וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ המפתיע: בטוסטר יש תא סודי שבעזרתו תנקו אותו בלי מאמץ

16.11.2020 / 0:04

אתם אוהבים להשתמש במצנם שלכם אבל לא מנקים אותו אף פעם? עכשיו אולי תתחילו לעשות זאת אחרי שתגלו כמה זה פשוט לנקות אותו באמצעות תא סודי שבתוכו

טוסטר אובן חכם עם מסך מגע בגודל 5 אינץ', חיבורי אינטרנט אלחוטי, מצלמת HD, חיישני טמפרטורה דיגיטליים וגם מעבד רב עוצמה/June

באיזו תדירות אתם משתמשים במצנם שלכם? אצל חלקנו הוא שוכב בצד ומעלה אבק, אבל אצל חלק מהאנשים הוא נמצא בשימוש בתדירות גבוהה מאוד. אבל גם אותם אנשים מודים שהם לא מנקים את המצנם באותה אדיקות שבה הם משתמשים בו.

אבל לא עוד. כוכבת טיקטוק חשפה טריק שהופך את ניקיון המצנם לפעולה כל כך פשוטה, וזה גרם לאנשים ברשת להשתגע. המנקה המקצועית האוסטרלית שמשתמשת בשם Big Clean Co טענה שברוב המצנמים יש תא מיוחד שלוכד את כל הפירורים. "אני מנקה מקצועית והשבוע מישהו הציע לי טריק לנקות את המצנם עם מייבש שיער. אז תזרקו את הטיפ הזה לאשפה".

ככה מנקים מצנם

בסרטון, האישה מנקה את החלק העליון של המצנם באמצעות מטלית, כמובן כשהמצנם לא מחובר לחשמל. לאחר מכן היא שולפת תא שנחבא בתחתית המצנם. אחרי שזרקה את השאריות שהצטברו בו לאשפה, היא מנערת את המצנם עצמו מעל הפח שוב כדי להיפטר מכל שארית לכלוך אפשרית.

הסרטון נצפה מעל 2 מיליון פעמים ולצופים לא היה מושג לגבי התא הסודי. "חכו רגע, למצנמים יש תאים?", כתב אחד ושני הוסיף: "יש תא?!?!?". שלישי סיכם: "או מיי גוד, בשלי יש שניים! מי ידע?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully