וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים דירה? אלו שתי הקופסאות הראשונות שחובה לארוז

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 12:26

מה הכי חשוב לארוז כשעוברים דירה? ומה חשוב לבדוק שיש בדירה החדשה בלילה הראשון? המומחים נותנים לכם טיפים שיקלו לכם מאוד על המעבר

אישה מתוסכלת ממעבר דירה יושבת בין הקרטונים. sirtravelalot, ShutterStock
עוברים דירה? זה לא חייב להיות משהו מסובך/ShutterStock, sirtravelalot

עוברים דירה בקרוב? כדאי מאוד שתקראו את האייטם הזה. מומחים חשפו את שני הארגזים הכי חשובים שאתם צריכים לארוז כדי שהמעבר יהיה חלק וקל יותר. הארגז הראשון נקרא "ליל המעבר" ובו אתם צריכים לשים את הפיג'מה האהובה עליכם, נייר טואלט ומטען לפלאפון. בארגז השני שנקרא "ארגז ההתקנות" אתם צריכים לשים את כל כלי העבודה שתצטרכו כדי לסדר את הרהיטים בבית החדש (מקדחה, פטיש, מברגה, מסמרים וכו').

המומחים של Westpac הסבירו לדיילי מייל שגם "ארגז יום המעבר" הוא חשוב מאוד וצריך לכלול את כלי המיטה, מטענים, מגבות, תרופות, מגוון צלחות וכוסות וגם סכו"ם. המומחים טוענים ש"חשוב לארוז מוצרים כמו קפה, תה, חלב, לחם, חמאה וכו'. וזכרו לבדוק אם יש מים חמים בבית החדש, כדי שלא תצטרכו לעשות מקלחת קרה בלילה הראשון".

אריזת ארגזים למעבר דירה. ShutterStock
חשוב מאוד להשאיר כלי עבודה בהישג יד. גבר אורז/ShutterStock

ב"ארגז ההתקנות" חשוב לשים גם מברגים, מפתח אלן וכלים שתצטרכו כדי להתקין את הרהיטים. הקופסא הזו צריכה לכלול גם עפרונות לסימון, פנקסים ומוצרים לניקוי. כמו כן, המומחים ממליצים לשים את הקופסאות הכבדות בתחתית ואת הקלות למעלה כאשר מארגנים את הבית.

הם הוסיפו שיש לשקול לארוז מוצרים אישיים כמו בגדים, ספרים ואפילו מחשב, תכשיטים ומסמכים אישיים בקופסאות העליונות כדי שיהיו נגישים. אז קדימה, אתם מוכנים למעבר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully