וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרו לעצמם שמיים במרתף: 320 מ"ר של יוקרה נטולת גבולות

בשיתוף ARCDB

25.11.2018 / 9:26

מטרז' מטורף, קירות שיודעים להתקפל ולהתרחב, בריכה מתחת לאדמה עם שמיים מדומים מעליה, בר יינות פרטי ואקווריום אקזוטי שהיה משאת נפש ישנה. דיירי הבית הזה הגשימו לעצמם כל חלום אפשרי וגם אנחנו התרשמנו

בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
הבריכה שנבנתה במרתף - כשרוצים אפשר להביא את העננים גם מתחת לאדמה/רונן קוק

הדיירים: זוג + 2 ילדים
מיקום: מרכז הארץ
שטח: 320 מ"ר
אדריכלות: יצחק ברוך ואריה רונדברג אדריכלות ועיצוב פנים


במרתון היומיומי שלנו הבית הוא מקום מפלט. זוג המנהל קריירה תובענית, רכש בית דו משפחתי במרכז הארץ ופנה למשרד יצחק ברוך ואריה רונדברג אדריכלות ועיצוב פנים, לתכנן ולעצב עבורו מקום שיהיה נעים לשוב אליו בסיום היום, לגדל את הילדים בנחת, להתרווח ולהירגע בסופי שבוע.
התוצאה היא מרחב של שלוש קומות, שעבר התאמה מדויקת לצרכים האישיים של הדיירים.

"הבית מאופיין בעיצוב מודרני ופונקציונאלי. היה חשוב לבעלי הבית שהתחזוקה תהיה פשוטה והבית יהיה ידידותי לילדים". בשל כך, בחרו יצחק ואריה בריצוף שיש בגודל 100X100 שעבר ליטוש והינו עמיד ופשוט לניקוי. המטבח הורחב על חשבון החוץ, על מנת להפוך אותו למרכז האירוח ולייצר בו חוויית בישול איכותית יותר.

בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
את הגוונים המונוכרומטיים שנבחרו עבור הריהוט והריצוף שובר הקיר עם האלמנטים הגרפיים הדומיננטיים/רונן קוק

"המטבח הוא קונספט של ארונות קיר במראה נקי המסווים את פתרונות האחסון הרבים הקיימים בו ונשלפים בקלות. למגירות התחתונות בסיס אטום ואילו לגבוהות בסיס שקוף, כך שניתן לראות את התכולה ולשלוף בקלות את מה שצריך".

"בחרנו בחומר 'היי גלוס', פורמייקה מיוחדת המדמה זכוכית ששואבת השראה מעולם הרכב - קלה לניקוי ומרהיבה ביופייה. במטבח, הותקן חצי אי מאותו חומר, המאפשר ישיבה נוחה בכיסאות בר גבוהים ונפתח אל עבר פינת האוכל והחלל הציבורי. מעליו נתלו גופי תאורת לד. קולט האדים אף הוא משלב תאורה - קיימים מספר מצבי פעולה, כך שניתן להתאים את האור לפי העדפה ולבחור בתאורת אווירה או תאורת עבודה ממוקדת".

עוד באותו נושא

לא מקבלים את תכתיבי הקבלן: פנטהאוז מרווח וצבעוני בבאר יעקב

לכתבה המלאה
בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
הנוף הירוק של הגינה פורץ פנימה דרך החלון בסלון/רונן קוק

המטבח מאובזר בסטנדרט גבוה וכולל שכלולים עדכניים כמו: שקעים שצפים ומרחפים למעלה בלחיצת כפתור, ואילו הבית עצמו כולל מערכות של בית חכם שמאפשרות שליטה מרחוק, תכנון ותזמון תרחישים שונים לחוויית מגורים מתוחכמת ובהתאמה אישית.

בסלון בחרו האדריכלים למקם שתי ספות ארוכות באורך 3.40 מ' כל אחת, על מנת להושיב חמישה אנשים זה מול זה ולמקם את האורך של הסלון. מערכות הישיבה הינן בצבע המתמזג בהרמוניה עם הקירות שצבועים בגוון המדמה בטון ועליו אלמנטים גיאומטריים ייחודיים.

חלומם של בעלי הבית התעורר לחיים בעזרת עמוד קונסטרוקטיבי שהגיע עם הבית, עליו הולבשה יחידת אקווריום ביולוגי מרשימה, החובקת את העמוד וכוללת משאבות שמאפשרות חיים לדגים אקזוטיים במים מלוחים. הפינה המעוגלת בצד החדר הפכה לפינת משחקי שחמט והיא צופה אל החוץ.

בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
ארונות המטבח והאי נוצרו מפורמייקה המדמה זכוכית/רונן קוק

קומת המרתף הפכה לזירת הבילוי והפנאי הביתית, עם חדר יינות שאף הוא נראה כמו אקווריום, כולל מחיצות שקופות הפונות לעבר הבריכה המרהיבה שנבנתה במרתף וכולל בר ישיבה, מקרר יין ויחידות אחסון המתאימות לתחביב של בעל הבית. לצד הבריכה, פינת אירוח וישיבה עם טלוויזיה ומיני בר ומעל הבריכה תקרה מוארת נמתחת המדמה "אמבטיית עננים" שמפיצה תאורת אווירה ומעניקה הרגשה של חוץ בתוך הפנים. בין המדרגות למרתף מפרידה דלת זכוכית, שנפתחת רק עם טביעת האצבע של ההורים, להשגת בטיחות מקסימלית, וגם לבריכה עצמה יש מכסה חשמלי. הקירות נצבעו בשליכט מינרלי מיוחד העמיד בפני מים.

בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
האי העצום מכיל בתוכו שלל חלל אחסון/רונן קוק

סוויטת ההורים מרוצפת בפרקט במבוק וכוללת דלת זכוכית חשמלית, שמדליקה אור ונאטמת לפרטיות עם כניסת הדיירים וחוזרת לשקיפותה עם יציאתם. החדר מעוצב בהשראת בית מלון יוקרתי עם שילובים של חומרים חמים וקרים. רצפת החדר ממשיכה אל הקיר ורצועות המיטה העשויות עור מוסיפות מגע חמים וייחודי.

בחדרי הילדים יש לוח קיר מפריד, הנע על גבי מסילה, כך שניתן להפריד ולמזג בין החדרים לפי בחירה. לצד המדרגות מעקה זכוכית שממשיך את הקו העיצובי מחדרי השינה ועד המרתף לאורך שלוש קומות הבית ועל גבי כבל הרץ בין המפלסים תלויות מנורות מרשימות שנדלקות בכל קומה.


בקרו בפרויקטים נוספים של האדריכלים יצחק ברוך ואריה רונדברג

קבלן: שי לוי שיטל
בריכה: ספיר בריכות

בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
בפיר שבין הקומות נמתח כבל ועליו גופי תאורה/רונן קוק
בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
קיר-מחיצה נבנה בחדר הילדים ומאפשר לחלק את המרחב הענק לשניים בשעת או צורך, או להפוך אותו לחדר משותף/רונן קוק
בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
ככה זה נראה בפעולה/רונן קוק
בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
חדרה של הבת עוצב בגוונים בהירים, עם שפע אלמנטים ורודים/רונן קוק
בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
אחד מחדרי הרחצה - ארונות אדומים וקרמיקה עם טקסטורה עדינה/רונן קוק
בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
הפרקט שעל הרצפה ממשיך גם על הקיר שמאחורי המיטה/רונן קוק
בית 320 מ"ר במרכז הארץ. רונן קוק,
גם בחדר הרחצה של ההורים ממשיכים לככב חיפויי עץ מודרניסטיים/רונן קוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully