וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תנקו את כל מברשות האיפור שלכן באפס מאמץ

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 18:34

אישה אמיצה החליטה ללכת על כל הקופה ולהכניס את כל מברשות האיפור שלה למכונת הכביסה - בתקווה שסיבוב בה יבריק אותן ולא ישבור אותן. התוצאה הפתיעה את כולם

שיטה לניקיון מברשות האיפור/tiktok/selfcaresteph

לפעמים בא לנו לזרוק כל פריט מלוכלך שלנו למכונת הכביסה ולהתפלל שהיא כבר תפעיל את קסמה. החשש שהיא תעשה בדיוק ההפך ותותיר כתמים או תהרוס לנו אותו לגמרי, גורמת לנו לקחת צעד אחורה. משתמשת טיקטוק אמיצה למדי החליטה לבצע ניסוי שכזה עם מברשות האיפור שלה - ותיעדה את הניסוי ואת הלחץ שליווה אותה במהלכו בסרטונים שפרסמה מאוחר יותר בטיקטוק.

סטפני וודל הציגה בסרטון הראשון כיצד היא לוקחת ציפית ומכניסה פנימה את כל מברשות האיפור המלוכלכות שלה. לאחר שהיא מבצעת קשר בחלקה העליון של הציפית, היא מכניסה את הציפית למכונת הכביסה, מוסיפה מעט אבקת כביסה ומפעילה את המכונה על פעולה עדינה של 30 מעלות. לצד הסרטון היא כתבה: "טעות מרה או רעיון מעולה?".

ככה זה התחיל:

בסרטון ההמשך היא הציגה את התוצאות. היא הוציאה את הציפית, פרמה את הקשר והציגה למצלמה מברשות איפור נקיות ורעננות. היא הופתעה שהשיטה שלה עבדה והשאירה את המברשות לייבוש באוויר הצח.

הנה התוצאה:

הסרטונים שלה זכו למאות אלפי צפיות ותגובות נלהבות, כשאחת כתבה: "אני כל כך רוצה לעשות את זה אבל כל כך מפחדת להרוס את המברשות שלי". אחרת הוסיפה: "מדהים! אני הולכת לעשות את זה מחר כיוון שהמברשות שלי זקוקות לניקיון דחוף. מודה שזה מפחיד אותי". היו מספר מגיבות שהזהירו שלא לחזור על הפעולה בתדירות גבוהה מדי: "המברשות שלכם יתפרקו אם תמשיכו לעשות את זה", כתבה אחת ואחרת חיזקה אותה: "זה טוב למספר פעמים בודדות, אבל אם תגזימו זה עלול לפגוע בדבק שבהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully