וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן מייגן מרקל תעביר את הלילה שלפני החתונה

16.5.2018 / 12:42

לילה אחרון לרווקות יעבור על הכלה המלכותית באחד הארמונות המפוארים בממלכה. מדובר באחוזה איטלקית היסטורית הטובלת בגנים עצומים. מלבד מיטת האפיריון יש עוד כמה פינוקים שמייגן מרקל תקבל רגע לפני האירוע הגדול. הנה כל הפרטים

רויטרס

בווידאו: הכרזת האירוסין של הנסיך הארי ומייגן מרקל, נובמבר 2017

החתונה המלכותית נמצאת ממש מעבר לפינה, ובארמון קנסינגטון חושפים היכן ילונו מייגן מרקל והנסיך הארי בלילה שלפני היום הגדול שלהם ושל הממלכה כולה. בהתאם למסורת, יבלו בני הזוג בנפרד זו מזה החל מיום שישי בערב - אך אין סיבה לרחם עליהם שכן, מדובר בשניים מהלוקיישנים היוקרתיים ביותר שיש לממלכה המאוחדת להציע. אם תרצו מדובר בארמונות בעלי אדריכלות עתיקה, מפוארת ומרשימה שמעניקה תחושה של חיים באגדות.

מייגן מרקל צפויה לבלות במלון היוקרה שהוקם בברקשייר בשנת 1666 על ידי הדוכס של בקינגהאם והוא נמצא בסמוך לאגם דורני. מדובר באחוזה איטלקית היסטורית אשר לה קשרים מלכותיים. בעבר שימשה ביתו של הנסיך פרדריק מוויילס, ועם השנים למלון מפורסם בזכות אורחים ידוענים כמו וינסטון צ'רצ'יל, מהטמה גנדי, המלך ג'ורג' החמישי והנרי פורד.

האדריכלות האלגנטית של מבנה "קלייבן האוס" היא תוצר עבודתו של לא אחר מאשר סר צ'ארלס בארי, מי שידוע בזכות תרומתו האדירה לשימוש בסגנון האיטלקי בבריטניה, ובייחוד בשימוש ב''פלאצו'' (ארמון) האיטלקי. בארי הוא האדריכל שתכנן את ארמון ווסטמינסטר - בית הפרלמנט האנגלי.

אל מייגן תצטרף אמה - דוריה ראגלנד, והשתיים יהנו מזמן איכות בספא המפואר הכולל בריכות מקורות וחיצוניות בסגון מיוחד, שני ג'קוזי חיצוניים ומועדון טניס, לצד מגוון רחב של טיפולי ספא מהמפנקים ביותר באזור. למקרה שהנסיכה העתידית ואמה ירצו לאכול משהו, מסעדת "אנדרה גארט" של המקום מציעה מנות עטורות פרסים.

לקריאה נוספת:
הקוטג' המלכותי שבו יגורו הנסיך הארי ומייגן מרקל
הכלים המלכותיים לכבוד החתונה של הנסיך ארי ומייגן מרקל מוכנים
המלכה בהלם: הנסיך הארי ומייגן מרקל מחפשים בית מחוץ לארמון המלוכה

המלון שבו מייגן מרקל תבלה לילה לפני החתונה. splash
מיטת אפיריון גדולה למייגן בלבד/splash

במרחק של 30 דקות נסיעה ילון הארי - במלון קאוורת' פארק שבמחוז בארקשייר וכך, יספק לנסיך פתרון מושלם להילמטות מצלמי הפפראצי. בית ההארחה המפואר הזה הוקם במאה ה-18 והוא חלק מרשת מלונות חמישה כוכבים בבריטניה ובארצות הברית. הבניין עצמו טובל בפארק בשטח עצום והוא כולל ספא המציע מבחר טיפולים מיוחדים לגברים, אם הנסיך יזדקק להירגעות לפני היום הגדול.

האדריכלות של מלון קאוורת' פארק גיאורגיאנית ומציגה תקרות גבוהות וחלונות מקוריים מהמאה ה-18, כאשר המלון מתפרש על פני שלושה בניינים ומכיל 70 חדרים ושלוש מסעדות. המבנה משלב עיצוב פנים בסגנון מודרני וחדריו השונים מציגים לראווה עשרות פסלים ויצירות אמנות של אמנים בריטים. מרכז הספא שלו נחשב לחדשני ואקולוגי, והוא תוכנן לחסכון באנרגיה ושמירה על הסביבה.

משחקי האקדמיה הבריטית לפולו מתרחשים מעת לעת גם הם בשטח המלון האמור ובני משפחת המלוכה נוהגים להגיע למקום על מנת לצפות בהם, כך שביקור במקום אינו זר לנסיך הארי. מי שישהה עמו במלון קאוורת' פארק הוא הדוכס של קיימברידג' - אחיו הנסיך ויליאם, השושבין.

עוד באותו נושא

מי תזכה בבוקה המעוצב של מייגן מרקל בתום החתונה?

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
מתרגלת לבוש לבן וזר פרחים/GettyImages
המלון שבו מייגן מרקל תבלה לילה לפני החתונה. splash
הנוף מהחדר של מייגן לפני החתונה/splash
מייגן מרקל והנסיך הארי. GettyImages
סופרים את השעות לאחור. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages
המלון שבו מייגן מרקל תבלה לילה לפני החתונה. splash
הארמון שבו מייגן מרקל ואמה הולכות לבלות את הלילה שלפני/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully