וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשסטייל מנצח ואיפוק לוקחים את המושכות: הצצה לדירת 120 מ"ר בצפון תל אביב

10.1.2019 / 9:56

שניהם עורכי דין ולדירתם הנוכחית עברו עם התרחבות המשפחה בפעם השלישית. במעונם החדש בצפון תל אביב פיצחו את הנוסחה לבית המושלם. עם ניקיון של הסגנון הנורדי שהוביל את הקו העיצובי, פלטת צבעים פסטלית ורהיטים בהירים - זהו בית שהיינו שמחים לחזור אליו

דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
120 מ"ר של מרחב, תאורה טבעית וסטיילינג מזמין/שירי גרופר
דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
רהיטי הבסיס הגיעו עם בני המשפחה מהדירה הקודמת. מבט לסלון/שירי גרופר

לאן הגענו
רחוב בורלא בתל אביב, לדירת 5 חדרים, בגודל 120 מ"ר.

כאן גרים
משפחת זורע: הגר (36), דולב (38), עומר (5), תמר (3), אוריה (חודש). ראשיתו של הגרעין המשפחתי הולך 20 שנה אחורה, אז הכירו בני הזוג דרך אחיה של הגר, שהוא גם חברו של דולב מהצבא. מלבד משפחה, הספיקו השניים מאז לבנות קריירות כעורכי דין: הוא עצמאי בתחום המסים והיא עורכת דין במשרד המשפטים. "אני עובדת ביחידה ששייכת לאפוטרופוס הכללי, זו יחידה שמטפלת באיתור נכסים של נספי שואה. יש היום בארץ נכסים רבים שנרכשו לפני המלחמה ואנחנו עוזרים לאתר את בעליהם או יורשיהם. זו עבודה מאוד מאתגרת ומעניינת". כשהם לא בעבודה, אוהבים בני הזוג לבלות עם הילדים בטיולים, משחקי חברה בשבתות ומפגשים עם חברים.

דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
קיר הסלון קיבל תוספת מעניינת על ידי צביעת חלקו התחתון בגוון מנטה/שירי גרופר

יגעת ומצאת
את מרבית שנותיהם בתל אביב בילו בני משפחת זורע בצפון הישן. כשהגר נכנסה להיריון שלישי החליטו להעתיק את כתובתם לסביבת מגורים גדולה יותר ואת הדירה הנוכחית מצאו דרך תיווך. "היא מצאה חן בעינינו מיד, מבחינת גודל, השיפוץ שעברה וזה שהיא יחסית קרובה למרכז העיר. יחסית זו מילת המפתח", הם צוחקים.

הום סטיילינג
במסגרת המעבר וההתחדשות, החליטו בני הזוג להיעזר בשירותיה של מעצבת ההום סטיילינג מעיין פיינשטיין, שניצחה על תהליך הלבשת הבית. "הלכנו על מראה נקי ומינימליסטי עם קווים נורדיים וגוונים פסטליים", היא מספרת. "מרבית הריהוט הגיע עם הזוג מדירות קודמות, כך שרוב העבודה היתה חיבור נכון של כל הגורמים". האתגר העיצובי הראשון היה קיר סלון גדול מימדים שהדיירת והמעצבת ביקשו להלביש. כדי להכניס צבע אל החלל הלבן, נצבע חציו של הקיר בגוון מנטה, כשעל הקו החוצה אותו נתלו אלמנטים דקורטיביים כמו תמונות, קוביות ומדפים, שמכניסים עניין נוסף. ספסל קטיפה שהוצב למרגלות הקיר מוסיף דרמה למראה הכללי ומהווה תחליף מרענן לקונסולת הכניסה המסורתית.

עוד באותו נושא

ממונטריאול לנס ציונה: הדירה המשפחתית שעוצבה בשלט רחוק

לכתבה המלאה
דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. ראובן קסטרו
פינת אוכל בגוונים פסטליים/ראובן קסטרו

בצדו השני של החלל מוקמה פינת אוכל המתאפיינת בגווני פסטל רכים. גוף תאורה אוורירי מקש ואוסף תמונות מעולם הבוטניקה שנתלו על הקיר יוצרים כאן שילוב מוצלח בין של אלמנטים. בין פינת האוכל והסלון לחדרי השינה קושר מסדרון שנוצל היטב מבחינת עיצוב ואחסון. "היתה כאן נישה ריקה שלתוכה נכנסה ספריית עץ שהוזמנה לפי מידות אצל נגר", מסבירה מעיין. "הסוד של ספריה הוא ארגון נכון של אקססוריז. אפשר סתם לזרוק את הספרים בערימה ואפשר להניח אותם יפה, לשלב עם צמחים ולקבל משהו שנעים להסתכל עליו".

דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. ראובן קסטרו
מטבח פונקציונאלי בקווים נקיים ומודרניים/ראובן קסטרו

כיאה לבית בו גדלים 3 ילדים, חלק ניכר מהלבשת הבית הופנה אל חדריהם. בחדר של עומר ותמר ביקשו מעין והגר לשמור על קו נקי ולא מגדרי, כזה שיתאים לאח ואחות שחיים באותו חלל. לצורך כך נבחרה פלטת צבעים של כחול, ורוד, אפור, המתאימה לשניהם, עם בסיס של ריהוט לבן וניטרלי. בשל הניסיון להימנע מצביעת קירות בדירה שכורה, קושט החדר בעיקר במדבקות קיר שונות, כמו גם מדפים המגדירים את פינת הקריאה. חדר נוסף שהוקדש לדיירים הצעירים הוא חדר משחקים, בו אפשרו האם והמעצבת משחק חופשי יותר של צבעים. מדבקות קונפטי צבעוניות על הקיר, שטיח פי וי סי גיאומטרי, ופינת יצירה שכיסאותיה שודרגו עם טפט הופכים את החלל לממלכת ילדים מזמינה.

דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
סטיילינג נטול אלמנטים מגדריים. חדרם של עומר ותמר/שירי גרופר

חדרה של אוריה לעומת זאת עוצב בקווים מאופקים יותר, עם ריהוט לבן וקלאסי, כשהפריטים המשלימים ואביזרי הטקסטיל נבחרו בוורוד אפור. גם חדר השינה של הגר ודולב הולבש במראה נורדי קלאסי, שבמרכזו צבעי שחור - לבן. כדי לשמור על פונקציונאליות מבלי לפגוע באסתטיקה, הביאו איתם בני הזוג מהדירה הקודמת מיטה עתירת שטחי אחסון, המספקת פתרון יצירתי בחלל הקטן. בגזרה הדקורטיבית ביקשה המעצבת להכניס חמימות וקישטה את חדר השינה באלמנטים מחומרים טבעיים כמו סולם במבוק, עציץ קש ועבודת מקרמה.

דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
בחדר הילדים - רהיטי בסיס לבנים ואקססוריז על הקירות/שירי גרופר

מוציאים חוזה
שכ"ד- 8,000 שקלים בחודש. ארנונה- 1,300 שקלים לחודשיים. חשמל- 1,000 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"אני די חולת ניקיון אז הבית תמיד מסודר ונקי", מעידה על עצמה הגר. בין ביקוריה של מנקה שמגיעה אחת לשבועיים היא מסדרת ומנקה כל יום. "גם אצל הילדים התפוח לא נפל רחוק מהעץ", היא מחייכת. "הם מסדרים אחרי שמסיימים לשחק".

דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
מדבקות קיר על טהרת הקונפטי, שטיח בהדפס גיאומטרי והרבה שמחת חיים. חדר המשחקים/שירי גרופר

דו"ח מקרר
בני משפחת זורע חובבי אכילה ומשתדלים לשמור על תזונה בריאה. "אנחנו מנסים להכין לילדים אוכל בריא ובימים אלה יש כמה מנות שמככבות כמו צ'יפס בטטה אפוי או כרובית בתנור". מדי שישי הם אוהבים לאכול ארוחה משפחתית ולארח, כשהבשלנית העיקרית היא הגר. במקרר הביתי יש תמיד מגוון קולינארי הכולל ירקות, פירות, גבינות וסיר עם תבשיל ביתי.

עתידות
בני הזוג מקווים לרכוש דירה באזור ביום מן הימים. "אבל עד אז השאיפה היא כן להישאר בדירה הזו לאורך זמן. היא נוחה, מרווחת, נעימה והשקענו בה הרבה. היא עונה לנו על כל הצרכים נכון לעכשיו".


חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
כיסאות פינת היצירה שודרגו בעזרת טפטים/שירי גרופר
דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
חדרה של אוריה עוצב בקווים נקיים/שירי גרופר
דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
פלטת צבעים של אפור, ורוד ולבן - בחדרה של התינוקת/שירי גרופר
דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
מיטה עם שלל פינות אחסון, מספקת פיתרון יצירתי בחדר השינה של הזוג/שירי גרופר
דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
ספריית עץ שהוזמנה לפי מידות מוקמה במסדרון המוביל לחדרי השינה/שירי גרופר
דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
קוביות דקורטיביות מוסיפות עניין לקו החוצה את הקיר/שירי גרופר
דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. שירי גרופר,
ספסל קטיפה מחליף את קונסולת הכניסה המסורתית/שירי גרופר
דירת 120 מ"ר בצפון תל אביב. ראובן קסטרו
עורכת דין ואמא במשרה מלאה. הגר זורע/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully