וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למחזר זו שמחה: הבית הפסיכדלי הזה הוא פנינה אמנותית אמיתית

6.12.2018 / 15:04

בבית הצבעוני והמשוגע הזה בפלורידה מתגורר אמן המחזור מייקל ג'וד רוסו שהקיף את עצמו באלפי יצירות צבעוניות על טהרת עיצוב מהקיים. רהיטים, פסלים, גופי תאורה מוטרפים וגינה שנראית כאילו יצאה מסט הצילומים של וילי וונקה - כל הטוב הזה יכול להיות כעת שלכם

בית של אמן מחזור. יח"צ,
ברחבי הבית אין ולו פינה אחת קטנה בה לא תמצאו יצירה מקורית של האמן/יח"צ

אם יש בית שבאמת מצדיק את התואר "מיוחד במינו" זה הבית הזה שעומד בימים אלה למכירה בפלורידה, ומציע תנאי מחיה בסביבה דמויית ג'ונגל רווי יצירות אמנות צבעוניות. מדובר בביתו של האמן הפלסטי הרב תחומי מייקל ג'וד רוסו, המתמחה ביצירה מחומרים ממוחזרים וצבעוניים. תמורת המחיר המבוקש - 1.2 מיליון דולר - תקבלו את כל הפסלים, הציורים, הרהיטים הייחודים וחפצי האמנות שמוצגים לראווה ברחבי הבית, הסטודיו והגן הירוק שמקיף את המבנה.

בית של אמן מחזור. יח"צ,
הבית תוכנן עם חלונות רבים בעלי צורות שונות על מנת להציף את החלל הפנימי באור/יח"צ

הבית של ג'וד רוסו ממוקם צפונית לפורט לודרדייל שבעיר וילטון מנורס והוא נווה מדבר אומנותי שתוכנן לפרטי פרטים על ידי האמן. היצירתיות והצבעוניות פורצות מכל עבר בבניין הזה, שנבנה בשנת 1957 על שטח של כרבע דונם ומשתרע על 128 מ"ר. המבנה כולל חלל מגורים בקומה פתוחה עם שפע של זכוכית שמטשטשת את הגבולות בין הפנים והחוץ, וחלונות בגדלים וגבהים שונים שמבטיחים שיהיה מלא באור טבעי. נופיה הירוקים של הגינה נראים בבירור מכל אחד ואחד מחדריו. מלבד הסלון והמטבח עם דלתות ההזזה בגודל מלא שהותקנו בהם, הבית כולל גם שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה. נוכחות של מים בולטת היטב בנוף המבנה - הוא מגיע עם בריכה עגלגלה במרכז הגן הפראי הירוק ומעין נחל שעובר לצד הבית.

עוד באותו נושא

לישון בתוך נחש: airbnb מציע מתחם לינה מטורף

לכתבה המלאה
בית של אמן מחזור. יח"צ,
כן, זה הרבה להכיל - מבט מהקומה העליונה של הסטודיו/יח"צ

"ההשראה באה מתוך האמונה הארוכה שלי במעגליות של עיצוב טוב. כזה שלא מסתיים ומשתלב עם הטבע", הסביר הבעלים של הנכס והאמן את סגנון העיצוב שמאפיין את הבית, את הריהוט, וגם את היצירות הרבות שמעטרות אותו. "האלמנט האהוב עלי ביותר בבית הוא האופן בו האור הטבעי יוצר השפעה חזותית על עיצוב הפנים במהלך היום. אני מעריך האופן שבו הבית מהווה ישות פונקציונלית בעלת קשר הדוק לחלק האמנותי, ומציע נופים ממוסגרים של הגן דרך כל דלת וחלון".

בית של אמן מחזור. יח"צ,
זבל של אחד הוא אוצר של אחר - פסלים פרי יצירתו של ג'וד רוסו מעטרים את קירות הסלון/יח"צ

לצד אינספור יצירות האמנות הצבעוניות שנוצרו מחומרים ממוחזרים, גם הבית והרהיטים נבנו בעיקר מחומרי בנייה טבעיים וברי קיימא. רוסו מספר כי תחזוקת הבית והגינון נעשים בשיטת "תחזוקה אורגנית", כלומר ללא שימוש בחומרי הדברה או חומרים רעילים. גופי תאורה מקוריים מעוצבים בסגנונו האופייני של האמן, רהיטי זכוכית מובנים וריהוט פיסולי ייחודי נמצאים בכל פינה ברחבי הבית, כשכולם מאופיינים בקווים מעוקלים וצבעוניות מלאת שמחה, שהופכת את הבית הזה לחגיגה אמנותית של ממש.

בית של אמן מחזור. יח"צ,
פלמינגו ורוד על רקע קיר טורקיז/יח"צ
בית של אמן מחזור. יח"צ,
בריכה עגלגלה ממוקמת בלב הגינה/יח"צ
בית של אמן מחזור. יח"צ,
כמו באגדות: חוץ מהבריכה, לצד הבית זורם לו נחל מלאכותי/יח"צ
בית של אמן מחזור. יח"צ,
בחלל הסטודיו/יח"צ
בית של אמן מחזור. יח"צ,
המטבח והקירות הלבנים מספקים רקע מתאים לצבעוניות המתפרצת של יצירות האמן/יח"צ
בית של אמן מחזור. יח"צ,
כלל הרהיטים המקוריים נמכרים יחד עם הבית/יח"צ
בית של אמן מחזור. יח"צ,
הצבע הגיע גם לחדר הרחצה/יח"צ
בית של אמן מחזור. יח"צ,
תחזוקת הבית והגינון נעשים בשיטת תחזוקה אורגנית/יח"צ
בית של אמן מחזור. יח"צ,
צמחיה ירוקה עשירה בגינה היא עוד תוספת לחגיגה הצבעונית של הבית המיוחד/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully