וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוטג' המלכותי שבו יגורו הנסיך הארי ומייגן מרקל

1.12.2017 / 10:32

הכתובת החדשה של מייגן מרקל כוללת שני חדרי שינה ושתי מבואות אורחים, חדר רחצה מרווח וגן פרטי. קוטג' נוטינגהם, הממוקם לא רחוק מהארמון המלכותי נחשב לאחד הנכסים הצנועים של משפחת המלוכה

רויטרס

(בווידאו: הכרזת האירוסין של הנסיך הארי ומייגן מרקל)

הממלכה הבריטית עדיין אחוזת התרגשות מההודעה הרשמית של בית המלוכה בתחילת השבוע, שבישרה על אירוסיהם של הנסיך הארי ובת זוגו מייגן מרקל. אחרי זוגיות של כשנה וחצי ולאחר שקיבלו את ברכתה של המלכה, כעת מתחילים השניים לתכנן את החתונה המלכותית שתיערך בשנה הבאה. מרקל - שאינה מגיעה מרקע אריסטוקרטי במיוחד - אורזת בימים אלה את המזוודות לקראת מגורים משותפים עם הנסיך. אבל הארי כבר לא גר בארמון, אז היכן בדיוק הם יגורו השניים?

עם כניסתה של מרקל למתחם ארמון קנזינגטון היא תצטרף לנסיך במגוריו בקוטג' נוטינגהם, הממוקם לא רחוק מהארמון המלכותי. הקוטג', מבנה צנוע יחסית, היה בעבר בית מגוריהם של הדוכס והדוכסית מקיימברידג' שהשתמשו בו כמקום הלינה שלהם בלונדון במשך כשנתיים וחצי. בין דיירי העבר שלו ניתן למנות גם את אחותה של הנסיכה דיאנה, ליידי ג'יין פלואז, ואת בעלה סר רוברט פלואס.

לקריאה נוספת:
סקנדל: הבית החדש של קייט מידלטון והנסיך ויליאם
צורה לו: מה מיוחד במטבח של קייט והנסיך וויליאם?
הארמון היקר בלונדון והוא לא הבקינגהאם

קוטג' נוטינגהם בארמון קנזינגטון. GettyImages
קוטג' נוטינגהאם - אחד הנכסים הקטנים בשטח ארמון קנזינגטון/GettyImages

קוטג' נוטינגהאם נחשב לאחד הנכסים הקטנים ביותר בשטח ארמון קנזינגטון. הוא כולל שני חדרי שינה ושתי מבואות אורחים, חדר רחצה מרווח וצמוד לו גן פרטי. בחצר המלוכה, שם מכנים את המבנה "קוט נוט", מספרים בשעשוע כי כמה מתקרות המבנה כה נמוכות עד שהדוכס מקיימברידג' היה צריך להתכופף מדי פעם על מנת שלא להטיח את ראשו בתקרה. קוט נוט שימש במשך השנים כבית הארחה למקורבים למשפחת מלוכה ואורחיה, עד שהנסיך הפך אותו לבית הרווקים שלו לאחר שעזב את מגורי הארמון שבו גדל, בשנת 2013.

המיקום של הקוטג' נחשב לאידיאלי ומרקל תשמח על הגישה הנוחה ממנו למגוון בוטיקי האופנה ומתחמי הספא ברחוב קנסינגטון-היי הסמוך. מרקל בת ה-36, תאלץ ככל הנראה ליזום עיצוב פנים מחודש למקום שעדיין מחזיק באותו העיצוב עליו אחראית קייט מידלטון כאשר נכנסה אליו ועיצבה אותו בהתאם לטעמה האישי. הארי לא שינה בו כמעט דבר במשך בארבע השנים האחרונות בהן התגורר במקום, אולם הדבר הראשון שעשה עם כניסתו לשם היה להתקין ערסל בחצר. מרקל, שכבר עזבה את דירתה בטורנטו, שמחה ודאי על החצר הפרטית – אם תחליט לקחת איתה את שני הכלבים שהיא מגדלת לבד כבר שנים.

קוטג' נוטינגהאם לא היה תמיד חלק ממתחם הארמון, ובמקור הוא נקנה בסכום נמוך במיוחד של 20 אלף פאונד ב-1689 על ידי המלך וויליאם השלישי והמלכה מרי השנייה ממזכיר המדינה דניאל פינץ'. החדרים שבו תוכננו על ידי סר כריסטופר רן, אחד האדריכלים המפורסמים ביותר בהיסטוריה של אנגליה, שאחראי על חידוש של יותר מ-50 כנסיות לאחר השריפה הגדולה של לונדון בשנת 1666 - לרבות קתדרלת סנט פול האיקונית.

עוד באותו נושא

החדרים שלא הכרתם מארמון המלכה

לכתבה המלאה
הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
הנסיך הארי ומייגן מרקל יצאו מ"קוט נוט" להכריז על האירוסין/GettyImages
העיתונים בבוקר הכרזת האירוסין של הנסיך הארי למייגן מרקל, לונדון 27 בנובמבר 2017. רויטרס
הממלכה מתרגשת - דבר האירוסין מתפרסם בכל העיתונים המקומיים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully