וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקלקטית, צבעונית וצעירה - שכורה ומעוצבת בפלורנטין שעושה חשק לעבור לשכונה

31.10.2018 / 11:19

55 מ"ר של אווירה פלורנטינית צעירה: אל הקן הזוגי שלהם שממוקם בלב השכונה התל אביבית, עברו רן ושני בעקבות החברים ואז - התאהבו בדירתם וברחובות שמסביבה. שואבת מהקצב האורבני ומלאה בפתרונות עיצוב יצירתיים - הסוכרייה הזו תעשה לכם נעים בעין ובלב

דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
העיצוב שואב מאווירת השכונה - מבט אל הסלון והמרפסת/לירון מולדובן

לאן הגענו
רחוב ויטל בפלורנטין, לדירת 2 חדרים, בגודל 55 מ"ר.

כאן גרים
שני (30) ורן (32) איצקוביץ', בני זוג. לפני 5 שנים הם החליקו ימינה ב"טינדר" ומאז הם צועדים קדימה ביחד. זמן קצר אחרי שהכירו, סיימה שני לימודי עיצוב פנים והיום היא עובדת כעצמאית בתחום. "זו אהבה שהתחילה מגיל צעיר. בתור ילדה אהבתי להיכנס לבתים ולהתרשם מהעיצוב, לממש את הקירות, להרגיש את הבדים", היא אומרת. "מבחינתי בית הוא החלל הכי משמעותי בחיינו וחשוב לי שיהיה מעוצב ככל האפשר". בזמן שהיא עובדת עם חומרים וטקסטורות, רן עוסק בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, הכולל סחר בביטקוין ואיתריום. כשהם נפגשים בסוף היום, אוהבים השניים לבלות בבית או לחילופין לטייל ברחבי העיר על הקורקינט הממונע.

דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
אסופה אקלקטית של פריטים ששודרגו על ידי הדיירים/לירון מולדובן

יגעת ומצאת
בעקבות מעבר של כמה מחבריהם לפלורנטין, החליטו בני הזוג לחבור לחבורה העליזה לפני 3 שנים. אל הדירה הנוכחית הם הגיעו דרך מכרה שהתגוררה בה באותה תקופה והחליטו לחכות 3 חודשים עד הפינוי המיוחל. "זו הדירה היחידה שראינו והיה לנו ברור שאותה אנחנו רוצים. האופן שבו היא מחולקת, הבניין החדש, המעלית והחנייה - כל זה קנה אותנו".

הום סטיילינג
כשהיא שואבת מהסביבה הפלורנטינית, דירתם של שני ורן מעוצבת ברוח אורבנית ומלאה ברהיטים ופריטים שנמצאו באזור ושודרגו. "באופן כללי אני מאוד אוהבת אקלקטיקה צבעונית", מסבירה הדיירת. "יש כאן המון פריטים שאגרנו בנפרד במהלך השנים, כשהרעיון היה לקשור ביניהם וליצור שפה משותפת". כבר בכניסה אל הבית בולטים צמד תריסים ישנים, שצבע מנטה מרענן הפיח בהם חיים חדשים. תריס נוסף ששני מצאה וצבעה הוסב לשולחן קפה, כששולב עם רגליים מעץ ומשטח זכוכית שהונח מעליו. את פלטת צבעי המנטה-תכלת-אפור, הדומיננטית כאן, מאזנים צבעי אדמה חמימים של שטיח הקש וכורסת הוינטג', שמתכתבים עם מזנון הטלוויזיה. כחלק מהפתרונות היצירתיים, גם המזנון נבנה בשיטת עשה זאת בעצמך, מבלוקים לבנייה ומשטחי עץ שהוזמנו לפי מידות.

עוד באותו נושא

כשדירה עם קסם יפואי פוגשת דייר חובב אירוח

לכתבה המלאה
דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
המטבח - שטחי העבודה והאחסון הורחבו בעזרת פתרונות יצירתיים/לירון מולדובן

שני אזורים המהווים חלק בלתי נפרד מחיי הדיירים, הם פינת העבודה של שני והבר הביתי של רן, כל אחד מהם זכה לספייס מכובד משלו. בצד של הדיירת ניצב שולחן עבודה במראה תעשייתי, אותו ממשיכים פריטים משלימים כמו שלט רחוב וגוף תאורה שנבנה על גבי גוף של טלפון ישן.

ה"ממלכה" של רן מן העבר השני, כוללת שלישיית ארגזי עץ שהוזמנו לטובת אוסף המשקאות, כשמעליהם מככב רדיו טייפ סלילים להשלמת האווירה "המד מנית". בצדו השני של הסלון ממוקם המטבח, בעל הצבעוניות המונוכרומטית. בכדי למקסם את שטחי העבודה והאחסון כאן, הוסיפו הדיירים מדפים לתצוגה פתוחה ולוח עץ שהונח על עגלת אחסון, שממשיך את השיש באופן טבעי. את הקיר החיצוני של המטבח ניצלו בני הזוג לטובת מבואת כניסה, שהוגדרה על ידי צבע אפור, מראה מעוטרת בחבלים ושידת איקאה סטנדרטית שזכתה לנראות משודרגת.

דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
מבואת הכניסה הוגדרה באמצעות קיר שנצבע באפור/לירון מולדובן

בחדר השינה של הזוג ממשיך הקו העיצובי המשלב בין וינטג' ונגיעות תעשייתיות. את הקיר המרכזי בחרה שני לצבוע בכחול מעושן ועל גביו הודבקה מדבקת קיר של מפת העולם המספרת על אהבתם של בני הזוג למסעות וטיולים. למרגלות הקיר הוצבו צמד שידות מיטה, באלתורה של הדיירת. "זה בעצם שתי קופסאות ישנות לאחסון קלטות שמצאתי בבית הוריהם של חברים וחיברתי להן רגלי עץ תואמות". בגזרת הטקסטיל הושקעה לא פחות מחשבה - המיטה כוסתה בכריות, שמיכה שמספקת זריקת צבע וחצאית מיטה מבד פשתן המכסה את רגלי העץ של המיטה ומעניקה לה מראה מהודר יותר.

מוציאים חוזה
שכ"ד - 5,400 שקלים בחודש. ארנונה- 340 שקלים לחודשיים. חשמל - 500 שקלים לחודשיים.

דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
בחדר השינה של הזוג - מפת העולם על גבי קיר בגוון כחול מעושן/לירון מולדובן

פאנלים
"יש שני אחראי ניקיון בבית", שני צוחקת, "האיי רובוט ורן. רן הוא אחד האנשים הכי מסודרים בעולם, הוא לא יוצא מהבית לפני שהכל במקום. חוץ מזה הוא גם מנקה בערך פעמיים בשבוע".

עתידות
בני הזוג חתומים על חוזה שכירות לעוד שנה ונכון לעכשיו היו שמחים לחדש אותו כשיסתיים. ביום שיחליטו להתרחב, יצאו ככל הנראה מפלורנטין, מתוך תקווה להישאר בתל אביב. "בינתיים אין תכנון קונקרטי קדימה. אנחנו נהנים מהרגע, מהספונטניות והנגישות של העיר. הכל דינאמי ועומד לרשותך".


חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
תריסים ישנים ששודרגו מקבלים את פני הנכנסים לדירה/לירון מולדובן
דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
הדיירים מטפחים גינה אורבנית במרפסת/לירון מולדובן
דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
הגיעו לפלורנטין בגלל החברים, נשארו בגלל החוויה. שני ורן איצקוביץ'/לירון מולדובן
דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
צבעי אדמה חמים מאזנים את גווני התכלת והאפור בסלון/לירון מולדובן
דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
פעם תריס ישן, היום שולחן סלון/לירון מולדובן
דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
מזנון הטלוויזיה הורכב מבלוקים לבנייה ומשטחי עץ/לירון מולדובן
דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
הבר הביתי של רן/לירון מולדובן
דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
פינת העבודה של שני/לירון מולדובן
דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
הדיירת הפכה קופסאות אחסון לקלטות לשידות לילה/לירון מולדובן
דירה שכורה בפלורנטין. לירון מולדובן
גוף תאורה עשוי מטלפון ישן של בזק/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully