וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החללית הזוויתית הזו היא משרד נייד במשקל נוצה

עתידני מהחלל: את המבנה המפתיע הזה תכננו צמד אדריכלים מלוס אנג'לס ששואפים לייצר סוג חדש של בניה בעולם של עיצוב אורבני המתחשב בסביבתו. קל, נייד, מודרני ומשתלב בפשטות בשטח - המשרד על גלגלים אותו עיצבו מביא עמו רוח מסקרנת

משרד פוליגוני על גלגלים. יח"צ,
במבנה לא קיימת ולו זווית ישרה אחת/יח"צ

סטודיו לעיצוב Knowhow Shop הממוקם בלוס אנג'לס חשף את פרויקט ה Lighthouse שלו, מבנה קומפקטי על גלגלים של משרד, שעוצב דיגיטלית ונועד לחולל מהפכה בעולם של עיצוב עירוני בעל השפעה סביבתית נמוכה. על אף התרגום הישיר של השם (מגדלור), הוא מתייחס דווקא למשקלו הקל (ומכאן מגיעה המילה light) של המבנה בן ה-14 מ"ר. על מנת להגיע אל הקלילות, השתמש הסטודיו במגוון שיטות יצור וחומרים, החל מחומרי בנייה לסירות ועד לשיטות המקובלות להקמה פשוטה של סטי צילום בתעשיית הקולנוע.

העיצוב הוא פרי יוזמתם של האדריכלים קגן טיילור וג'סטין רייס, שבנו את מבנה הקטן בחצר האחורית שלהם. כשהוא נבנה כמו יותר כמו פיסת ריהוט מאשר בניין, ההשראה לפרויקט הגיעה מתוך השאיפה ליצור צורה אדריכלית חדשה, שתספק פתרון טוב ומעשי יותר עבור עיצוב משרד עם השפעה מינימלית באתר.

משרד פוליגוני על גלגלים. יח"צ,
הקירות הפוליגוניים מייצרים תחושה עתידנית/יח"צ

על מנת לספק לו ניידות, המשרד הונח על גלגלים תעשייתיים, כמו אלה בהם משתמשים בפחי זבל ענקיים. כתוצאה מכך, הוא הפך לנייד ובעל יכולת הזזה קלה, מה שמאפשר את לו לתפקד כמבנה אישי או להשתלב בקלות עם מבנים אחרים כדי ליצור "להקה" של מספר מבנים פוליגוניים. נפחו הפיזי הקטן מושלם להשתלבות בתוך אזורים עירוניים שבהם בנייה חדשה אינה אפשרית.

עוד באותו נושא

גם אנחנו לא האמנו שהבית החכם הזה הוא רק 17 מ"ר

לכתבה המלאה
משרד פוליגוני על גלגלים. יח"צ,
החלל הפנימי של המשרד מרגיש משמעותית גדול יותר מבפנים/יח"צ

במקום קובייה רגילה או צורה מלבנית, Lighthouse מציג נפח גיאומטרי עתידני צבוע כולו לבן. חזיתו עשויה פאנלים מבניים מבודדים, אשר מחוברים יחד בשיטות בהן משתמשים בתעשיית הקולנוע. לדלת הזכוכית הקדמית, כמו גם למבנה כולו, אין זוויות ישרות. בפנים החלל, האסתטיקה העיצובים היא מינימליסטית למדי, עם שולחנות ארוכים וצרים מחוברים, הממוקמים לאורך הקירות ויחידת מדפים בחלק האחורי של המבנה. פתח עליון גדול וחלון אופקי מציפים את הפנים באור טבעי.

משרד פוליגוני על גלגלים. יח"צ,
שלושה פתחים במבנה מכניסים שפע אור טבעי, מה שתורם לתחושת הגודל של החלל/יח"צ

עיצוב מינימליסטי, גובה ושפע של אור טבעי גורמים לחלל הפנימי להיראות הרבה יותר גדול ממה שהוא באמת. "הופתענו מההבדל שבין איך החלל נתפס מבחוץ אל מול המציאות בה פוגשים בפנים", אמרו האדריכלים. "כשאתה בתוך המשרד, הוא מרגיש הרבה יותר גדול ממה שהוא נראה מבחוץ, וזו הערה שאנחנו מקבלים באופן מיידי מכל מי שנכנס פנימה".

משרד פוליגוני על גלגלים. יח"צ,
הגלגלים שמחוברים למשרד מאפשרים את מיקומו הפשוט בשטח/יח"צ
משרד פוליגוני על גלגלים. יח"צ,
ניצול חכם של שטח בחצר פנימית בין מספר מבנים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully