וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא צריכה ללכת לכלא": טרנד הספרים שזעזע את הרשת

21.7.2020 / 0:01

גולשת העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא חושפת כיצד היא הופכת ספרים עבי כרס למדפים ורהיטים לבית. התגובות של חובבי הספרים לא איחרו לבוא, והן היו נזעמות במיוחד

@rosekaylee_

בסרטון: ככה החלה הסערה - הספרים הופכים לרהיט

יש אנשים שמכורים לקריאת ספרים ויש כאלו שהפכו אותם לחלק מפינת נוסטלגיה בבית. אבל מסתבר שיש כאלו שחושבים שהם יכולים לעשות הסבה לספרים ולהפוך אותם לחלק מהריהוט בבית. טרנד שהפך להיות ויראלי ברשת חושף כיצד אנשים הופכים את הכריכה הקשה של הספר לריהוט, והצליח לעצבן מאוד את חובבי הספרים, ולא רק אותם.

עיצוב עם ספרים. @rosekaylee_, צילום מסך
הספרים הפכו להיות מדפים/צילום מסך, @rosekaylee_

בפוסט שהעלתה לטיקטוק גולשת בשם rosekaylee היא הראתה כיצד היא לוקחת מספר ספרים וצובעת את הכריכה שלהם. שניים מהספרים נצבעו בשחור ולבן עם תוספת של ציפוי מבריק לכל אחד. אחרי שהכריכות התייבשו, קיילי הוסיפה לוגואים מעוצבים כמו של "דיור", "שאנל", לואי ויטון" ואחרים. אחרי שהיא סיימה לצבוע ולעצב את הכריכות, היא הפכה אותן למדף בבית.

ככה היא עושה את זה

@kaylee.rose.97

My little ##DIY project during ##isolation. I'm so happy with how they turned out! ???

♬ She Share Story (for Vlog) - 山口夕依

כמובן שהטרנד הזה לא התקבל בשלווה על ידי הגולשים שזעמו על הרס הספרים. ריאן האמונד מעצב ספרים לילדים שיתף את הסרטון וכתב: "הצילו, נתקלתי בזוועה הזו בטיקטוק והייתי חייב לשתף את זה אתכם, אנשי הספר, בגלל שזה די גרם לי למות מבפנים". הפוסט של האמונד הפך להיות ויראלי וצבר כבר מעל 75 אלף לייקים ו-33 אלף שיתופים בטוויטר.

אבל הוא לא היחיד כמובן. אחד הגולשים ברשת כתב: "למה להרוס ספר מושלם כדי להפוך אותו למשהו שנראה כל כך זול. ספרים הם יפהפיים, תניחו להם!". היו גם את המגזימים ואחד מהם כתב: "100 אחוז שהיא צריכה ללכת לכלא". כמובן שהיו גם את האנשים שחשבו שאין בזה שום פסול לעצב משהו אחר מספר שכבר נקרא. מה דעתכם בנושא?

התגובות לא איחרו לבוא

  • עוד באותו נושא:
  • ספרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully