וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה טינופת מסתתרת במברשת השיער שלכם - וזו הדרך לנקות אותה

31.5.2020 / 0:02

גורו הניקיון של בריטניה הראתה למיליוני עוקביה באינסטגרם איך לנקות כראוי את האביזר שאנחנו עושים בו שימוש יומיומי, אבל לא תמיד מקדישים מספיק זמן כדי להסיר ממנו לכלוכים. התוצאה: מבחילה ויעילה גם יחד

Clean My Space

בסרטון - עוד שיטה לניקוי מברשות שיער

עם יד על הלב: אחת לכמה זמן אתם מנקים את מברשת השיער לכם? גם אם אתם מסוג האנשים שמקפידים לנקות ממנה שיערות, יש סיכוי גבוה מאוד שאתם לא מנקים אותה לעיתים מספיק קרובות או באופן מספיק יסודי.

סופי הינצ'ליף, גורו הניקיון של בריטניה, טוענת שיש לנקות את מברשת השיער לפחות אחת לחודש בצורה יסודית - אחרת תיווצר בה טינופת שאתם לא בהכרח מודעים לה. להינצ'ליף יש גם שיטה מיוחדת לכך, אותה פירטה שלב אחר שלב בחשבון האינסטגרם הפופולארי שלה.

זה מה שהיא עושה

בשלב ראשון, מוציאים את השיערות שהצטברו על המברשת באופן ידני. לאחר מכן עוברים על המברשת עם מסרק, כדי לוודא שלא יישארו גם שיערות חבויות.

בשלב הזה, ממלאים את הכיור במים חמימים ונותנים למברשת להיספג בתוכם. שופכים לכיור מעט נוזל כלים וחומץ (החומץ יסיר מהמברשת חיידקים), ומשאירים את המברשת בכיור במשך שעה לפחות.

ניקוי של מברשת שיער. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ניקוי של מברשת שיער/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
ניקוי של מברשת שיער. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ניקוי של מברשת שיער/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"בשלב הזה, אולי תשימו לב לכך שצבע המים משתנה. זה קורה כי הלכלוך מתחיל לצוף", אומרת הינצ'ליף, שאמנם חסכה מהעוקבים את המראות הקשים של הלכלוך הפרטי שלה צף בכיור, אבל מתעקשת ש"יש במברשת שיער טינופת שאתם כלל לא מודעים לה. האמינו לי, זה מניסיון".

תזכרו את זה בפעם הבאה שאתם קמים בבוקר ומשתמשים במברשת השיער שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully