וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו מתנת חנוכת הבית שמייגן והארי יקבלו מהמלכה

מייגן והארי צפויים לעבור בקרוב לפרוגמור קוטג' שבווינדזור, אותו הם משפצים בעלות של 3 מיליון ליש"ט בימים אלה. מהמלכה הם יקבלו אפשרות לבחור יצירות אמנות יקרות ערך מאוסף האמנות המלכותי

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
קיבלו רשימה של יצירות שיוכלו לבחור מתוכן. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

מייגן מרקל והנסיך הארי צפויים להפוך להורים טריים באביב הקרוב, ולקראת הלידה הם הכריזו על כוונתם לעזוב את ארמון קנזינגטון, שבו הם מתגוררים כיום, ולעבור לקן משלהם. לשם כך החלו עבודות שיפוצים מקיפות בפרוגמור קוטג', שנמצא אף הוא בתוך מתחם אחוזת ווינדזור. לאחוזת פרוגמור משמעות סנטימנטלית מיוחדת עבור בני הזוג, משום ששם צולמו תמונות האירוסין הרשמיות שלהם.

במשפחת המלוכה כמו במשפחת המלוכה, המלכה אליזבת' הלא לא תיתן לזוג הצעיר להיכנס למשכן חדש בידיים ריקות, ועל כן היא הודיעה לאחרונה על כוונתה להעניק להם מתנת חנוכת בית. על פי הדיווח במגזין ואניטי פייר, המלכה הודיעה למייגן והארי כי הם יוכלו לבחור לעצמם "מספר יצירות" מאוסף האמנות המלכותי, כדי לעטר את קירות ביתם החדש. שוויו של אוסף האמנות המלכותי לא יסולא בפז.

עוד בנושא:
בית פרוגמור: זה הבית החדש של מייגן מרקל והנסיך הארי
מועדון יוקרתי סגור של האמנותיים והאמידים: מייגן מרקל והנסיך הארי ביקרו בסוהו האוס באמסטרדם

תמונת האירוסין הרשמית של מייגן מרקל והנסיך הארי. GettyImages
תמונות האירוסין הרשמיות של בני הזוג צולמו בגנים של אחוזת פרוגמור/GettyImages

"נאמר למייגן והארי שהם יוכלו לבחור מספר יצירות עבור פרוגמור קוטג'. הועברה להם רשימה של יצירות שמתוכן יוכלו לבחור, וכעת הם מתלבטים באילו תמונות לבחור כדי לקשט את ביתם החדש", מסר מקור מתוך הארמון.

המלכה מסתמנת כאן כמעניקת מתנות לא מקורית במיוחד, גם הנסיך וויליאם ואישתו קייט מידלטון זכו לאותה מתנת חנוכת בית לאחר נישואיהם. את התמונות שהם בחרו מתוך אוסף האמנות המלכותי הם פיצלו ותלו את חלקן לתצוגה בביתם שבנורפולק (אמנר הול), ואת השאר בדירת מגורי הקבע שלהם בארמון קנזינגטון.

עוד באותו נושא

יש תורנות רפת? ביתם המפתיע של מייגן והארי

לכתבה המלאה
המלכה אליזבת, דצמבר 2018. רויטרס
אין פתק החלפה. המלכה אליזבת' השנייה/רויטרס

אוסף האמנות המלכותי הוא אחד מאוספי האמנות הגדולים והחשובים ביותר בעולם ואחד מהאוספים האירופאיים המלכותיים האחרונים שעוד נותר בשלמותו. הוא מכיל למעלה ממיליון פריטים מכל תחומי האמנות, ומהווה תיעוד ייחודי ורב ערך של טעמם האישי של מלכי ומלכות אנגליה ב-500 השנים האחרונות. אוסף האמנות המלכותי אינו שייך למלכה באופן פרטי, אך היא משמשת כנאמנה שלו בהיותה הריבון של הממלכה המאוחדת.

פרוגמור קוטג' עובר כעת שיפוצים בעלות כוללת של כ-3 מיליון ליש"ט כדי להתאים לצרכיהם וטעמם של מייגן והארי. בין השאר, יותקנו בו חלונות בטיחות לילדים, דוד חימום אקולוגי ידידותי לסביבה (אך לא לארנק) בעלות של 50,000 ליש"ט וחדר התינוקות יעוצב ללא הסללה מגדרית, וקירותיו ייצבעו על פי הדיווחים בצבע מרכיבים טבעוניים בלבד שמכיל גם שמן אקליפטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully