וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אחרי שתראו עד כמה מברשת השיער שלכן מטונפת - אתן לא תסתרקו עוד לעולם

7.12.2021 / 23:32

סרטון טיקטוק שצבר יותר מ-4 מיליון צפיות מוכיח עד כמה מברשות השיער שלנו מלוכלכות, אז זהירות - יתכן שלא תסכימו להשתמש במסרק שוב לעולם אחרי שתראו את זה

כמה לכלוך יש במברשות שיער?/@everything_tidy

מתי בפעם האחרונה שטפתם בסבון את מברשת השיער שלכם? סרטון טיקטוק שצובר תאוצה בימים האחרונים חושף עד כמה מברשות השיער שלכם מטונפות - והמצב הרבה יותר חמור משדמיינתם. בסרטון שנוצר ע"י משתמשת הטיקטוק @everything_tidy וצבר יותר מ-4 מיליון צפיות, היא הציגה כמה לכלוך יצא מהמברשות שלה לאחר שהן הושרו למשך שעה במים עם סבון.

הנסיינית שלנו קיבלה השראה מסרטון אחר העוסק בשיער מלוכלך ושומני ויצאה לבדוק האם ניתן להאשים את מברשת השיער בנזק שנגרם לשיער שלנו. בניסיון לבחון את התיאוריה, היא מילאה כיור במים חמים ושמפו, והשאירה את המברשות בתוך המים לזמן מה. היא מסבירה בסרטון הטיקטוק שלה: "צפיתי בסרטון בשבוע שעבר והייתה שם מישהי שאמרה, 'אולי הסיבה העיקרית לכך שהשיער שלך נהיה שומני במהירות היא לא, למעשה, זקיקי השיער שלך, אלא המברשת שלך?' אז אני הולכת להעמיד את זה במבחן. שמתי את כל המברשות שלי בכיור ואנחנו נשאיר אותן שם קצת. השתמשתי במים חמים ושמפו".

לאחר כשעה חזרה לתעד את התוצאה: "אז השארתי אותן לשעה וחזרתי לבדוק את המים. אוי אלוהים, זה מגעיל. גבירותיי, אל תשכחו לשטוף את מברשות השיער שלכן. אפילו לא ידעתי שזה משהו שעושים, אבל תראו את המצב שלהן".

תראו:

והנה עוד דוגמא:

הסרטון קיבל תגובות מעורבות. חלק מהצופים התחייבו לשטוף את מברשות השיער שלהן במיידי: "מיד שוטפת אותן. זה מחריד", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "מתברר שאנחנו צריכות לשטוף כל דבר היום". אחרים הופתעו שזה לא מובן מאליו שצריך לשטוף את מברשות השיער מפעם לפעם. "העובדה שחלקכם לא יודע שצריך לשטוף את מברשות השיער באופן קבוע היא מחרידה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "לשטוף את השיער = לשטוף את המברשת. באותו הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully