וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב הפתיע את בנו וצבע לו את החדר, התגובה שלו שברה את הרשת

22.10.2020 / 0:02

אבא משקיען צבע לבנו את החדר בירוק מזעזע וחיכה לו בחדר. אלא שהילד לא ממש שמח כשנכנס והתגובה שלו צברה כמעט 4 מיליון צפיות ואלפי תגובות

התגובה של הילד לחדר החדש שלו/@eric.lynner

כל אבא רוצה להפתיע ולשמח את הבן הקטן שלו. אלא שבמקרה שלפנינו, ייתכן שהאב היה צריך לוותר על אפקט ההפתעה ולהתייעץ קודם עם בנו. סרטון טיק טוק הפך להיות ויראלי במיוחד אחרי שאב צבע מחדש את החדר של בנו, שכפי שתראו לא ממש אהב את התוצאה - והתגובה שלו היתה מצחיקה/עצובה. תלוי איך מסתכלים על זה.

האב עשה עבודת צביעה יסודית בחדר של בנו ואז התחבא בחדרכדי לחזות בתגובה של הילד כשהוא ייכנס ויראה את השינוי המאסיבי. בקליפ שהועלה לטיק טוק האב כתב: "כשאתה מפתיע את הבן שלך עם צבע חדש לחדר, אבל התגובה שלו היא לא מה שציפית".

ילד מאוכזב מהחדר החדש שלו. @eric.lynner, צילום מסך
הילד מאוכזב, מה אתם אומרים?/צילום מסך, @eric.lynner

האב חיכה בתוך חדר השינה עם הדלת סגורה אחרי שהוא צבע את כל הקירות בצבע ירוק (די דוחה גם לטעמנו) עם באנרים בצבע צהוב ושחור. כאשר הדלת נפתחה, הילד ההמום נעצר לרגע לפני שפניו נפלו. הוא זרק צעצוע על המיטה וסינן: "זה חוסר נימוס, צבעת את החדר בלעדי".

הסרטון הזה צבר כמעט 4 מיליון צפיות. אבל האב הסביר לאחר מכן שהילד היה זה שבחר את הצבע והעיצוב, ומה שאיכזב אותו היה העובדה שאביו לא שיתף אותו במשימת הצביעה. רוב התגובות היו סולידריות, אך חלק מהגולשים גם ירדו על האב וכתבו שהוא היה צריך לצבוע את החדר יחד עם הילד.

צפו בתגובה של הילד בזמו אמת

  • עוד באותו נושא:
  • בית
  • צביעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully