וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לישון בבית של דמדומים? אלה הבתים המפורסמים בהם תוכלו להתארח

10.12.2020 / 23:40

מתכננים כבר את החופשה של אחרי הקורונה? הנה כמה מהבתים המפורסמים מתכניות הטלוויזיה והסרטים בהם תוכלו להתארח בחופשה הבאה שלכם, כמו "דמדומים" ו"לקום אתמול בבוקר"

United_King

בואו נודה בזה, מרוב סגרים לכולנו כבר די נמאס מהבית שלנו. אם כך, מה דעתכם על שהייה באחד מהבתים המפורסמים בעולם? אוטוטו יגיעו אלינו החיסונים ונוכל לחזור לטייל בעולם וליהנות מכל הדברים הנפלאים שיש לו להציע. אז הנה כמה מהבתים המפורסמים בהם תוכלו לשהות בטיול הבא שלכם.

"דמדומים"

מעריצי "דמדומים" יוכלו לשהות בבית שבלה חלקה עם אביה צ'רלי בסדרת הסרטים הפופולארית. הנכס זמין להשכרה ב- Airbnb וממוקם בשכונה שקטה במרכז העיר סנט הלנס, אורגון. האורחים מוזמנים לישון בחדר השינה של בלה מהסרט ולהרגיש כאילו הם קריסטן ואדוארד.

לבדיקת זמינות לחצו כאן

ביתם של בלה וצ'רלי מ"דמדומים". ihearthollywood, צילום מסך
כך הוא נראה בסרט/צילום מסך, ihearthollywood

וככה במציאות

"הפרוגלים"

תכנית הטלוויזיה המפורסמת בכיכובן של בובות נוצרה בידי ג'ים הנסון ורצה במשך 96 פרקים עד שנת 1987. בו היצורים הצבעוניים המכונים פרוגולים חיים במערה תת קרקעית ומבלים את מרבית זמנם במשחק, שירה וריקוד. בשיר הפתיחה של הסדרה הוצג המגדלור שמעל המערה התת קרקעית. 37 שנים לאחר שידור הפרק הראשון, אוהדי "הפרוגלים" יוכלו לשהות במגדלור המפורסם שבסנט מאוז, קורנוול, דרך Host Unusual. ה"סאלי פורט קוטג'" הוא בית נופש בן קומה אחת שנמצא במגדלור סנת אנתוני שבסנט מאוז ויכול להכיל עד 4 אנשים. מחיר לשהייה של 7 לילות ל-4 אנשים יעלה לכם 1,120 דולר, שזה כ-40 דולר לאדם ללילה.

לבדיקת זמינות לחצו כאן

המגדלור מהסדרה "הפרוגלים". HOSTUNUSUAL.COM, צילום מסך
המגדלור מהסדרה "הפרוגלים"/צילום מסך, HOSTUNUSUAL.COM

וככה נראה החדר

שיר הפתיחה של "הפרוגלים"

"מגנוליות מפלדה"

סרט האייטיז "מגנוליות מפלדה" מספר על קבוצת נשים שגרה בעיירה קטנה בלואיזיאנה. צוות השחקנים כולל את ג'וליה רוברטס, דולי פרטון וסאלי פילד. במרכז הסרט מופיעה דמותה של רוברטס - שלבי איטנטון - שמתה מחוסר תפקוד כליות לאחר לידה. אם מתחשק לכם לשהות בבית בו שלבי ואמה, אותה מגלמת סאלי פילד, גרו בסרט, הוא זמין כעת ל-B&B. חדרי האורחים ניתנים להשכרה ונקראים על שמות הדמויות בסרט - אנל, שלבי, ג'קסון, וויזר וקליירי.

לבדיקת זמינות לחצו כאן

הבית מהסרט "מגנוליות מפלדה". ALAMY, צילום מסך
הבית מהסרט "מגנוליות מפלדה"/צילום מסך, ALAMY
הבית מהסרט "מגנוליות מפלדה". Youtube, צילום מסך
כך הוא נראה בסרט/צילום מסך, Youtube

וזה חדר בו תוכלו לישון

הטריילר לסרט "מגנוליות מפלדה":

"לקום אתמול בבוקר"

סרט הקומדיה האמריקאי של הרולד ראמיס, בכיכובם של ביל מארי ואנדי מקדואל, יצא ב-1993 וזכה להצלחה גדולה. בסרט שדרן טלוויזיה בשם פיל קונורס נשלח מטעם עבודתו לעיירת פונקסאטוני שבפנסילבניה לסקר את אירועי יום המרמיטה. מהר מאוד הוא מוצא את עצמו תקוע בלולאת זמן ומתעורר כל בוקר באותו היום. הבית בו פיל התעורר מדי יום נמצא להשכרה בוודסטוק, אילינוי.

לבדיקת זמינות לחצו כאן

הבית מ"לקום אתמול בבוקר". thesun.co.uk, צילום מסך
הבית מ"לקום אתמול בבוקר"/צילום מסך, thesun.co.uk
הבית מ"לקום אתמול בבוקר". Youtube, צילום מסך
כך זה נראה בסרט/צילום מסך, Youtube

וזה חדר ממוצע שם

הטריילר לסרט "לקום אתמול בבוקר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully