וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון יוקרתי סגור של האמנותיים והאמידים: מייגן מרקל והנסיך הארי ביקרו בסוהו האוס באמסטרדם

1.10.2018 / 1:04

רשת המועדונים האקסקלוסיביים, סוהו האוס, פתחה סניף חדש באמסטרדם. לחגיגות הפתיחה הצטרפו הארי ומייגן, הנמנים עם המעריצים האדוקים של הרשת, שטסו במיוחד להשקה הנוצצת ומלאת הסטייל

מייגן מרקל. GettyImages
הזוג המלכותי פקד את הסניף החדש של סוהו האוס האקסקלוסיבי באמסטרדם/GettyImages

רשת מלונות היוקרה והמועדון האקסקלוסיבי "סוהו האוס" מתרחבת עם השקת מלון חדש באמסטרדם, ולמסיבת ההשקה של הלוקיישן הטרי שהתקיימה בסוף השבוע האחרון הגיעו זוג אורחים יוקרתי ואקסקלוסיבי במיוחד: הדוכס והדוכסית מסאסקס הלא הם הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל. על פי הדיווחים בבריטניה, השניים עזבו את ארמון בקינגהאם לטובת גיחה של שלושה ימים באמסטרדם במהלכה שהו במלון החדש וכיבדו בנוכחותם את אירוע ההשקה הנוצץ.

רשת סוהו האוס הוקמה בלונדון בשנת 1995 וכיום היא מפעילה מעל לעשרים מועדונים במקומות שונים בעולם: ממאליבו וברצלונה דרך איסטנבול ומיאמי ועד ברלין והוליווד, כאשר כל מועדון בנוי ומועצב בסגנון המשקף את האופי של העיר בה הוא שוכן. לא מדובר רק בבתי מלון - הרשת מציעה לחבריה חדרי לאונג' וחללים לפגישות עסקים, בריכות ומתחמי ספא וכושר, חדרי הקרנות ותצוגות ומסעדות ברמה גבוהה - הכל בעיצוב ושירות מוקפדים במיוחד. מועדון החברים של הרשת נועד בתחילה לאנשים שעובדים במקצועות המדיה והאומנויות, אבל לאחרונה שונתה ההגדרה לכזו שכוללת "כל מי שבעל רוח יצירתית".

אבל רוח יצירתית איננה מספיקה כדי להצטרף למועדון, וברשת דואגים לשמר את המוניטין של מועדון סגור ויוקרתי. על מנת להצטרף ולזכות בגישה לשירותים של הרשת יש לקבל המלצה רשמית משני חברים קיימים, לשלם כמה מאות יורו עבור הגשת טופס המועמדות, לעבור ועדה שבוחנת את המועמדים בהתאם למקצוע והעשייה שלהם (היא דחתה את קים קרדאשיאן, למשל) ולבסוף - לשלם דמי מנוי שנתיים בסכום של 1,500 יורו. לפי ההערכות יש לרשת מעל 50 אלף מנויים, ועוד עשרות אלפים שנמצאים ברשימות ההמתנה.

התוספת האחרונה לקטלוג הרשת, בית סוהו האוס באמסטרדם, שוכן בניין באנגהאיס שהיה בעבר מטה חברת הדואר המקומי. הבניין בן חמש הקומות נמצא צמוד לתעלת סינגל, והוא מכיל 79 חדרים המעוצבים בסגנון אר-דקו הולנדי, עם יצירות אומנות עתיקות לצד רהיטים ושטיחים שעוצבו במיוחד עבור המקום. בבניין גם מסעדת שף, מתחם ספא, ספרייה שהיא גם בר לילה, בריכה הממוקמת על גג הבניין, אזור עבודה ופגישות וחדר כושר.

עוד באותו נושא

כאן מייגן מרקל תעביר את הלילה שלפני החתונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully