וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: הדירה שתגרום לכם להתאהב

21.2.2019 / 9:19

כל זוג שהתגורר אי פעם בדירה הזו יצא ממנה נשוי, וכך גם מיכל ורועי שהכניסו סטייל משובח והרבה טעם טוב לסביבת המגורים. בקרוב הם עוזבים את קן האוהבים ומעבירים בירושה את החלל המעוצב לזוג הבא בתור

שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
משחקי טקסטורות ושימוש בחומרים טבעיים. מבט לסלון/לירון מולדובן

לאן הגענו
רחוב שמעון התרסי בתל אביב, דירת 3 חדרים, בגודל 60 מ"ר.

כאן גרים
משפחת אפודי-דולב: מיכל (34), רועי (36) וארי (4 חודשים). מיכל ורועי הכירו לראשונה בגיל 8 דרך קרובי משפחה, חזרו ונפגשו בשנות ה-20 לחייהם במהלך נסיעת עבודה לדרום אפריקה, רק כדי להיפגש שוב כעבור 5 שנים במרחביה הווירטואליים של אפליקציית "טינדר". מאז הם יחד, בונים משפחה לצד הקריירה - הוא כטייס באל על והיא כמעצבת. "למדתי עיצוב תעשייתי אבל אני עוסקת בתחומים שונים של עיצוב וביניהם הום סטיילינג, עיצוב אירועים ואפילו למדתי צורפות", מספרת הדיירת.

שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
שולחן בר יוצר הפרדה אסתטית בין המטבח והסלון/לירון מולדובן

"מה שיפה בעולם הזה הוא שאתה מספק ללקוח חוויה, בין אם מדובר במוצר או שירות. החלום שלי זה עסק לעיצוב חוויה". עד להקמת העסק המיוחל, צוברים האפודים חוויות משפחתיות, יחד עם צמד שותפים הולכים על ארבע: שטינקר ופיצפיץ. "הם הפכים גמורים", מעידים עליהם מיכל ורועי. "שטינקר הוא תמיד מסמר הערב ופיצפיץ היא חתולה נחבאת אל הכלים. יחד זה יוצר איזון".

יגעת ומצאת
עד לפני שלוש וחצי שנים חיו רועי ומיכל בדירתה הקודמת של מיכל. "המעבר לכאן היה מעבר הדירה האמיתי הראשון שלנו והדיירים הקודמים סיפרו שזו דירה עם קארמה טובה לזוגיות. כל זוג שגר כאן עד היום התחתן", הם צוחקים. על קן האוהבים הם שמעו מפה לאוזן והחליטו לקפוץ על המציאה.

עוד באותו נושא

ככה זה כשיש שתיים: דירת שותפות שכורה בתל אביב

לכתבה המלאה
שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
מעטפת סולידית אפשרה לשחק עם צבעי האקססוריז/לירון מולדובן

הום סטיילינג
כשניגשה אל מלאכת הלבשת הבית, ביקשה מיכל לייצר מעטפת סולידית שתאפשר להכניס זריקות של צבע ברהיטים ובאקססוריז. לשם כך היא בחרה צבעי בסיס של שחור, לבן, אפור וחום, תוך שהיא עושה שימוש במשחקי טקסטורות וחומרים שונים כמו עץ, שעם, זכוכית ועוד. בין אלה שולבו פריטים מעניינים שהוצאו מהקשרם המקורי, החל מטלסקופ שהפך למנורה, דרך עגלת טיסה תקולה ששופצה וחופתה בטפט שעם ועד כיסא שיצר סבה של מיכל מאוכף ישן. גם רהיטי איקאה סטנדרטיים כמו שולחנות הקפה, זכו לשדרוג בעזרת טפט דמוי עץ שהודבק על חלקם התחתון. את החמימות הנידפת מהחומרים הטבעיים שבסלון, משלים שטיח עור שרועי קיבל במתנה מהשגריר אותו אבטח בתקופת שהותו בדרום אפריקה.

שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
פינת העבודה של מיכל/לירון מולדובן

המטבח הסמוך הופרד מחלל הסלון באמצעות דלפק עץ המשמש את הדיירים כשטח עבודה וכפינת אכילה יומיומית. "זה לב ליבו של הבית, הכל מתנקז לבר הזה", מסבירים הדיירים. "גם שטינקר אוהב לשבת כאן ולפקח על הנעשה". כדי להאיר את הספוט החביב עליהם, עשתה מיכל שימוש בגוף תאורה פשוט ששודרג באמצעות ענף עץ שמשתלב היטב עם צמחי התבלין והעציצים הפזורים כאן. שולחן אוכל נוסף המורכב מפלטת שעם ורגלי ברזל, מוקם למרגלות קיר מבואת הכניסה, כשבימים של אירוח הוא עובר אל מרכז המבואה ומאפשר תנועה חופשית סביבו. הפונקציה האחרונה בחלל המרכזי היא פינת העבודה של הדיירת, שנבנתה בתוך נישה ששימשה בעבר כחדר ארונות. מדפים צפים, פלטה המשמשת כשולחן, יחידת מגירות לאחסון וקיר שנצבע בירוק, יצרו עבור המעצבת חלל שנעים לעבוד בו.

שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
שימוש דומיננטי בטקסטיל, מחמם את חדר השינה/לירון מולדובן
שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
גם הדייר הצעיר קיבל פינה נעימה ומעוצבת בחדר השינה של ההורים/לירון מולדובן

בחדר השינה של הזוג נצבעו הקירות באפור בהיר ונעשה שימוש דומיננטי בטקסטיל. כך למשל נבחרו ווילונות ארוכים הנשפכים לכיוון המיטה ויוצרים מראה מהודר, כמו גם שלל כלי מיטה בטקסטורות שונות. את מיטתו המתחברת של ארי קיבלה מיכל מחברה ומעליה קישטה את הקיר בקולאז' תמונות, חלקן עוד ריקות ומצפות לצילומים של הזאטוט. עד אז הוא קיבל חדר נוסף משלו, המשמש בימים אלה בעיקר להחתלתו ובשאר הזמן כחדר אורחים. פרינטים צבעוניים, בובות וכריות שעוצבו בסימן החי והצומח, מכניסים לחלל את שמחת החיים המתבקשת.

שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
החדר השלישי בבית משמש בעיקר להחתלתו של הזאטוט, כמו גם כחדר אורחים/לירון מולדובן

מוציאים חוזה
שכ"ד- 6,800 שקלים בחודש. ארנונה- 360 שקלים לחודשיים. חשמל- 650 שקלים לחודשיים.

פאנלים
על אף חיי השותפות ההרמוניים עם שטינקר ופיצפיץ, מיכל היא בעלת נטיה לאלרגיה לחתולים ולכן מקפידים בני הזוג לשאוב את שיערותיהם הנושרות של החתולים מדי יום. "החיים מתחלקים ללפני ואחרי המצאת הדייסון", הם מכריזים. בזמן שרועי אחראי על שאיבת הבית, שטיפת הכלים, ובישולים, מיכל אמונה על תחום הניקיונות והקניות.

שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
לצד המצרכים הבסיסיים, יש תמיד פינוקים שרועי מביא מחו"ל. הצצה למקרר/לירון מולדובן

דו"ח מקרר
כטייס ששוהה הרבה בחו"ל, חשוב לרועי להטביע את נוכחותו הקולינרית כשהוא בארץ ולאכול בעיקר בבית. כחלק מכך הוא מרבה לבשל ומיטיב לאלתר מנות מעניינות ממה שיש במקרר. מכל שהייה בחו"ל הוא חוזר עם פינוקים קולינריים כמו שוקולדים מפתיעים, רטבים מיוחדים, גבינות ונקניקים ולכן המקרר הביתי תמיד יכיל אחד מאלה, לצד ביצים, סודה ויין.

עתידות
עתידם של בני משפחת אפודי-דולב בדירה אינו ארוך טווח והם צפויים לעזוב אותה בעוד חודש לטובת דירה גדולה יותר עם מעלית וחניה. "כאן אין מעלית וזה די קשה עם הקטנצ'יק. אנחנו עוברים בכיף, אבל נתגעגע לדירה ולשכונה שקצת מזכירה כפר. כולם מכירים את כולם והרגשנו כאן הכי בבית".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
בסלון- עגלת מטוס שחופתה בטפט שעם, לצד הבר הביתי/לירון מולדובן
שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
שולחנות איקאה שודרגו בעזרת טפט דמוי עץ שהודבק על הפלטה התחתונה/לירון מולדובן
שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
כיסא אוכף שבנה סבה של מיכל, גונב את ההצגה בסלון/לירון מולדובן
שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
גוף תאורה גנרי קיבל טאץ' אישי לאחר ששולב בו ענף/לירון מולדובן
שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
בימים של אירוח עוברת פינת האוכל אל מרכז המבואה/לירון מולדובן
שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
שילובים של עור ופרווה בסלון/לירון מולדובן
שכורות ומעוצבות מיכל ורועי. לירון מולדובן
נפגשו לראשונה בגיל 8. מיכל ורועי, יחד עם ארי והחתול שטינקר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully