וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרה מפתה לזוגות: 3,000 דולר תמורת קיום יחסי מין על מגוון מזרנים

10.8.2020 / 0:03

חברה מציעה לשלם לחמישה זוגות ברי מזל סכום של 3,000 דולר רק כדי שיקיימו יחסי מין על 8 מזרנים שונים ויכתבו על כך ביקורת. בנוסף, הם גם יזכו להשאיר לעצמם את המזרן שהיה עבורם המהנה ביותר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

חברים, מצאנו עבורכם את משרת החלומות שגם סופר משתלמת לתקופה הזאת כי אפשר לעבור מהבית. האתר של החברה האמריקנית "תקני שינה" (sleepstandards.com) המציע ייעוץ מבוסס מחקרית בנושא בריאות השינה וביקורת על מוצרים, מציע לשלם לחמישה זוגות ברי מזל סכום של 3,000 דולר כדי שיקיימו יחסי מין על מגוון מזרנים וידווחו להם מאילו מזרנים הכי נהנו.

"אנו מחפשים 5 זוגות ברי מזל שיכולים לקחת חלק בניסוי שלנו", נכתב בתיאור המשרה, "אנו נשלח אליכם מזרן חדש מדי שבוע וכל שעליכם לעשות הוא לתת לנו את הביקורת הכנה שלכם על כמה המזרן טוב לסקס. ממש ככה, אתם יכולים לקבל כסף על מה שאתם עושים בחיי היומיום שלכם - סקס! בכל שבוע, 5 הזוגות שנבחרו יקבלו מזרן אחר בו יוכלו להשתמש ל'זמן איכות'. אתם יכולים לבחון את המזרנים מהנוחות והפרטיות שבביתכם, לשמור על אינטימיות כמה שתרצו - ולקבל על זה תשלום!".

זוג מקיים יחסי מין במיטה מתחת לסדינים. ShutterStock
המזגן מספיק נוח לסקס? המשרה המבוקשת יכולה להיות שלכם/ShutterStock

בהמשך נכתב: "כולנו יודעים שמזרן רע יכול להביא לבעיות במיטה ומזרן טוב עשוי לעשות פלאים. כדי לחסוך מאנשים את הטרחה שבחיפוש אחר מזרן נוח באמצעות ניסוי וטעייה, ערכנו את הניסוי הזה. אנו שואפים למצוא את המזרן הטוב ביותר לסקס - ואנחנו זקוקים לעזרתכם".

המשרה היא לשמונה שבועות בלבד, כלומר הזוגות יתבקשו לבחון שמונה מזרנים שונים. לא מדובר בסתם מזרנים: על פי האתר "אלה מדורגים כשמונת המזרנים המובילים כיום בשוק לסקס". לאחר ביצוע "המחקר", זוגות יתחייבו לכתוב ביקורת כנה ולדרג כל מזרן בציון של 1-10 על קריטריונים כמו מידת הקופצניות, הרעש, קושי המזרן, התמיכה בקצוות, הנוחות, הקירור וכמובן ציון כולל בשקלול כל המדדים.

משרת החלומות: 3 אלף דולר תמורת קיום יחסי מין על מגוון מזרנים. sleepstandards.com, אתר רשמי
משרת החלומות: 3,000 דולר תמורת קיום יחסי מין על מגוון מזרנים/אתר רשמי, sleepstandards.com

כבונוס - כאילו הייתם זקוקים לאחד כזה בתפקיד כה חלומי - חמשת הזוגות המאושרים יקבלו גם מזרן בחינם, לפי בחירתם, בסוף תקופת העסקתם. כלומר, תוכלו לבחור את המזרן שהיה לכם הכי כיף להשתולל עליו.

אה ולגבי ניסיון - אין צורך. הפונים צריכים להיות בני 18 פלוס ולצרף סרטון של 60 שניות בו הם מנסים להסביר בקצרה למה המשרה הזאת מתאימה דווקא להם. זה הכל. לפרטים המלאים על המשרה והגשת מועמדות לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully