וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-20 מיליון צפיות לאם שעיצבה את כל ביתה בהשראת סרטי דיסני

1.9.2020 / 0:17

קלסי הרמנסון עיצבה לעצמה בית מהסרטים, כשכל חדר מעוצב באווירת סרט דיסני אחר. לדבריה, גם אתם תוכלו לעצב לעצמכם בית מהאגדות שכן את מרבית הריהוט היא הכינה בעצמה ממוצרים שרכשה בחנות הכל בדולר

עצבה את ביתה בהשראת סרטי דיסני/Tiktok, kelseymichelle85

כשהיינו ילדים כולנו חלמנו לחיות בתוך סרט דיסני. בעוד רובנו התפכחנו והשארנו את החלום מאחור, קלסי הרמנסון ומשפחתה, חובבי "דיסני" מושבעים, החליטו להגשים אותו בכל מחיר - והמחיר, כך מתברר, לא היה גבוה כפי שציפו. המשפחה בת 4 הנפשות מסיאטל החלה לשתף בטיקטוק סרטונים המעניקים הצצה לביתם המופלא, כשכל חדר מעוצב באווירת סרט דיסני אחר. 13 מיליון צפיות נרשמו רק לסרטון אחר מבין עשרות שמופיעים בעמוד שלה, כשכל סרטון מציג פינה קסומה אחרת בבית.

"אני אוהבת את כל הפרטים הקסומים של דיסנילנד ולכן החלטתי לנסות ליצור את הקסם הזה גם אצלי בבית", סיפרה קלסי לבאזפיד. בעוד חלק מהפרטים נרכשו כפי שהם מהאתר הרשמי, את רוב "הקסם" היא יוצרת בעצמה. היא סיפרה: "אני מוצאת הרבה פריטים לעיצוב החדרים שלי בחנויות הכל בדולר. אני גם קונה כמה דברים מהחנות של דיסני, אבל אני בעיקר מכינה דברים בעצמי. לפעמים אני קונה דברים מאמנים אחרים ב-Etsy אם אני לא מצליחה להכין אותם בעצמי". בעלה של קלסי, אריק, עוזר לה להגשים את החלום. "אריק עושה הכל, מלסייע לי לרצף מחדש את חדר האמבטיה שלנו ועד להתקין גופי תאורה", היא הוסיפה.

קלסי הרמנסון

החדר האהוב על קלסי הוא חדר השינה הראשי המעוצב בהשראת "סינדרלה". "זה החלל האחרון שעיצבתי וזה אחד החדרים הקסומים ביותר בבית שלנו. מצאתי ריהוט עתיק וציירתי על כולו כדי שיראה כאילו שאבתי אותו מסינדרלה. הוספתי גם בועות לקיר והחדר כולו חלומי מאוד" סיפרה קלסי.

חדר האוכל עוצב בהשראת "היפה והחיה". אחד מחדרי האמבטיה עוצב בהשראת "אלאדין" עם ברז בצורת המנורה של ג'יני ואת המסדרון היא עיצבה בהשראת "רפונזל". היא הוסיפה: "היצירה האהובה עליי היא מנורת הרצפה שהכנתי בהשראת רפונזל. מצאתי מנורת רצפה לא יקרה בקוסטקו והוספתי לה את הדפוסים בהדפס רשת".

את הסלון היא עיצבה בהשראת "לילו וסטיץ'". חדר האמבטיה השני שלי מעוצב באווירת "אליס בארץ הפלאות" וחדר האמבטיה השלישי והאחרון באווירת "בת הים הקטנה". גם כשקלסי מוסיפה או מחליפה פריטים בחדרים, היא דואגת תמיד להשאיר כל חדר באווירת הסרט אליו הוא משויך. היא מודה שאת השינויים המשמעותיים יותר היא עושה רק בחגים. "הסלון שלנו עובר מהפך באווירת 'קוקו' בליל כל הקדושים ואת החדרים האחרים אני מעצבת בהשראת 'הסיוט שלפני חג המולד'. אנחנו עושים מהפך 'מתחת לים' ומקשטים את החצר הקדמית שלנו באווירת 'לשבור את הקרח' לכבוד חג המולד".

קלסי, שמתחזקת גם עמוד אינסטגרם עם יותר מ-63 אלף עוקבים, משתפת בו סרטונים בהם היא מדגימה כיצד היא צובעת ובונה את הרהיטים המיוחדים שלה. היא מתרגשת מהאהבה הגדולה שהיא מקבלת מהגולשים: "באמת שעיצבתי את הבית שלנו כדי שנהנה ממנו וזו חוויה מדהימה לחלוק אותו עם כל כך הרבה אנשים. אני אוהבת לשמח אחרים עם העיצובים שלי ואני מרגישה כל כך מסופקת שיש לי אפשרות להציג ככה את הבית שלנו. אני נהנית להביא קצת מהקסם שיצרתי לעוקבים שלי מדי יום".

@kelseymichelle85

I painted the perfect set of nightstands for our Cinderella bedroom ? ##Cinderella ##disney ##disneyhouse ##disneyworld ##disneyland

♬ so this is love - softgirlaest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully