וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברה לדירה חדשה, ו-14 שעות לאחר מכן היא נחרבה לגמרי בגלל טעות עיצוב

20.6.2021 / 23:40

חוסר מזל שכזה לא תראו בכל יום - אישה סיימה לעבור לדירה חדשה, עיצבה הכל ויצאה לאכול צהריים עם חברים, אלא שאז מנורת הנאון שעל הקיר שלה נכנסה לפעולה לא מתוכננת שגרמה לשריפה והרס - ומתזי כיבוי האש השלימו את המלאכה

הבית החדש נהרס בתוך 14 שעות/@sydsacks/TikTok

אישה פרסמה בטיקטוק את סיפורה העצוב - ממנו אפשר רק ללמוד - היא עברה לדירתה החדשה, רק כדי לראות כיצד היא נהרסה לחלוטין אחרי שמנורה מעוצבת עלתה באש. סיד סאקס סיפרה ש-14 שעות בלבד לאחר שעברה לדירה וסיימה לעצב אותה, היא חזרה מארוחת צהריים עם חברים כדי לגלות שמנורת הנאון שלה עם הכיתוב: "בואו נישאר בבית", שרפה לחלוטין את הבית שלה. כנראה שהיא הייתה צריכה להקשיב לה.

סאקס שכרה דירה בדאלאס ואחרי שעברה אליה, היא עיצבה אותה בקפידה עם הרבה עבודות אמנות, כריות מנומרות מפוזרות בכל פינה, פרחים, שולחנות קטנים, שטיחוני פרווה ו... מנורת הניאון הבעייתית.

@sydsacks

I guess it was fun while it lasted rip #FriendsReunion #ConjuringHorror #FYP

♬ Oh No - Kreepa

הסיפור בהמשכים

דירה שנשרפה 14 שעות אחרי כניסת הדיירת. @sydsacks/TikTok, צילום מסך
כך הדירה נראתה לפני השריפה/צילום מסך, @sydsacks/TikTok

כמו שאתם רואים - העיצוב לא החזיק מעמד. לא רק שהמנורה שרפה לה את הקיר, היא שרפה גם את הספה, מה שגרם למתזי כיבוי האש האוטומטיים להתחיל לעבוד והם הרטיבו הכל והרסו כמעט את כל הדירה. היא העלתה סרטון עם הכיתוב: "עברתי לדירה החדשה שלי, ושלט הניאון שלי שרף לי אותה 14 שעות לאחר מכן".

לאחר מכן היא העלתה סרטון נוסף בו ניסתה להסביר מה קרה: "עברתי לדירה ביום שבת, וביום ראשון קיבלתי הודעה מחברים ששאלו אם אני רוצה לבוא לאכול ארוחת צהריים. שמתי את הכלב שלי אצל ההורים שלי שגרים באותו הבניין. השארתי את האור דולק מבלי לחשוב על זה". דקות אחרי שיצאה המנורה עלתה באש, עשתה חור בקיר, העשן השחיר את הקירות והתקרה והאש הגיעה גם לספה - שעלתה לא פחות מ-1,500 דולר.

למזלה, השריפה לא הגיעה רחוק מדי בגלל שמתזי כיבוי האש הופעלו והצילו את שאר הדירה מהאש. עם זאת הם גרמו להצפה בארון, חדר הכביסה, הטלוויזיה והרסו כמעט כל מה שהיה בדירה. "המתזים עצרו את השריפה, אבל היה הרבה נזק לאחר מכן גם מהעשן", היא סיפרה.

דירה שנשרפה 14 שעות אחרי כניסת הדיירת. @sydsacks/TikTok, צילום מסך
וזה החור שהמנורה עשתה בקיר/צילום מסך, @sydsacks/TikTok

את המנורה היא קנתה דרך האתר Etsy שם היו לה יותר מ-10 אלף ביקורות משבחות, "חשבתי שאני יכולה לסמוך על זה", היא מספרת. בנוסף, נציב כיבוי האש הסביר לה שהוא מאמין כי הבעיה הייתה בשקע החשמל ולא במנורה עצמה, "השלט ממש התחמם והוא עלה באש ונפל מהקיר ושרף לי את הספה מה שגרם לשריפה גדולה יותר".

למזלה, לסאקס יש ביטוח שמכסה את הנזקים, ואף אחד לא נפגע בשריפה. בנתיים היא חזרה לגור עם ההורים עד לתיקון הדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully