וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה את זה בפרחים: קראוון בן 60 הפך לבית על גלגלים באווירת אר נובו

כסוף מבחוץ, פרחוני מבפנים: את תשוקתה הבלתי נגמרת לפטרנים הפכה המעצבת בוני כריסטין למרכז העיצוב של קראוון האיירסטרים של משפחתה. הציצו לבית זעיר שמביא עמו ניחוחות נוסטלגיים ושיקיים של הזרם העיצובי הרומנטי מכולם

קראוון איירסטרים באווירת אר נובו. יח"צ,
קראוון החללית הפך לממלכה פרחונית רומנטית/יח"צ

שיפוץ אוטובוס "איירסטרים" ישן הפך בתקופתנו להגשמת חלום עבור אלה שהצליחו לשים את ידם על פיסת ההיסטוריה העיצובית הזו. ובעוד מרבית השיפוצים של כלי הרכב המודרניסטי נוטים ללכת על אסתטיקה מינימליסטית כדי ליצור אשליה של חלל פנימי גדול יותר, מעצבת המשטחים האמריקאית בוני כריסטין השתמשה באהבתה לפטרנים פרחוניים כדי להמיר את קראוון ה- Airstream משנת 1962 שלה ושל בעלה לבית מדהים על גלגלים. כשהיא משתמשת בטפט עם רקע של יער ירוק ופרחים ורודים כאלמנט המוביל, הפך הבית הקומפקטי בן ה-14 מ"ר לרענן ותוסס במיוחד.

בוני ובעלה רכשו את אייירסטרים 1962 כשתכננו לקחת את משפחתם בת הארבע נפשות לטיול ארוך בכבישי ארה"ב, אולם החלל הפנימי היה זקוק נואשות לשיפוץ מאסיבי לפני שתוכניתם יכלה לצאת לפועל. את שיפוץ הקראוון, שזכה לשם "Marjorie", החלה בוני במטבח, שם בנתה מחדש את הארונות לפני צביעתם בגוון ירוק מרגיע. כשהצבע הטבעי היווה נקודת התחלה, החלל היה זקוק לחיוניות נוספת, שהגיעה בצורת טפט "Pimpernel" אייקוני של וויליאם מוריס, מייסד זרם האר נובו.

עוד באותו נושא

בעקבות חוקרת ארצות במאה ה-19: קולקציית טקסטיל נועזת חדשה

לכתבה המלאה

בוני אומרת כי למרות שהטפט הפרחוני היה החלטה נועזת, היא היתה גם קלה. "כמעצבת פטרנים של משטחים, רציתי להתייחס בעיצוב גם לאב המייסד של עיצוב פני השטח עצמו, בעזרת טפט של ויליאם מוריס שמביא לי אינסוף השראה".

יתר הבית הזעיר מעורר התפעלות באותה מידה, עם עיצוב רענן שמאיר כל פינה במרחב המחיה הזעיר. פינת האוכל הקטנה עוצבה בצבעים נייטרליים, על מנת לייצר בידול מהטפט הפרחוני, ובאזור המטבח נוצרו מדפים ושטחי אחסון, כדי למנוע עומס בחלל הקטן. אפילו חדר הרחצה הפצפון של הבית מעניק תחושה מוקפדת ונינוחה של ספא. את כל אווירת הטבע הזו במרחב המחיה חותמת הצפה מתמדת של אור טבעי, שתורמת להיותו אחד הבתים הקטנים האסתטיים שנראו במדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully