וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלה את השיפוצניק לאן הוא נעלם והיתה בהלם מהתשובות המטרידות

29.10.2020 / 23:55

אישה קיבלה המלצה על שיפוצניק והזמינה אותו לעבוד על שידרוג המטבח שלה במשך שלושה ימים, לפני שהוא נעלם במפתיע. כשהיא כתבה לו הודעה כדי לבדוק האם הוא מתכוון לחזור, היא לא ציפתה לתגובה המקריפה שקיבלה

מי ומה זה דוש?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

אמי וילק הבריטית שכרה קבלן שיפוצים כדי לשדרג את המטבח הרעוע שלה. היא קיבלה עליו המלצה חמה מחברה שלה והשיפוץ יצא לדרך. הגבר, אותו אמי תיארה כ"מי שיכול להיות אבא שלי", עבד על הפרויקט הזה במשך שלושה ימים, לפני שנעלם פתאום באמצע היום ולא חזר.

השיפוצניק ניקה אחריו לפני שהוא יצא ואמי לא הבינה לאן הוא נעלם. היא חיכתה לו כמה שעות, עד שהחליטה לשלוח לו SMS ושאלה אותו אם הכול בסדר ומתי הוא מתכוון לחזור. אלא שלתגובה המטונפת שלו היא ממש לא ציפתה. השיפוצניק שלח לה הודעה גסה ללא קשר לשאלה וכתב לה ש"הוא רוצה לקחת אותה למיטה".

אמי וילק. צילום מסך, צילום מסך
ההתכתבות בין אמי לשיפוצניק/צילום מסך, צילום מסך

אמי שיתפה את ההודעות שקיבלה ממנו בקבוצת פייסבוק וכתבה: "שכרתי שיפוצניק אחרי שקיבלתי עליו המלצות. אחרי שלושה ימים הוא נעלם בלי להודיע לי כלום. סימסתי לו וזו התגובה שלו. יש לכן עצות, בנות?"

והתגובה של הגבר היתה באמת מטונפת ומטרידה. אחרי שאמי שאלה האם הוא חוזר, הוא ענה: "לא, אני לא חוזר. אם אני אחזור אני ארצה להכניס אותך למיטה". בשלב הזה הוא עבר לתאר בפרוטרוט מה הוא היה רוצה לעשות לה והמשיך ש"זו הסיבה שאני לא חוזר. אני רק רוצה לעשות דברים שובבים איתך. אם את בעניין, אני אחזור. אל תדאגי לכסף, שזה לא יטריד אותך".

אמי כמובן הייתה בהלם וב-SUN דווח שהיא ציינה שכל האינטראקציה בינהם לפני זה הייתה שהיא "רק הכינה לו כוס תה כמה פעמים כשאני בפיג'מה פלאפית".לפוסט הזה היו אלפי תגובות של נשים זועמות שכתבו שצריך להתלונן עליו. והיו גם כאלו יותר קלילות שכתבו ש"לפחות הוא היה כן" וש"הוא עשה שיפוץ בחינם". את אמי זה לא הצחיק, והאמת? גם לא אותנו.

אמי וילק. צילום מסך, צילום מסך
קיבלה הודעות זימה. אמי וילק/צילום מסך, צילום מסך
אמי וילק. צילום מסך, צילום מסך
התגובות בפייסבוק לפוסט שלה/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully