וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מזבובים בקיץ? הטריק שיעזור לכם להיפטר מהם בקלות

28.7.2021 / 0:38

רבים עם זבובים בלילות ומנסים להרחיק אותם בימי הקיץ החמים? בחורה שיתפה בפייסבוק טריק שבו היא מראה כיצד היא מצליחה לפתות אותם ולגרום להם לטבוע לפני שהם "מתעלקים עליכם". ה"מתכון" בפנים

בווידאו: מפגעים חקלאיים שמובילים למכת זבובים, 4.8.20/צילום: המשרד להגנת הסביבה

הקיץ הביא עמו כרגיל גל חום קיצוני ועמו הגיע גם גל של זבובים שמרחפים סביב הראש שלנו כל הזמן, גם כשאנחנו ישנים. אבל במקום להילחם בהם ולנסות להרחיק אותם מאיתנו כל שתי שניות, אישה אחת שיודעת מה היא עושה שיתפה בפייסבוק טריק (אותו מצאה לדבריה בטיקטוק) שיסייע לכם להיפטר מהם בקלות.

ככה היא עשתה את זה

מלכודת זבובים. Facebook, צילום מסך
מלכודת זבובים/צילום מסך, Facebook

ב-SUN דווח שהיא הסבירה כיצד היא הכינה מעין תמיסה שמושכת את הזבובים וגורמת להם לטבוע בתוכו. אז מה היא עשתה, אתם שואלים? ובכן, היא הכינה תערובת מאולתרת עם מצרכים שהיו לה בארון וכללו חומץ תפוחים וסבון כלים. לזה היא הוסיפה קצת סוכר כדי למשוך את הזבובים פנימה.

עוד בוואלה!

הטריק הפשוט שיפטר מזבובי הפירות המעצבנים שהשתלטו על הבית

לכתבה המלאה

את הטריק הפשוט הזה היא למדה בטיקטוק

וזה באמת עובד

סבון הכלים הופך את העיסה לסמיכה יותר מה שמקשה על הזבובים לטפס החוצה, ולדבריה בתוך חמש דקות הקערה הפכה להיות מעין בריכת שחייה גדולה לזבובים, שאין ממנה דרך יציאה. העוקבים שלה היו מאוד נרגשים מהטריק הזה וכתבו תגובות בסגנון: "בואו ננסה את זה", "זה ממש עובד" וציינו שהטריק פועל גם נגד זבובי פירות, שגם הם נוטים להתרבות ולהציק מאוד בימי הקיץ.

אחרים הציעו שידרוג לטריק - על ידי כיסוי של הקערה או הכוס בניילון נצמד בו מנוקבים חורים דרכם הזבובים יכולים להכנס, אך לא לצאת בשל הסבון שלוכד אותם בפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully