וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני: כך תנקו את התנור שלכם ביסודיות ובלי מאמץ - בזמן השינה

14.1.2021 / 23:50

שאנטל מילה, אם לשניים מאוסטרליה ומומחית ניקיון, חשפה שיטה לניקוי התנור שמצריכה ארבעה מרכיבים פשוטים ובעיקר סבלנות ומעט מאוד מאמץ: "בבוקר, פשוט קחו חתיכת בד ונקו". המרכיבים והשיטה מחכים לכם בפנים

ככה תנקו את התנור שלכפם - בזמן שאתם ישנים/@mama_mila_

שונאים לנקות את התנור משאריות האוכל והלכלוך העיקש? ייתכן שיש לנו פיתרון הולם בשבילכם. או יותר נכון לשאנטל מילה, אשה אוסטרלית שמתמחה הפתרונות ניקוי יעילים שהעלתה לטיקטוק סרטון שבו היא חשפה שיטה די גאונית לניקוי התנור באמצעות ארבעה מרכיבים שיקלו עליכם את העבודה.

בסרטון שהיא העלתה לרשת החברתית היא הסבירה: "כך תנקו את התנור בזמן שאתם ישנים. כל מה שאתם צריכים זה רק חצי כוס של סודה לשתייה, כף אחת של סבון כלים, מים וחומץ".

שאנטל. צילום מסך, צילום מסך
צרו מהמרכיבים משחה חלקה/צילום מסך, צילום מסך
ניקוי תנור אפייה. @mama_mila, צילום מסך
מירוחו שכבה דקה על התנור והשאירו למשך הלילה/צילום מסך, @mama_mila

אז איך מנקים? היא עירבבה חצי כוס סודה לשתייה עם כפית סבון לניקוי כלים ומים, יצרה משחה חלקה, מרחה את הכל בשכבה דקה על התנור והשאירה אותם שם כל הלילה. בבוקר שלמחרת היא פשוט לקחה חתיכת בד וניגבה בעזרתה את פני השטח של התנור, עם דגש על המקומות הקשים לניקוי כאשר בזמן שהיא עשתה את זה היא גם ריססה באזור מעט חומץ שעזר לה להסיר את הלכלוך הקשה.

ניסיתם וזה לא עובד? שאנטל ממליצה להשאיר את התמיסה ליותר זמן, או פשוט לחזור על התהליך מספר פעמים עד שתצליחו להתגבר על הלכלוך העיקש.

ניקוי תנור אפייה. @mama_mila, צילום מסך
ניקוי תנור אפייה/צילום מסך, @mama_mila

צפו בסרטון שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully