולם קסום יותר מנרניה: חדר יינות, אולם קולנוע ופאב ענק שכנראה גדול יותר מכל הבית שלכם

פאב סודי מתחת לאי במטבח/theresapizzaaa

חדרים סודיים מאחורי ארונות ספרים הם טרנד עיצובי שעשירים רבים מאמצים לבתיהם. אבל במקרה הבא נשברו כל שיאי היצירתיות, כשמשתמשת טיקטוק חשפה שמתחת לאי במטבח שלה מסתתר עולם קסום יותר מנרניה: חדר יינות, אולם קולנוע פרטי ופאב עצום.

משתמשת הטיקטוק @theresapizzaaa לקחה את העוקבים שלה לסיור בפאב הסודי, כשעל הסרטון שנצפה כבר 36 מיליון פעמים היא כתבה: "כשאני משועממת ומבינה שיש לי בר לא חוקי מתחת לאי במטבח שלי". בסרטון היא נראית נכנסת למטבח, פותחת את דלת ארון האי שלה וחושפת גרם מדרגות. היא יורדת למטה לתוך חדר יינות, ממשיכה לחדר נוסף בו יש ארון ספרים קטן, דוחפת אותו לאחור ונכנסת לפאב המלא במשקאות, שולחנות וכיסאות בר. המקום כל כך גדול שאפשר לארגן שם מסיבה עם מאות משתתפים - ואין ספק שזה המקום האולטימטיבי לבלות בו במקרה של אפוקליפסה.

ככה זה נראה:

מאחר שהסרטון שלה הוצג בהילוך מהיר, היא פרסמה שני סרטוני המשך בהם העניקה הצצה איטית ונרחבת יותר לנעשה מתחת לאי המטבח שלה. בסרטונים האלה ניתן לראות שבעת הצילום נערכה שם מסיבה, כשבפאב יושבים חבריה, שותים וצופים בשתי הטלוויזיות שעל הקיר - בזמן שלהקה מנגנת להם בהופעה פרטית.

הנה הסיור הארוך יותר בשני חלקים:

מן הסתם רבים התלהבו מהפאב הביתי שלה (איך אפשר שלא?!), כשאחד הגדיר את הסרטון: "תגידו לי שאתם עשירים בלי להגיד לי שאתם עשירים". אחר הוסיף: "זה הדבר הכי יפה שראיתי. אפשר להיות חבר שלך?". משתמש נוסף התלונן: "ומתחת לכיור שלי יש רק עכבר מת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully