וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסכמים שנה: הדירות השכורות שהכי הלהיבו אותנו

כמו בכל שנה, גם הפעם החלטנו לסכם ולבחור את הדירות השכורות והמעוצבות שהכי אהבנו, אלו שהדיירים בהם לא פחדו מצמד המילים "דירה שכורה" והפכו את החלל לבית של ממש עם טאץ' אישי משגע. לופט ביפו, דירה בהשראת פלורנטין ובית צבעוני בצפון. הנה החמישיה שלנו

דירה שכורה ומעוצבת בשוק הפשפשים ביפו. לירון מולדובן
לופט דו-קומתי במראה תעשייתי ביפו/לירון מולדובן

תחילתה של שנה חדשה וסיומה של אחרת היא זמן טוב לסיכומים. מדור "חדר משלהם" הוותיק, שפוגש דירות שכורות ובודק איך אפשר להוציא את המרב גם מבית שאינו שלכם, ביקר בשנה האחרונה בלא מעט חללים מעוצבים ומקסימים. כל ביקור כזה חשף עוד ועוד אנשים שהצליחו לקחת דירה שכורה ולהפוך אותה לבית של ממש עם טאץ' אישי נוגע ויצירתי. כמו בכל שנה, החלטנו לסמן את הדירות שאהבנו במיוחד.

הדירה הכי יפה ביפו

בשוק הפשפשים ביפו נמצא לופט דו-קומתי אורבני שגודלו 112 מ"ר. הדיירת, מתמחה בתקשורת שיווקית, אסטרטגיה ותוכן, מספרת שכשראתה את הדירה החליטה לשפץ על חשבונה, תמורת קיזוז בשכר הדירה. היא הוסיפה קומת גלריה, חלונות בלגיים למראה תעשייתי, שתי פינות אוכל ומרפסת. את השימוש הנרחב בברזל ובפלטת גוונים כסופים ואפורים, היא איזנה בעזרת צהוב חמים, שחוזר במספר מיקומים בדירה ובולט בעיקר בארונות המטבח. "תהליך השיפוץ ארך חצי שנה והיה מאוד אינטנסיבי, אבל זו היתה גם חגיגה של יצירתיות".

שכר דירה: 8,000 שקלים.

לצפייה בדירה לחצו כאן

דירה שכורה ומעוצבת בשוק הפשפשים ביפו. לירון מולדובן
הדיירת החליטה לשפץ על חשבונה, תמורת קיזוז בשכר הדירה/לירון מולדובן

אקלקטית וצעירה בפלורנטין

בפלורנטין נמצאת דירת שני חדרים בגודל 55 מ"ר שבה מתגוררים בני הזוג שני ורן. שני סיימה לימודי עיצוב פנים והחליטה לעצב את החלל בהשראת השכונה. בכניסה אל הבית בולטים צמד תריסים ישנים, שצבע מנטה מרענן הפיח בהם חיים חדשים. תריס נוסף הוסב לשולחן קפה, ששולב עם רגליים מעץ ומשטח זכוכית שהונח מעליו. את פלטת צבעי המנטה-תכלת-אפור הדומיננטית, מאזנים צבעי אדמה חמימים. הקו העיצובי המרכזי משלב בין וינטג' ונגיעות תעשייתיות.

שכר דירה: 5,400 שקלים.

לצפייה בדירה לחצו כאן

דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
העיצוב שואב מאווירת השכונה - מבט אל הסלון והמרפסת/לירון מולדובן

פצצת האנרגיה הצבעונית מהצפון

משפחה בת ארבעה נפשות מצאה לה בית של שלושה חדרים בקיבוץ יראון. על אף היותה של הדירה פתרון מגורים זמני, החליטו בני המשפחה להפוך אותה לבית חם, נעים ושמח. "אני חושבת שבית מספר את סיפור הדיירים שחיים בו ובמובן הזה היה לי חשוב לייצר חלל שהוא לא גנרי, אלא משקף אותנו", מספרת לירון, אם המשפחה. כחלק מתהליך ההלבשה היא שמה דגש על אלמנטים אהובים עליה ושילבה בעיצוב הרבה צבע, טקסטיל וחפצי אמנות. התוצאה: קן משפחתי שופע צבע ושמחה.

שכר דירה: 1,620 שקלים.

לצפייה בדירה לחצו כאן

דירה בקיבוץ יראון. אסף הבר, מערכת וואלה! NEWS
65 מ"ר של צבע, שמחה ואישיות. מבט לסלון/מערכת וואלה! NEWS, אסף הבר

הדירה הסטודנטיאלית שעשתה לנו בית ספר

בני זוג סטודנטים מתגוררים בדירת שני חדרים בבאר שבע. הדירה ממוקמת בתוך בניין דירות להשכרה שנבנה עבור סטודנטים, במסגרת הפרויקט "וולקאם ארלוזורוב 15", שמטרתו לספק לדיירים הצעירים חווית מגורים מעוצבת וייחודית. על התכנון והעיצוב היה אמון מעצב הפנים יוסי חיון, שביקש לדייק את החוויה. "הרעיון היה לייצר סביבת מגורים צעירה, שתענה על צרכי הסטודנטים", הוא מסביר, "שילבתי אלמנטים המזוהים עם חללים מסחריים וסצנת הבילויים, עם צבעוניות שמשדרת דינאמיות והומור, אבל גם אלגנטיות".

שכר דירה: 2,700 שקלים.

לצפייה בדירה לחצו כאן

דירה סטודנטיאלית בבאר שבע. לירון מולדובן
60 מ"ר של צבע, אווירה וסטייל. מבט מהסלון אל המטבח/לירון מולדובן

הדירה שעוצבה בשלט רחוק

משפחה בת חמישה נפשות בחרה את הבית הזה, חמישה חדרים בנס ציונה, בשלט רחוק כשהיו במונטריאול, שם שהו במשך שנתיים. מי שעזרה לבחור את הדירה ולעצב אותה היא אחותו של דן, אב המשפחה. מכיוון שהדירה שכורה ובני המשפחה עוד לא יודעים כמה זמן יתגוררו בה, הבחירות העיצוביות הסתכמו בתקציבים ידידותיים, כשמרבית הריהוט נרכש בשווקי פשפשים או מיד שנייה, בהתאם לטעמם של הדיירים חובבי הוינטג'.

שכר דירה: 6,000 שקלים.

לצפייה בדירה לחצו כאן

ממונטריאול לנס ציונה. דליה שחר, מערכת וואלה! NEWS
חפצי וינטג' בצבעוניות עדינה/מערכת וואלה! NEWS, דליה שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully