וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוכן: הרגע בו אישה "נאכלה בחיים" על ידי מיטה מתקפלת

13.7.2020 / 0:01

דני גרלנד הציעה לסדר לחברתה את המיטה המתקפלת כדי שתוכל לישון עליה - ובתנועה אחת שגויה מצאה את עצמה כלואה בתוכה. חברתה הגיבה בצחוק אך מודה: "זה היה יכול להסתיים רע מאוד"

אישה "נאכלת" על ידי ספה מתקפלת/Shay Stock

בסרטון - הרגע בו קיפול המיטה כמעט נגמר באסון

זו ההוכחה שלפעמים פשוט לא כדאי להגדיל ראש. דני גרלנד החביבה התנדבה לסדר את המיטה המתקפלת לחברתה שי סטוק בפארק הנופש בו הן עובדות. כשזו החלה להחליף מצעים, המיטה התקפלה עליה וכלאה אותה בתוכה. למזלה, דני נותרה ללא פגיעה משמעותית - אך אחרי שתראו את התיעוד, תבינו כמה זה היה קרוב לאסון.

שי תיעדה במצלמה את חברתה דני מחליפה מצעים ומסדרת לה את מיטתה בפארק הנופש של צ'אלבורו ביי בקינגסברידג', דבון, שם עובדות השתיים. שי, שעובדת בצוות הבידור בפארק, צילמה את דני בת ה-25, מפקחת הפארק, מחליפה מצעים ומטפסת על המיטה כדי לכסות גם את צדה השני. בצעד אחד שגוי שעשתה דני, המיטה התקפלה, נסגרה עליה והותירה אותה כלואה שם בפנים, מכורבלת במזרן.

אשה נאכלת עי ספה. Shay Stock, צילום מסך
רגע אחד היא מסדרת את המיטה/צילום מסך, Shay Stock
אישה נאכלה ע"י ספה. Shay Stock, צילום מסך
ושנייה אחרי היא כלואה בתוכה/צילום מסך, Shay Stock

שי הגיבה בנחירות צחוק ולא הצליחה לעצור את עצמה, בזמן שדני נראית מנסה לצאת מהמיטה ללא הצלחה. למרבה המזל, שי אישרה כי דני לא נפגעה באירוע - אך מודה שזה "יכול היה להסתיים רע מאוד". היא הוסיפה: "אולי היא נפצעה רק קצת בכף הרגל, אבל לא משהו רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully