וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה חיידקים מסתתרים בתכשיטים שלכם - אבל יש דרך פשוטה לנקות אותם

18.10.2020 / 0:01

חברת תכשיטים החליטה לבדוק עד כמה מזוהמים השעונים, העגילים והטבעות שלנו וערכה מחקר שסיפק ממצאים מדאיגים מאוד. אבל יש גם טיפ: כך תנקו את התכשיטים שלכם בארבעה צעדים פשוטים

מחקר חשף את כמות החיידקים שחיים מתחת לטבעות שלכם - כך תנקו את התכשיטים בבית/Est1897

מגיפת הקורונה הגבירה מאוד את המודעות לניקיון והיגיינה וגרמה לרובנו לשטוף הרבה יותר את הידיים וגם לחטא את החפצים האישיים. אלא שבכל יום אנחנו באים במגע גופני עם שלל חפצים שעלולים לשאת בקטריות וחיידקים מסוכנים.

חברת Est1897 שמתמחה ביהלומים החליטה לקחת יוזמה ולבדוק כמה טינופת מצטברת על התכשיטים שלנו במהלך השגרה וערכה מחקר בנושא. על פי התוצאות שלהם, התכשיטים עלולים להכיל פי 428 יותר חיידקים מאשר האסלה בשירותים - וזה לאחר שבוע אחד בלבד שאנחנו עונדים אותם.

כמות הבקטריה שנמצאת על עגילים. Est1897, אתר רשמי
זו כמות הבקטריה שנמצאת על עגילים/אתר רשמי, Est1897

כחלק מתהליך הניסוי, המומחים לקחו דגימות מטבעת, שעון וצמד עגילים אחרי שענדו אותם במשך שבוע. הם גילו שהתכשיטים גידלו בסביבות 21 אלף בקטריות, חלקן מסוכנות מאוד כולל בקטריות שעלולות לגרום לפטרת בפה. מבין כל התכשיטים שנבדקו נמצא שהטבעת הכילה הכי הרבה חיידקים, לאחר מכן השעון ואז העגילים.

עוד בוואלה!

איבדתם תכשיט על הרצפה? שיטה גאונית תמצא אותו בקלות

לכתבה המלאה
כמות הבקטריה שנמצאת על תכשיטים. Est1897, אתר רשמי
כמות הבקטריות שנמצאת על התכשיטים צילום יח"צ: Est1897)/אתר רשמי, Est1897

בן ג'ארט מיוזמי המחקר אמר: "המחקר הזה סיפק ממצאים מעניינים והתוצאות די מדהימות. למרות שחשוב מאוד לשמור על הערך והיוקרה של התכשיטים, חשוב מאוד גם לנקות אותם ולשמור עליהם היגייניים עד כמה שאפשר".

כתוצאה מהמחקר, היוזמים שלו דרשו להיות הרבה יותר עירניים בטיפול בתכשיטים ושיתפו סרטוןה (אותו תוכלו לראות בראש הכתבה) עם ארבעה צעדים פשוטים שיסייעו לנו לנקות ולחטא אותם.

אז איך אפשר לנקות את התכשיטים?

שלב 1 - כדי להתחיל, תצטרכו ליצור תמיסת ניקוי. ערבבו כמה טיפות נוזל שטיפת כלים עם מים חמים. ערבבו אותם בכלי או סיר פלסטיק שהוא מספיק גדול כדי להכניס לתוכו מברשת שיניים. כדי להתחיל, השרו את התכשיטים בתמיסה למשך 30 דקות.

שלב 2 - קחו מברשת שיניים והכניסו אותה לתמיסה, וודא שכל הזיפים רטובים. לאחר מכן, קרצפו בעדינות סביב התכשיט באמצעות המברשת, וודאו שאתם נכנסים לכל התחריטים וכל הפינות. ברגע שאתם בטוחים שקרצפתם את כל האזורים, תצטרכו לשטוף את התכשיט במים נקיים וקרים. וודאו כי אתם שוטפים היטב כך שלא יישארו שאריות סבון.

שלב 3 - לאחר שטיפה יסודית, השתמשו במטלית רכה יבשה ועדיפה נטולת מוך כדי לשפשף את התכשיטים. עבור אזורים מלוכלכים במיוחד, צרו תמיסת ניקוי חדשה והשתמשו במטלית חדשה הטבולה בתמיסה כדי לנקות את כל המשטח. עליכם לחזור על התהליך זה באופן קבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שלב 4 - לסיום, הרתיחו מים בקומקום. בעזרת פינצטה ארוכה החזיקו את התכשיטים שלכם בזהירות ובמרחק בטוח מפתח הקומקום כשהוא מגיע לרתיחה כדי לתת לתכשיטים גימור מבריק בניקוי קיטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully