וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד כמו קסם: הטריק שיהפוך מחבתות שרופות לחדשות

27.8.2021 / 0:02

חולה ניקיון חלק שיטת פלאים לניקיון מחבתות שרופות שתגרום להן להיראות ממש כמו חדשות. אתם תודו לנו על זה אחר כך

טריק לניקוי מחבת שרופה/ramdeep.osahan

חולה ניקיון שיתף טריק לניקוי של מחבתות שרופות שנראות כאילו כבר צריך לזרוק אותן - ולא היינו ממהרים לקנות את זה אלמלא אדם סקפטי כמונו לא היה מנסה את זה בעצמו ומגיע לתוצאות דומות, אך מתברר שזה עובד. סרטון טיקטוק שהפך לויראלי מציג כיצד ניתן להסיר שנים של סימני צריבה ושריפה ממחבתות תוך שימוש בכמה פריטים פשוטים שגם ככה יש לכם במטבח. "כל מחבת חומה תחזור לצבעה הכסוף תוך דקות", טען מפרסם השיטה, "ארבע שנים של לכלוך מובנה ירדו מהמחבת".

טוב אז מה עושים? כדי לבצע את המהפך, קחו את המחבת הישנה, הפכו אותה ופזרו מלח על בסיסה. הוסיפו מעל אבקת סודה לשתיה ונוזל לניקוי כלים וערבבו היטב ליצירת עיסה. לאחר מכן כסו את התבנית במגבות נייר ושפכו מעל חומץ לבן. השאירו את הכלי כך למשך 5 דקות ולאחר מכן הסירו את מגבות הנייר ואיתן יוסר גם כל הלכלוך השחור ותתקבל מחבת חדשה לגמרי.

תראו את הפלא:

דן שבא, מ- The Pun Guys, היה סקפטי בנוגע לשיטה כשצילם את עצמו מנסה אותה. הוא אמר בסקפטיות: "אז כנראה שהטריק הזה יכול לגרום למחבתות שלכם להיראות חדשות לגמרי. אין סיכוי שזה יעבוד". הוא המשיך: "בסדר, בוא נראה אם זה עובד. אני אהיה מטפל המחבתות שלכם להיום. בוא נמלא אותה במלח ואז סודה לשתיה, כמה שיותר חייב להיות טוב יותר. בשלב הבא יש לנו סבון כלים".

ואפילו דן הסקפטי הופתע:

@danshaba

Finally a hack that's actually useful! ?

♬ original sound - Dan Shaba

כשהוא מקרצף את התערובת, הוא כבר מתחיל לראות שינוי ומוסיף: "אוקיי, זה טוב, לא? עכשיו נכסה את זה במגבת נייר. אנחנו פשוט נשפוך חומץ מעל ונשפשף היטב את כל השרוף". כשהחיפוי השחור מתחיל לרדת מהמחבת, הוא נותר המום. "אין סיכוי אחי, זה נראה שזה עובד", הוא אמר בפליאה, "וואו, זה 99 אחוז מושלם, תראו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully