וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה האדירה שתשפר לכם את איכות השינה

בשיתוף אירופלקס, בשיתוף אירופלקס

22.1.2020 / 12:44

הנה עובדה: סיכוי טוב שאתם לא ישנים מספיק וגם לא ישנים טוב. איך מתגברים? הכירו את המזרן המהפכני בטכנולוגיה חדישה Technogelשסופג לחצים, מווסת טמפרטורה, מחולק לאזורי נוחות ומסייע להפוך את השינה לעמוקה ואיכותית יותר באופן משמעותי

גבר עייף קם בבוקר. ShutterStock
מזרן איכותי יכול לעשות את ההבדל ולהעניק לכם שינה איכותית/ShutterStock

הנה לכם משהו לישון עליו: סיכוי לא רע שאתם לא ישנים מספיק ולא ישנים טוב. דוח של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) מדצמבר 2018 על הרגלי השינה של הישראלים הראה שכ-58% מהישראלים ישנים כ-6-7 שעות בלבד ו-17% ישנים עד חמש שעות בלבד ביממה. בנוסף, כ-25% מהישראלים מתקשים להירדם או לישון ברציפות במשך לילה שלם והתברר כי נשים סובלות מקשיי שינה יותר מגברים ומבוגרים יותר מצעירים.

יש לכך סיבות רבות. שעות העבודה הארוכות, גידול ילדים וקצב החיים המהיר והתובעני גורמים לבעיות שינה. גם תזונה לקויה, בעיות בריאות או חשיפה ארוכה למסכים השונים עשויים לפגוע באיכות השינה.

ישנן דרכים שונות להתגבר על בעיות השינה אבל יש דבר אחד חשוב ובסיסי שבלעדיו זה לא יקרה: מזרן איכותי. כן, בסופו של דבר, גם אם תאכלו נכון, תווסתו את זמן המסכים ותנסו לישון שמונה שעות בלילה, אם המזרן לא יהיה נוח ונעים אז השינה לא תהיה איכותית.

איזה מזרן לבחור? שאלה גדולה, ישנם סוגים רבים. סביר להניח שגם אתם רוצים מזרן שיהיה נוח מאוד, יתאים למבנה גופכם ויגרום לשינה שלכם להיות עמוקה יותר. פנטזיה? לא. יש מזרן אחד שניצב כיום בחזית הקדמה ומממש את החלום הזה לילה לילה עבור רבים - מזרן טכנוג'ל (Technogel) שמיוצר באיטליה. האיכות שלו והטכנולוגיה הייחודית שמאפיינת אותו הופכים את שנתם של מיליונים ברחבי העולם לטובה ונעימה יותר.

הסיבות לכך שאתם פשוט חייבים מזרן טכנוג'ל

תחילתו בסיפור כואב. חברו הטוב של ממציא והמפתח של החומר ממנו מורכב המזרן עבר תאונת אופניים, אשר בעקבותיה שבר את האגן והיה מרותק לכיסא גלגלים. כתוצאה מכך הוא סבל מכאבים ומפצעי לחץ. "חברו ביקש להקל על כאביו ופיתח מושב מחומר ייחודי עשוי ג'ל, אשר סופג באופן מוחלט את הלחצים שמופעלים על הגוף בזמן הישיבה ומאפשרת ישיבה ממושכת על הכיסא", מספר תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס אשר משווקת את המזרן בישראל, "מאז ועד היום החומר משמש תחומים רבים להפוך את החיים לנוחים יותר, ממדרסים לכף הרגל ועד המזרן המיוחד שפותח לפני 10 שנים וזוכה להצלחה גדולה בעולם.

ספיגת לחצים. כמה פעמים את מסתובבים מצד לצד עד שמוצאים תנוחה נוחה להירדם בה? כאן הטכנולוגיה עוזרת לפתור את הבעיה משום שבמזרן Technogel ספיגת הלחצים היא כמעט מוחלטת.
"במהלך הלילה אנחנו צריכים שהגוף יהיה רפוי ומשוחרר כדי לאפשר לגוף לנוח ולהיטען ליום חדש ", מסביר בן חמו, "בזמן שהגוף מפעיל לחץ על שכבת הג'ל היא לא מתנגדת כמו חומר אחר, אלא סופגת את הלחץ, מפזרת אותו וגורמת לשינה רגועה וטובה יותר. המשמעות היא שאנחנו מתהפכים פחות בלילה, עד 70 אחוזים פחות מכל מזרן אחר".

ויסות טמפרטורה. אחד הדברים שהכי משפיעים על איכות השינה הוא טמפרטורת החדר, הגוף, הסדינים והמזרן. כשנכנסים למיטה וחם מדי או קר מדי - קשה להירדם, במיוחד בחודשי הקיץ החמים. כמה פעמים התעוררתם מזיעים בקיץ או שהיה לכם קר בחורף? חומר ה-Technogel מסייע בפיזור החום שמשתחרר מגופכם לאורך הלילה ומאפשר משטח שינה נעים ויבש.

לכל היתרונות של מזרן טכנוג'ל יש תפקיד אחד - לגרום לכם לישון טוב יותר בלילה. ידוע כי במהלך הלילה השינה שלנו מחולקת ל-2: שינה קלה ושינה עמוקה, כאשר השינה העמוקה ידועה כאפקטיבית במיוחד ,מתבצעים בה תהליכי תיקון נזקים של היום הקודם והגוף מחזיר לעצמו אנרגיה ליום חדש.

במחקר שנערך על ידי אוניברסיטת טורינו בבית החולים לה מולינט באיטליה מצאו כי שינה על מזרן Technogel® מסייע בהפחתת השהייה בשינה קלה בכ-33%, תוך העלאת השהייה בשינה העמוקה ב-45%!

במאה ה-21 אנשים ישנים פחות בגלל אורח החיים האינטנסיבי. במזרן טכנוג'ל השינה העמוקה ארוכה יותר ומפיקים תועלת גבוהה מאוד ממנה. בבוקר קמים הרבה יותר אנרגטיים ורעננים. אירופלקס הביאה את המזרן לישראל לפני כחצי שנה ומאז ועד היום מדובר בהצלחה מסחררת. תישנו על זה ואז תחליטו אם גם אתם רוצים לישון על מזרן טכנוג'ל.

מזרן טכנוג'ל. יח"צ,
מזרן עם טכנולוגיית טכנוג'ל/יח"צ
בשיתוף אירופלקס, בשיתוף אירופלקס
  • עוד באותו נושא:
  • מזרן
  • שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully