וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שישאיר את המטבח שלכם נקי מטפטופים של אוכל

3.11.2020 / 0:01

נמאס לכם למזוג נוזלים ואוכל מכלי לכלי ולגלות לאחר מכן שהם טיפטפו ולכלכו לכם את השיש במטבח? משתמש בטיקטוק שבר את הרשת באמצעות טריק פיזיקלי פשוט שישאיר אתכם המומים

טריק שימנע מנוזלים להשפך על דלפק המטבח בזמן הבישול/andrew_gatt

תארו לעצמכם את זה - סיימתם להכין לכם אוכל ואתם מגלים שנשארתם עם שיש דביק מאוכל שנזל ועם כלים מלאים בשאריות נוזל. אף אחד לא אוהב את זה, אבל מסתבר ש אין שום צורך להמשיך במאבק המיותר בנושאים הללו כשמבשלים וכל זה בזכות סרטון טיקטוק שמסביר כיצד באמצעות פיזיקה פשוטה אפשר להשאיר מטבח נקי.

המשתמש אנדרו גאט הפך ויראלי לאחרונה עם סרטון ההסברה שלו כיצד בשלנים ביתיים יכולים להמנע מאוכל שנשפך, בשעה שמעבירים נוזלים מכלי לכלי.

ככה זה נראה

כדי להסביר את השיטה שלו, גאט הראה כיצד הוא שופך ביצים טרופות מקערה לתוך מחבת. כשהוא מסיים את כל הנוזל הוא מצביע על הקצה שעוד מטפטף. גאט שפך את כל הנוזל לצד שמאל, ומסביר שאם הוא יסובב את הקערה כעת חזרה לצד ימין, כמו שעושים רוב האנשים, "הטיפות שנותרו יטפטפו" על השיש.

כעת, ברגע של גאונות, גאט פשוט ממשיך לסובב את הקערה עוד שמאלה, מרשה לפיזיקה לעשות את שלה, והוא ממשיך לסובב אותה שמאלה עד שהטיפות נכנסות בחזרה לתוך הקערה, ולא נשארות על הדלפק או כל משטח אחר שיש מתחת. "באיזה גיל הייתם כשגיליתם את הטריק משנה החיים הזה? גאט כתב על הסרטון שלו.

הסרטון זכה ליותר מ-1.2 מיליון צפיות וכמעט 50 אלף לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully