וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תזכה בזר הפרחים המעוצב של מייגן מרקל בתום החתונה?

11.5.2018 / 7:23

מעצבת הפרחים שנשכרה לחתונת השנה של הנסיך הארי ומייגן מרקל חושפת פרטים פיקנטיים. איזה פרחים נבחרו, מה יעשו איתם בסיום האירוע הנוצץ ומה יעלה בגורל הבוקה האישי של הכלה?

רויטרס

(בווידאו: הכרזת האירוסין של הנסיך הארי ומייגן מרקל, 27 בנובמבר 2017)

מועד החתונה המלכותית הולך ומתקרב ואופיו האירוע הנוצץ שייערך בסוף השבוע הבא הולך ומתבהר: אתמול הודיעה משפחת המלוכה כי מעצבת הפרחים הלונדונית פיליפה קרדוק היא שהופקדה על עיצוב הפרחים עבור היום הגדול של הנסיך הארי ומייגן מרקל. קרדוק, המתמחה בעיצוב פרחים לאירועי יוקרה, תתכנן את סידורי הפרחים הן עבור קבלת הפנים לחתונה בשעות אחר הצהריים והן עבור טקס הנישואין שייערך בכנסיית סיינט ג'ורג' שבארמון וינדזור בלונדון - לרבות זר הכלה.

"אני נרגשת ומרגישה כבוד גדול על כך שנבחרתי על ידי הנסיך הארי וגברת מייגן מרקל לעצב וליצור את פרחי החתונה שלהם", אמרה קרדוק לגורמי התקשורת בבריטניה. "העבודה איתם הייתה תענוג מוחלט, התהליך היה מאוד שיתופי, חופשי זורם, יצירתי ומהנה". קרדוק נחשבת לאחת ממעצבות הפרחים המבוקשות והיקרות בבריטניה, ומלבד בית המלוכה ברשימת לקוחותיה נמנים בין היתר גופים נוצצים לא פחות כמו אלכסנדר מקווין, כריסטיאן דיור, מוזיאון ויקטוריה ואלברט, הרמס, ארמון המפטון קורט וג'ו מאלון. מחירי שירותי עיצוב הפרחים של קרדוק מתחילים ב-5,000 ליש"ט ויכולים לנסוק לעד מאות אלפים. חשבון האינסטגרם שלה מהווה עדות למחירים, מבט חטוף בו ואפשר לראות חופות מכוסות בוורדים לבנים, כרכוב אח מלא בעלי כותרת ועלווה, ו"תקרות פרחוניות "חיצוניות עשויות פרחים לבנים וורודים.

אל הדרך לתואר אחת ממעצבות הפרחים המוכרות ביותר בבריטניה עשתה קרדוק ללא כל השכלה בתחום, כשפתחה באופן עצמאי את חנות הפרחים הראשונה שלה במרכז לונדון בשנת 2009. כיום, היא מחזיקה סטודיו נוסף לעיצוב פרחים בפולהאם וכן חנות ברשת מתחמי חנויות היוקרה סלפרייג'ס. היא ידועה ככזו שנוטה להעדיף באופן ברור מוצרים שהגיעו מחוות גידול בסחר הוגן ובהימנעות שלה משימוש בחומרים כמו קצף ופלסטיק. היא תורמת קבועה של הארגון "Drop4Drop", ארגון צדקה בתחום מי השתייה אשר פועל בהודו, אוגנדה, מוזמביק והפיליפינים.

קרדוק והצוות שלה צפויים לעשות בסידורי הפרחים של החתונה שימוש רב בענפי עצי אלה לבנה, אשוח וליבנה עונתיים ומקומיים ופרחי אצבעונית ארגמנית - מהפרחים האהובים על מרקל. "העיצוב הסופי ייצג אותם כזוג, משהו שאני תמיד שואפת להשיג בעבודתי", אמרה קרדוק. היא הוסיפה כי מלבד זאת, מה שהנחה אותה בבחירת הפרחים הם מוטיבים של עונות השנה ושל חומרים מקומיים. כך למשל רבים מהצמחים ייאספו מהגן המלכותי פארק וינדזור, השייך לטירת וינדזור בה מתגוררת משפחת המלוכה וזאת על מנת לשקף את הנופים הפראיים המקומיים.

עוד באותו נושא

הקוטג' המלכותי שבו יגורו הנסיך הארי ומייגן מרקל

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
הפרחים האהובים על מייגן מרקל יהיו חלק מהתפאורה בחתונה/GettyImages

עניין נוסף נלקח בחשבון, והוא לא פחות ממחווה מרגשת. לצד הפרחים האהובים על מרקל, פרח נוסף שיהיה דומיננטי בטקס יהיה ורדי-גן לבנים, הפרח האהוב ביותר על הנסיכה המנוחה דיאנה, אמו של הארי. ורדים לבנים נשתלו גם במקום קבורתה באחוזת אלתורפ ונעשה בהם שימוש נרחב בגן הזיכרון שלה בארמון קנסינגטון שנפתח בשנה שעברה.

הודעה נוספת של בית המלוכה היא כי בכוונת הזוג המאושר לתרום את כל זרי הפרחים מהחתונה לצדקה מיד לאחר היום הגדול. עדיין לא נודע אילו ארגונים יקבלו את זרי הפרחים היוקרתיים, אולם קרדוק נוהגת בדרך כלל להמליץ ללקוחותיה לתרום את הזרים שלהם לארגון "מלאכי הפרחים" המפזר את הזרים בבתי חולים ושיקום שונים בלונדון. זרחי הפרחים יתרמו למעט זר אחד, זר הכלה. הוא לא ייתרם ולא ייזרק לאוויר - על פי המסורת בבריטניה מקובל כי הכלה המלכותית מניחה את הזר שלה של קבר הלוחם האלמוני הממוקם במנזר וסטמינסטר בלונדון. מדובר במסורת שהחלה המלכה האם בשנת 1923, אז השאירה את הפרחים שלה על האנדרטה, זאת לזכרו של אחיה פרגוס שנהרג במלחמת העולם הראשונה.

גן הפרחים הלבנים של דיאנה בארמון קנסינגטון. GettyImages
גם פרחי ורדי-גן לבנים שהיו אהובים במיוחד על הנסיכה דיאנה יקבלו נוכחות באירוע המתוקשר/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
תודו שיפה לה לבן ובוקה ביד. מייגן מרקל/GettyImages
מייגן מרקל. AP
כל הפרחים מהאירוע יתרמו לנזקקים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully