וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומדים ומשחקים: WeWork פתחו את בית הספר הראשון שלהם

6.11.2018 / 14:28

עוד מהפכה בדרך: ענקית חללי העבודה השיתופיים WeWork פתחה בית ספר יסודי פרטי ראשון מטעמה בניו יורק. בחללים שהם כל דבר חוץ מבית ספר סטנדרטי חדרי קריאה פרטיים בצורת כוורת, משטחי רביצה דמויי חלוקי נחל ענקיים, עננים אקוסטיים על התקרה ומרחבי משחקים עצומים

בית ספר יסודי של we work. יח"צ,
סביבת לימודים פתוחה וטבעית בבית הספר החדש של WeWork/יח"צ

בית ספר WeGrow ראשון, נפתח זה עתה בניו יורק. הבית ספר היסודי הפרטי החדש הינו פרי שיתוף פעולה בין חברת WeWork העולמית וקבוצת העיצוב BIG, שיצרו חלל חדשני , אשר ממוקם במטה צ'לסי של ענקית חללי העבודה השיתופיים. בבית הספר החדש ילמדו ילדים בגילאי 3 עד 9 והוא ינקוט ב"גישה מודעת לחינוך", כך על פי BIG. החזון של שתי החברות היה לייצר סביבת לימודים פתוחה וטבעית, שמעודדת מחד שובבות ושקיפות, אך בו זמנית הינה ביתית ומובנית.

בית הספר מכיל ארבע כיתות, סדנאות גמישות, מרחב קהילתי, אולפן רב תכליתי, סטודיו לאמנות, חדר מוסיקה, ועוד מגוון משחקים שמטרתם לעודד למידה אינטראקטיבית ויצירתיות. ריהוט מעוצב בקפידה, תאורת אווירה, ופרטי עיצוב נוספים עוזרים ביצירת מרחב למידה אופטימלי.

בית ספר יסודי של we work. יח"צ,
כאן גם לומדים וגם משחקים/יח"צ

"עננים" אקוסטיים שהותקנו על התקרה נועדו להידמות לפטרנים שונים שקיימים בטבע - כמו טביעות אצבע, אלמוגים וירח - ומוארים על ידי נורות שמשנות צבע ועוצמה בהתאם לשעות היום. בית הספר כולו מואר על ידי מנורות Gople (עליהן כתבנו כאן), אשר עוצבו גם כן על ידי BIG ומיוצרים על ידי Artemide.

כיתות מודולריות מקדמות את תנועת התלמידים במרחב ואת שיתופי הפעולה ביניהם, ואילו אזור "חלוקי הנחל" הרכים מספק מרחב לימוד שקט. מבני עץ דמויי "כוורות" הפזורים בחלל מהווים אזורי קריאה אישיים.

לובי בית הספר הוא חלל משותף עבור המורים, ההורים והתלמידים, ומכיל בתוכו אזור המשמש כמקום עבודה, או לחלופין, המתנה. הגן האנכי של בית הספר מורכב מאריחי כיס בהם גדלים צמחים שונים כמו לבנדר, סיגליות, נענע ועוד.

עוד באותו נושא

עם 27 גוונים של צבע זהו לא עוד מגדל משרדים רגיל

לכתבה המלאה
בית ספר יסודי של we work. יח"צ,
כוורות עץ ליבנה מפוזרות בחלל הבית ספר/יח"צ
בית ספר יסודי של we work. יח"צ,
כיתת לימודים או מתקן משחקים?/יח"צ
בית ספר יסודי של we work. יח"צ,
חינוך באווירה משוחררת ולא פורמלית/יח"צ
בית ספר יסודי של we work. יח"צ,
כל פרטי הריהוט והאקססוריז בחלל עוצבו בהשראת אלמנטים מהטבע/יח"צ
בית ספר יסודי של we work. יח"צ,
בגינת הירק שממוקמת על קיר הלובי מגדלים צמחים שונים כמו לבנדר, סיגליות, נענע ועוד/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully