וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתפה את הטריק שלה לניקוי נעליים, אבל הגולשים ממש לא האמינו לה

17.11.2020 / 0:14

ביאנקה קינג טענה שהיא הצליחה לנקות את נעלי הספורט המלוכלכות מאוד של בעלה בעזרת מברשת שיניים ושיתפה תמונה שלהן לפני ואחרי. התוצאה היתה כל כך מרשימה, עד שהגולשים פקפקו בה וקראו לה שקרנית

ככה מנקים נעלים עם מברשת שיניים/AtHomeWithChelle

אשה גאה שיתפה ברשת החברתית תמונה של זוג נעליים מטונפות לפני ואחרי שהיא ניקתה והבריקה אותן, לטענתה בעזרת מברשת שיניים. אלא שבמקום לקבל שבחים, היא קיבלה בעיקר ביקורת ולעג מצד העוקבים שלה, שהאשימו אותה בכך שהיא שיקרה ושהיא קנתה בכלל זוג נעליים חדשות.

ניקוי נעליים עם מברשת שיניים. FACEBOOK, צילום מסך
איזה הבדל. הנעליים לפני ואחרי/צילום מסך, FACEBOOK

מה דעתכם?

אחלה ניקיון
אין מצב שזו אותה נעל
3226 משתתפים

ביאנקה קינג טענה שהנעליים של בעלה התבלו מאוד אחרי מספר חודשים בלבד. זאת בעקבות העובדה שהן צברו הרבה בוץ וגשם. היא עמדה לזרוק אותם לפח, אבל לפני זה היא בדקה אם היא יכולה לנקות אותן במקום זה. ביאנקה השתמשה בארסנל רחב של מוצרי ניקוי לפני שהחליטה לצחצח אותן עם מברשת שיניים.

היא התרשמה מאוד מהתוצאה ושיתפה את התמונה של הנעליים לפני ואחרי בקבוצת פייסבוק של חולי ניקיון, שם היא הסבירה בדיוק איך היא ניקתה. אלא שהנעליים נראו כל כך נקיות ולבנות, עד כדי כך שמספר אנשים קראו לה שקרנית וטענו שזה בכלל זוג נעליים חדש.

עוד בוואלה!

הטריק הפשוט שיעלים את הקמטים מנעלי הספורט שלכם

לכתבה המלאה
תגובות בפייסבוק. צילום מסך, צילום מסך
הגולשים היו סקפטים/צילום מסך, צילום מסך

"ביאנקה כתבה: "החלטתי לראות אם אני יכולה להחזיר לחיים את הנעליים האלו וממש התרשמתי מהתוצאות. ריססתי עליהןחומר להסרת שומנים של Elbow Grease וטבלתי אותן במשחת The Pink Stuff בערך 20 דקות. לאחר מכן שפשפתי אותן עם מברשת שיניים וכמות קטנה של חומץ. אחרי זה הכנסתי אותן למכונת כביסה עם קצת מסיר כתמים וזו התוצאה".

יותר מאלף איש עשו לייק לפוסט שלה, אבל מעט מאוד מהם האמינו לה. "אלו לא אותן נעליים", כתב אחד. "אין מצב שאלו אותן נעליים. אי אפשר לנקות ככה". אמר אחר. אלא שביאנקה התעקשה וכתבה: "לאלו שחושבים שאלו לא אותן נעליים, אלו ב-100 אחוז אותן נעליים!. העליתי את הפוסט הזה לא בשבילי, אלא כדי לעזור לאחרים ללמוד איך לנקות את הנעליים שלהם" ואף תיינה כי היא שוקלת לעשות את התהליך שוב כדי לראות אם הן יכולות להיות אפילו יותר לבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully