וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: הלופט התל אביבי שישאיר אתכם עם טעם של עוד

6.11.2018 / 8:23

הוא ממוקם בין בתי המלאכה בפלורנטין ומשלב בהצלחה אלמנטים תעשייתיים ופריטים ביתיים. כך נראה הלופט המלכותי של נהורה ושחר, שמוכיח שגם סביבת מגורים מתועשת יכולה להרגיש כמו בית מזמין

לופט ביפו. לירון מולדובן
שילוב של אלמנטים תעשייתיים ופריטים שיוצרים תחושה ביתית/לירון מולדובן

לאן הגענו
רחוב ידידיה פרנקל בפלורנטין, ללופט בגודל 115 מ"ר.

כאן גרים
נהורה רז לוי (32) ושחר לוי (31), בני זוג. השניים הכירו לפני 8 חודשים דרך חברים משותפים והחיבור המיידי שנוצר הוביל למגורים משותפים תוך זמן קצר. עבור נהורה היתה זו שנה של התחלות חדשות ובמקביל לזוגיות שהנצה הוא פתח משרד פרסום העונה לשם "KEEP". "אחרי שנים שהייתי על במה, בין אם זה משחק, ריקוד או שירה, התחלתי לעבוד במשרד פרסום ומשם הבנתי שאני רוצה לצאת לדרך עצמאית. אני מאוד אוהב את היצירתיות שיש בתחום".

כמו נהורה, כך גם שחר מגיע מעולם המחול. את מרבית שנות בגרותו הוא בילה כרקדן בלהקות באירופה וכשחזר לארץ החליט להתמקצע בחינוך גופני, תחום שהוא מלמד בימים אלה בתיכון "תלמה ילין", לצד אימון קבוצות ואנשים באופן פרטי. הצלע הנשית בחבורה היא מוקה, כלבה מעורבת שמלווה את נהורה כבר יותר מעשור ומסבה לזוג שמחה וגאווה.

לופט ביפו. לירון מולדובן
קיר מחופה טפט בריקים משתלב עם רצפת הבטון. מבט לסלון/לירון מולדובן

יגעת ומצאת
עד לפני שנה עוד נשם נהורה אוויר צלול תוצרת כרכור. "אחרי עשור כאן, לקחתי שנה הפסקה מתל אביב", הוא צוחק, "אבל באיזשהו שלב התגעגעתי והתחלתי לחפש לופט בדרום העיר. חבר תייג אותי בפוסט שפורסם בפייסבוק על הדירה הזו ואני שמח לומר שעקפתי רבים אחרים שרצו את המקום". לפני 4 חודשים הצטרף אל החלל המרווח והמזמין גם שחר.

הום סטיילינג
מגורים בלופט היו פנטזיה של נהורה במשך שנים ארוכות ולכן היה לו חשוב להשקיע בעיצובו ולהרגיש בו בבית. "אני מאוד אוהב את החלל הגדול הפתוח, הנוף האורבני, האווירה התעשייתית, אבל בתוך כל אלה גם השתדלתי לשמור על חמימות", הוא מסביר. "שיהיה איזון וזרימה הרמונית". לצורך כך, הלביש הדייר את החלל המחוספס באלמנטים רכים כמו ווילונות לבנים נשפכים, שטיח חמים, מפזר חום דמוי אח ושפע של צמחיה טבעית. מלבד עציצים הפזורים בחלל המרכזי, בולטת בפינת הסלון "ריאה ירוקה" הכוללת צמחים מטפסים, אדנית פרחים ואפילו משפך להשלמת האווירה.

עוד באותו נושא

כשדירה עם קסם יפואי פוגשת דייר חובב אירוח

לכתבה המלאה
לופט ביפו. לירון מולדובן
"הריאה הירוקה" של הדירה/לירון מולדובן

את קווי היסוד הגסים והתעשייתיים של הדירה ביקש הדייר להדגיש ועשה זאת באמצעות צביעת הקירות בצבע דמוי בטון, היוצר המשכיות לרצפה, לצד חיפוי אחד מהקירות בטפט דמוי בריקים. הרהיטים אף הם משלבים אלמנטים מזירת המפעלים, וביניהם שולחן קפה שנהורה בנה מצמד משטחים שנצבעו ומזנון טלוויזיה שהורכב מבלוקים לבנייה ודלת ישנה. פינת עבודה סמוכה המשלבת חומרים כמו מתכת ועץ מתכתבת עם הסגנון ומשלימה את המראה.

במטבח אפשר למצוא סממנים עיצוביים הממשיכים את הקו של הסלון, כמו טפט בריקים וסולם במבוק. "זה חלל קטן כך שהיה צורך לאלתר פתרונות אחסון שיהיו גם אסתטיים", מסבירים שחר ונהורה. כשהוא תלוי מן התקרה, משמש סולם הבמבוק כמתלה לסירים, בזמן שמולו תלוי משטח נירוסטה בעל תפקיד זהה. את חדר השינה לעומת זאת הם שמרו מינימליסטי ככל הניתן, כשהצבעים הדומיננטיים בו הם אפור ולבן. את החספוס של רצפת הבטון ריככו הדיירים בעזרת פרטי טקסטיל רכים, הכוללים בדים נשפכים של כיסוי מיטה ווילון ארוך המעניק לחדר מראה דרמטי.

לופט ביפו. לירון מולדובן
פינת העבודה מתכתבת עם הסגנון התעשייתי של הדירה/לירון מולדובן

מוציאים חוזה
שכ"ד- 6,100 שקלים בחודש. ארנונה- 540 שקלים לחודשיים. חשמל- 500 שקלים לחודשיים.

פאנלים
מבין שני הדיירים, נהורה מושקע יותר בתחום הניקיון בדירה. "זה חינוך של אמא מרוקאית", הוא מחייך. "אבל מעבר לזה חלל נקי ומסודר עושה נעים אנרגטית למי שגר בבית ולכל מי שנכנס אליו". מכיוון שהוא עובד כעצמאי ונמצא לא מעט בבית, הוא מקפיד לסדר ולנקות מדי יום.

דו"ח מקרר
עולמם הקולינארי של הדיירים לעומת זאת, מתנהל על בסיס עיסוקו של שחר בתזונה כחלק מהאימון הגופני. "אנחנו משתדלים לאכול בריא ולבשל הרבה בבית", הוא מספר. "אבל הגילטי פלז'ר שלנו לעולם יהיה גלידה בשתיים בלילה". במקרר הביתי מחזיקים הדיירים באופן קבוע קולה זירו, מבחר ירקות וחזה עוף.

עתידות
בזמן שנהורה מאוהב בדרום העיר, שחר היה מעדיף להעתיק את כתובתם לשכונה שקטה ורגועה יותר בצפון תל אביב. כרגע הם נהנים מהדירה הנוכחית ובכל הנוגע לעתיד, הם מסכמים באמירה "לא משנה איפה נגור, העיקר שנהיה מאושרים ושמחים".


חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

לופט ביפו. לירון מולדובן
מקבץ של פתרונות אחסון יצירתיים ואסתטיים. המטבח/לירון מולדובן
לופט ביפו. לירון מולדובן
כך נראה המקרר של מאמן כושר ובן זוגו/לירון מולדובן
לופט ביפו. לירון מולדובן
פרטי טקסטיל רכים מאזנים את הגימורים הגסים בחדר השינה/לירון מולדובן
לופט ביפו. לירון מולדובן
בסלון - שולחן קפה ממשטחי עץ ומזנון מדלת ישנה ובלוקים לבניה/לירון מולדובן
לופט ביפו. לירון מולדובן
משפך פלסטיק משלים את התמונה בפינה הירוקה של הבית/לירון מולדובן
לופט ביפו. לירון מולדובן
מפזר חום דמוי אח, מכניס תחושת ביתיות ללופט/לירון מולדובן
לופט ביפו. לירון מולדובן
סולם במבוק משמש כמתלה לסירים ומחבתות/לירון מולדובן
לופט ביפו. לירון מולדובן
צמחיה טבעית פזורה בכל חלקי הבית/לירון מולדובן
לופט ביפו. לירון מולדובן
סטיילינג מקורי למתלי הדואר והמפתחות/לירון מולדובן
לופט ביפו. לירון מולדובן
רקדו אחד לזרועות השני. שחר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully