וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הוא עשה את זה? גבר צבע קיר שלם בתוך חצי דקה בלבד

16.2.2021 / 23:40

סרטון ויראלי במיוחד חשף כיצד גבר הצליח לצבוע קיר צהוב בצבע לבן בתוך שניות, עם טקטיקה מיוחדת. איך הוא הצליח? צפו ותנסו בעצמכם

גבר צובע קיר ב-30 שניות/angela_j_official

הקורונה אילצה אותנו בעיקר לשבת בבית בשנה האחרונה, אז אם אנחנו בבית לפחות שהוא ייראה כמו שצריך - בטח כשהרבה אנשים רואים אותו דרך הזום. אם עד עכשיו היינו נוהגים להביא אנשי מקצוע שישפצו לנו ויצבעו לנו את הבית, עכשיו זה כבר יותר מסובך.

חשבתם לצבוע את הבית שלכם בעצמכם? כדאי שתראו את הסרטון הזה שבו גבר מראה כיצד אפשר לצבוע קיר שלם ב.. 30 שניות בלבד. איך עושים את זה? גולש בשם @angela_j_official בטיקטוק שיתף סרטון עם הכיתוב "איך לעזאזל זה אפשרי?". בסרטון אפשר לראות גבר שצובע קיר צהוב בצבע לבן בתוך חצי דקה.

גבר צובע קיר ב-30 שניות. angela_j_official, צילום מסך
צביעה של קיר שלם בתוך חצי דקה/צילום מסך, angela_j_official

איך הוא עשה את זה? ראשית, הוא עשה עבודת הכנה טובה ושם נייר דבק בכל הדפנות של הקיר כדי שחלקיקי צבע לא יגלשו החוצה. ואז הוא התחיל במלאכה כשעשה צורה של זיג זג עם הרולר לכל אורך הקיר ואז חוזר וצובע שוב את הקיר מלמעלה למטה בכדי לכסות את שאר הקיר - ומסיים את הצביעה בשניות. רוב הגולשים התרשמו מאוד וחלק ביררו כיצד ניתן לשכור את שירותיו.

אחד התלוצץ: "אשלם לו לפי שעה", כשבחורה נוספת התגאתה: "בעלי צובע ככה, הוא סופג את הצבע עם הרבה כוח, כך שהצבע לא נדבק כשהרולר מסתובב".

צפו בעצמכם

  • עוד באותו נושא:
  • צביעה
  • קיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully